Ei olis uskonut,

Teotwawki

että kun tekee loikkausken toisella palstalla, heti tullaan kotiin komentamaan. Siellähän paljon sellaisia, jotka täälläkin kirjoittava.....meinaan 60 -palstalla. No sovauksia on tullut oikein olan takaa, mutta en miä niistä piittaa mitää.....enkä kyllä täälläkään.:-DD

15

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq

      Niillä on jäänyt jotain sanomatta ja nyt aukaisevat suulaat sana-arkkunsa heti kun suinkin vain pystyvät:)

      Junnu, mee kotiis..älä tule isääsi neuvomaan miten...ja mistä piika pissii.

      • ?????

        Täältä on mennyt niin paljon kirjoittajia sinne, joten liekö näiden kahden palstan keski-ikä melkoisen samanmääräinen?


    • tytsypupuli

      Vanhoilla köpöillä käy kateeksi me nuoret ja hehkeät. Syytä onkin.

    • Älä viitti Teo kulkee kahden palstan välillä valittamassa.
      Anna sen palstan asioiden olla siellä ja näiden täällä.
      Ihan oikeesti, jooko?

      • järkee vai ei

        Täällä mainostaa "suljetulla" palaveeraamista.


      • järkee vai ei kirjoitti:

        Täällä mainostaa "suljetulla" palaveeraamista.

        Aivan, mutta onko tuotu sieltä juttuja tänne.
        Jos minulla on kaverille tärkeetä asiaa, niin eikö se ole vain kohteliasta mennä muualle juttelemaan?
        Täällä kun ei saanut sätätä, vai miten se meni?


      • Se, että kotiin käskettiin oli huumoria.:-)) Enkä mä mitään valita, usko nyt.


      • rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

        Se, että kotiin käskettiin oli huumoria.:-)) Enkä mä mitään valita, usko nyt.

        Eikä ollu :O

        Tosissani mä olin *nauraa*


      • rygseck kirjoitti:

        Eikä ollu :O

        Tosissani mä olin *nauraa*

        Kävit siis toisenkin kerran? Täh.:-DD


      • rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

        Kävit siis toisenkin kerran? Täh.:-DD

        No enkä... :O

        Joku oli siis kopioinu mun idiksen ?
        Vaadin royaltit tekijänoikeuksista - pärkkeles :O

        Mihin tää maailma on oikein menos ?


      • rygseck kirjoitti:

        No enkä... :O

        Joku oli siis kopioinu mun idiksen ?
        Vaadin royaltit tekijänoikeuksista - pärkkeles :O

        Mihin tää maailma on oikein menos ?

        MISTÄ VOI SAADA KORVAUKSIA?


      • rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

        MISTÄ VOI SAADA KORVAUKSIA?

        Enirolta ??

        Vähän takasinkinpäin kaikista vääryyksistä, mitä osaksemme on tän saitin kautta tullut... ;D

        Loppuviimeks Kelalta - ne korvaa kaikenmaailman lääkitysjuttuja :O


      • rygseck kirjoitti:

        Enirolta ??

        Vähän takasinkinpäin kaikista vääryyksistä, mitä osaksemme on tän saitin kautta tullut... ;D

        Loppuviimeks Kelalta - ne korvaa kaikenmaailman lääkitysjuttuja :O

        Oooh! kohta mä sanon, et mä pyörryn......nyt mä pyörryn....zzzzzzzzzzMennän sykolokille ja vaaditaan kelaa maksamaan frustraatiosta. :-DDD


    • rygseck

      No hitto ;D

      Bittitaivaaseen se alotus sitten hävis ku pieru saharaan... :O
      Eikö muka saa komennella ?

      En ainaka sätänny =)

      Niinko eilenä sanosin, oli pakko vähä sörkkästä - mä niin tykkään murkkupesän puuhista =)

      • Niin mut siellä oli tänäänkin sellainen, mutta tällä kertaa kertanikillä.:-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe