Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Perustetaanko kommuuni Helsinki/Espoo/Vantaa

tyttötyllöööröne

Mitäs sanoisitte omakotila kommuunista? Yksinasuessa aika käy pitkäksi ja yhteisöllisyys on pop.

Anyone?

15

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjsjjsjjs

      itse voisin kans olla kiinnostunut tämmöisestä kommuunin perustamisesta, asun tällä hetkellä yksin, mutta olen asunut monien eri ihmisten kanssa saman katon alla ja tullut siihen johto päätökseen että nauttisin elämästä paljon enemmän muitten seurassa. ainoa vain että omistan 1,4 v maatias kissan josta en haluaisi luopua joten kanssa asuville toivoisin sen olevan okei : ) onko jonkinlaisia asunto vaihtoehtoja jo tullut vastaan? minkä ikäisistä ihmisistä olisi kyse? :)

    • himande

      Itekki kyl kaipaisin jotain tällast, en tykkää yksin olla enää hetkeekään. Vantaalle ois kiva muuttaa. Itse oon kohta 21-vuotias nainen. Minkä ikäsii te muut olette?

    • Sahasu-

      24-vuotias mies ja kaksi koiraa kiinnostuneita, jos löydetään omakotitalo. Mitä enemmän tilaa, sen parempi. Mitä suurempi piha, jossa viljellä, parempi.

    • Näköjään viestini ei tänne viimeksi tullut. Eli täällä myös yksi 28v nainen koirat kiinnostuneita kommuuniasumisesta. Koirat kisa/jalostuskäytössä eli myös pentuja pitäisi sietää silloin tällöin. Itäinen Helsinki-Vantaa kiinnostaisi...

      S-postia saa laittaa [email protected]

    • chemineau

      Hei! Boheemi arkkitehtiopiskelijanainen olisi myös kiinnostunut omakotitalokommuunista! Mieluiten Käpylä - Vallila - Kumpula -akselilta tai Itä-Helsingistä hyvien liikenneyhteyksien varrelta!

    • Tälläinen idea on juuri sitä, mitä olen asumiseen kaivannut :) asun tällä hetkellä kylläkin soluasunnossa, mutta minusta on eri asua vain jakaa asunto jonkun kanssa kuin todella asua useamman ihmisen kanssa omassa talossa. Olen 23-vuotias opiskelija ja sijainniksi käy oikeastaan mikä tahansa sujuvan julkisen liikenteen varrelle sattuva sijainti.

    • Opiskelija

      Hei! Onko kukaan ottanut asiakseen etsiä mitään kämppää? Onko mitään kämppää hakusessa?

      Itseäni kiinnostaisi kommuuniasuminen yksin elämisen jälkeen eikä ole ketään kavereitakaan tiedossa jonka kans vois muuttaa.

    • kämppiksiä

      Hei, jos tääl on enää ketään kyseisestä asiasta kiinnostunutta niin täällä olis yks parikymppinen nainen joka haluais yhen tai pariki kämppistä mahdollisesta, mielellään nais puolisia ja samanikäsiä! Yhessä vois kämppää ettii jos löytyy ihmisiä jotka haluais asua jossain suht hyvällä alueella helsingissä! :)

      [email protected]

    • ruukunvalaja

      Oon parikymppinen nainen. Itsekin olisin kiinnostunut mahd. halvasta kommuuniasumisesta rentojen tyyppien kanssa, oon tuleva yliopisto-opiskelija ja Itä-Helsinki sopisi parhaiten. Kunhan on hyvien kulkuyhteyksien varrella. Pistäkää viestiä [email protected]. Suvaitsen eläimet, päihteidenkäytön jne. Jonkinlainen kotirauha olis hyvä olla. Olen muusikkohenkinen, kiva tyyppi!

    • henry puum

      Olen nuori 20 vuotias koululaispoika
      Kunnon poikaa, ei poltta eikä ryyppä ja olen kiinostunut olema mukana komuunin perustamisessä . Ottakaa yhteyttä henry.puum@facebook.​com

    • kolmeviisikuusise

      Heipä hei!

      Minua itseä kiinnostaisi juuri nimenomaan omakotitalo asuminen, kerrostaloista yms muista pyh.

      Mitenhän tämmöisen porukan saisi kasattua yhteen niin oltas jo askelta eteenpänä muuttamassa unelmiemme kommuuniin? Hmm. Tarjontaa (ja kohtuuhintaisia) omakotitaloja näyttäs olevan tälläkin hetkellä hyvin tarjonnassa.

      Olen 22 vuotias nainen ja minulla on kissa. Ei ole kiire saada asuntoa,
      hyväähän kannattaa aina odottaa ;) Joten ottakaapa yhteyttä postiini niin voitas sumplailla lisää! Toteutetaan tämä rakkaat siskot ja veljet!

      [email protected] .

    • Rouzie

      Täällä olis myös edullisesta (!) omakotiasumisesta kiinnostunut parikymppinen tyttö :) löytyisköhän täältä oikeesti porukkaa jonka kanssa muuttaa yhteen? Lemmikit ja päihteet ok :) Mullakaan ei mikään kiire varsinaisesti vielä muuton kanssa, mut jos löytyis hyvä porukka niin olis tosi kiva muuttaa !

      • piskuinen

        Täällä myös yksi asiasta kiinnostunut 35-vuotias yliopisto-opiskelija [email protected]


    • maijamehukattinen

      Rouzie, saisko sulta jotain yhteystietoja! :)

    • iinargh

      mahtavaa. tällä hetkellä istun vanhassa puuomakotitalon kommuunissa ja jo mielessä ollut ajatus kommuuniin muuttamisesta vain vahvistu! Tällä hetkellä asun ja opiskelen Helsingissä. Oon ihan mukava ja rento tyyppi, sosiaalinen, ja yhteiselo jokseenkin samanhenkisten ihmisten kanssa ois kivaa :) Asun yksiössä tällä hetkellä, ja se ei tunnu ihan omalta jutulta tän hetkisessä elämässä.

      [email protected] , laitetaan viestiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe