Keneltä vuokra-asunto Fuengirolasta?

yyyyy

Keneltä kannattaa vuokrata asunto muutamaksi kuukaudeksi Fuengirolassa?
Sellainen luotettava vuokraaja ja kohtuullisen hyvä asunto. Mikä on yleisin hintataso?
Kiitos etukäteen vinkeistä.

76

22121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charita

      Hei. Mihin aikaan tarvitset asunnon? Meillä on Fuengirolassa kaunis loma-asunto pienkerrostalon toisessa kerroksessa. 0h,2mh, k, kph. tilava parveke meri ja vuoristo näkymin. hyvä varustetaso. Oma autopaikka. Uima-allas ja lasten allas. taloyhtiön yht suojainen
      Vuokraamme etupäässä kesäaikana, kun emme itse ole siellä.
      tiedustelut ja kuvat .

      [email protected]

      • MarKalli

        Olemme kiinnostuneita vuokra-asunnostasi. Olisimme lomalla 1.1.-31.3 2015.
        Olemme yli 66¨-vuotiaita eläkeläisiä ja haluasimme kokeilla vaihteeksi Manner-
        Espanjaa Sähköpostiosoitteemme on [email protected]. Olisi kiva jos saisimme
        hiukan tietoja asunnostanne. Ainakin olemme siistejä ja luotettavia vuokralaisia.

        Etukäteen kiitokset terv. Marja Kallio


      • Costa del sol

        Hei, 27.12.2014-11.1.2015 etsimme vuokrakaksiota Costa del Solilta 2 aik 2 jo isoa lasta yht.otot anu.oulu@ gmail. com. Tv, Anu


      • Costa del sol
        Costa del sol kirjoitti:

        Hei, 27.12.2014-11.1.2015 etsimme vuokrakaksiota Costa del Solilta 2 aik 2 jo isoa lasta yht.otot anu.oulu@ gmail. com. Tv, Anu

        Hei, vielä sen verran tarkennusta, että jos erittelette viikkohinnan ja lähetätte valokuvia huoneistoista. Viikkovuokan pitää jäädä alle 300 e/vko. Täytyy olla kalustettu, sähkö ja vesi sisältyy vuokraan. Wifi toimii ja autopaikka huoneistolla oma. Kolme makuuhuonetta, amerikkalainen keittiö olohuone yhteydellä.Jos voi valita, niin ei Brittejä naapurissa, lämmitys ja ilmastointi lienee jo itsestään selvyys. Tv, Anu


      • Costa del sol
        Costa del sol kirjoitti:

        Hei, vielä sen verran tarkennusta, että jos erittelette viikkohinnan ja lähetätte valokuvia huoneistoista. Viikkovuokan pitää jäädä alle 300 e/vko. Täytyy olla kalustettu, sähkö ja vesi sisältyy vuokraan. Wifi toimii ja autopaikka huoneistolla oma. Kolme makuuhuonetta, amerikkalainen keittiö olohuone yhteydellä.Jos voi valita, niin ei Brittejä naapurissa, lämmitys ja ilmastointi lienee jo itsestään selvyys. Tv, Anu

        Jaa kukahan anu tämän kirjoitti et ole se minä alkuperäinen!


    • Meri

      Hei!

      Oletko yksin muuttamassa ja minä kuukausina? Olen ymmärtänyt että yleisin asumismuoto varsinkin nuorilla vähän aikaa maassa-asuvilla on kimppakämpät. Itse olen heinäkuun ja elokuun Fuengirolassa ja etsin kämppiksiä.

      • kokoo

        Vuokraasunnot huonokuntoisia kylmiä 100-200€kkmaax Se vesi poilerin lämmittäminen vie 2tuntia 60litraa vaik.yrittävät vieläkin laskuttaa 2vk.


    • lomaasunto

      Käy tutustumassa: www.lomaasunto.net

    • väskyläläinen

      Me taas tykättiin Kotikartion toimistosta. Homma toimi ja palvelu pelasi, vaikka meille tapahtui vaikka mitä kommervenkkejä matkan aikana.

      • SEPE

        VUOKTATTAVANA FUENGIROLASSA. Tutustu lähemmin
        www.fuengirola.nettisivu.org


    • asuntopörssi
    • Óle

      Óle lehdestä löysin vuokrakämpän. Katso www.olekustannus.com

    • 16+20

      Kannattaa laittaa "halutaan vuokrata" ilmoitus tuonne Costa del solin Suomalaisten markkinapaikkaan www.aurinkotori.org

      • selma1

        Aika tyhjänpäiväinen sivu tämä Aurinkotori. Ei juuri mitään ilmoituksia


    • kämppis5

      etsin kanssa kimppakämppää...mutta en meinaa löytää mitään:(menisin helmi-toukokuuksi fugeen.jos haluat ota yhteyttä [email protected]

    • 2h,kk

      Kävisikö kämppikseksi savuton kolmekymppinen. Kolmiossa olisi minulla yksi mh vapaa, vaikka heti. Kk-vuokra minulla on 435 e/kk sähkö vesi ? Voisin maksaa puolet vuokrasta. Sijaitsee Los Boliche -alueella lähellä palveluja. Rauhallinen.
      [email protected]

      • esionkelma

        Älä vaan tota ota, polttaa tupakkaa ja on liki 55 v p-pappa.


      • Asuntoja tarvitaan
        esionkelma kirjoitti:

        Älä vaan tota ota, polttaa tupakkaa ja on liki 55 v p-pappa.

        Ainakin nimellään tarjoaa yhteydenotto mahdollisuutta. Esienkelma puuttuu suotta esi-isän asumiskustannuksien jakamiseen.


      • papparainen58
        Asuntoja tarvitaan kirjoitti:

        Ainakin nimellään tarjoaa yhteydenotto mahdollisuutta. Esienkelma puuttuu suotta esi-isän asumiskustannuksien jakamiseen.

        Mitä toi 678 tarkoittanee? Eikö pidä olla 9.1.1958?


    • bolichero

      Jos olet facebookissa, niin liity ryhmään "costa del solin fb-kirpputori". Siellä on aika usein tarjolla hyvinkin edullisia asuntoja, eikä porukka ole niin nimetöntä mitä täällä.

      • syrjintää

        Miksi tuollainen yleishyödyllinen ryhmä on "suljettu ryhmä"?

        Minulla ei ole FB:tä niin en voi lukea siellä olevia ilmoituksia ja eb halua sellaista luoda pelkästään jotain kirppistä varten.

        Lukisin mielelläni niitä ilmoja, mutta en halua liittyä SOMEen.


    • Elvis 2014

      Miksi tuollainen yleishyödyllinen ryhmä on "suljettu ryhmä"?

      Siksi, kun mammat kinastelevat siellä keskenään katukissoista!

      • no voi

        hyvänen aika.

        jos siellä katukissoista kinataan, niin ei paljoa kiinnosta, enemmän minua kiinnostaisi siellä myytävät tavarat.
        onkohan tuolla tomaksella jotain yheyttä vuosi sitten ranníkolla heiluneeseen tommyyn?


      • bolichero

        Eiköhän ne kinastelut käydä nimenomaan suoli24:llä, eikä omilla nimillä toimivalla palstalla?
        Suljettuun ryhmään pääsee kun klikkaa "liity ryhmään".

        Tästä en tiedä, mutta muutamassa muussa ryhmässä on ollut outoja spämmääjiä puolialastoman naisen kuvalla ja sama kuva näkyy olevan ympäri maapalloa olevissa ryhmissä.

        Jos aikoo muuttaa ulkomaille, niin SOME on muutenkin hyvä olla olemassa, ellei halua olla erakko. Sukulaisilla ja tuttavillakin Suomessa luultavasti on fb? Miten vain, kaikki on vapaaehtoista paitsi kuolema.


    • bolichero

      Tomas Tammenmaa
      Los Pacos keskusta Calle Yunquera, 4mh, kattoterassi 30m2 norm. terassi n. 20m2. 500e/kk

      Tuossa on yksi ilmo tuolta kirpparilta. Kuvat eivät tähän kopioidu. Ihan vain esimerkiksi laitoin. Googlaa yhteystiedot, jos kiinnostaa.

      Laittakaa nyt ihmeessä ajat milloin tarvitsette asunnon, niin on toivoa saada kunnollisia vastauksia.

      • mirkku59

        Onko tuo läpi vuoden vuokrattavissa tuohon hintaan. Me tarvitsemme 11 kk vuokrasopimuksen ja sit jatkosopimus jne.


    • jontsa1

      Hei Etsin kuumeisesti vuokra asuntoa tai mielummin kimppakämppää Fuengirolasta maaliskuusta alkaen tai helmikuun lopulta ! Olen ainakin parikuukautta alkuun ja toivonmukaan pidempään. Olen reilu parikymppinen rento ja rauhallinen nuorimies ja vissiin mukavakin vielä :) Ilmoitelkaahan jos olisi niin olisin TODELLA kiitollinen ! -Joni tuossa on vielä s-posti: [email protected]

      • Miten juomat maistuv

        Miten hyvin maistuvat suussasi etyylialkoholipitoiset juomat? Niihin taipuvaisen kaverin kun saa kämppäänsä niin on siinä pitelemistä. Erityisesti jos on vielä mieltynyt juomalaaduissa ns rähinäviinaksiin.


      • jontsa1
        Miten juomat maistuv kirjoitti:

        Miten hyvin maistuvat suussasi etyylialkoholipitoiset juomat? Niihin taipuvaisen kaverin kun saa kämppäänsä niin on siinä pitelemistä. Erityisesti jos on vielä mieltynyt juomalaaduissa ns rähinäviinaksiin.

        Sillointällöin mutta ei ole rähinöitä tai muita ylilyöntejä havaittavissa silloin :)


    • Ei kämppistä

      Hyvä esimerkki työkaverilta. Vuokrasi asunnon avopuolisonsa kanssa keskustasta läheltä työpaikkaa. Avo lähti takaisin, ja päätti pitää kuiteskin asunnon itsellään. Töissä alkoi etsiä kämppistä ja työnantaja (puhelinmyynti) lupasi kämppiksen uuden työntekijän sitä etsiessä. Kämppis tuli ja otti huoneen kiitollisena ja kaikki oli onnellisia. Kunnes tämän uuden työntekijän kaverit tuli Suomesta vierailulle ja varsinaisen asunnon vuokraajan suostumusta majoitti kaksi lomalaista kolmeksi viikoksi yhteiseen asuntoon. Sittenpä se oli yhtä ryyppäämistä ja rälläämistä melkein joka ikinen ilta ja yö. Tilapäistä tuttavaa milloin mistäkin ja milloin minkäkin maalaista lappasi ovesta sisään ja ulos. Täysi hallitsematon kaaos. No, uusi työntekijä lopetti ja palasi Suomeen. kolleegani vaihto pienempää asuntoon ja ei ota ikinä ketään ja on myös kohtaloaan muistanut Meille kertoa. Kämppis tähtyy olla ennestään tuttu, jos meinaa sellaisen ottaa ja itse mennä.

      • Oma tupa, oma lupa

        En minäkään ottaisi tuntematonta vaikka lupaisi maksaa koko vuokran. Tutut taas eivät ole niin hölmöjä että edes ehdottaisivat moista.


      • Oma tupa, oma lupa
        Oma tupa, oma lupa kirjoitti:

        En minäkään ottaisi tuntematonta vaikka lupaisi maksaa koko vuokran. Tutut taas eivät ole niin hölmöjä että edes ehdottaisivat moista.

        Jatkan vielä. Joskus kämppiksestä ei ole suurta vaivaa. Olin v 1973 Rhodoksella Keihäsmatkojen kautta juoksuharjoittelussa. Ennakkoon minulle tuntemattomalla kämppäkaverilla oli erilainen päivärytmi. Kun lähdin aamulla lenkille hän palaili reissuiltaan. Hänen päivä meni luonnollisesti nukkuessa. Palaillessani illalla verryttelylenkiltä hän vuorostaan lähti kierroksilleen. Tällainen rytmi ei haitannut kummankaan elämää.


      • Anonyymi

        päävuokralaisellako ei ollut ballseja puuttua 3 viikon suomen vieraiden rellestämiseen? ja ylipäätään sielä oleskeluun luvatta. heikot sorretaan ja höynäytetään mennen tullen.tosi tekijät haistaa ne metrien päästä. ja suomesahan niitä tunnetusti riittää, tungetaan raht kouraan kuka vaan tulee ovelta laskuja maksattamaan. milloin tosta hölmöjen sukupolvesta päästään eroon.ajn knssa. ja sekään ei vielä perkaa ongelmaa kokonaan. riittää nuorempiakin.


    • Jontsa1

      Voihan se olla niinkin. mutta lähtö olisi paljon helpompi ja halvempi kun olisi kämppäkaveri/kavereita. Voihan sitä sitten katsella jotain kun on tutustunut paikkaan jos siltä tuntuu

      • Kimppa kämppis

        Hei, tuolla Centron saunassa on useasti puhetta, että joku etsii kämppistä.
        Soitto Centroon antanee lisätietoa etsijöistä, sekä uskoisin vuokran olevan minimaalinen ja lähinnä vertauskuvallinen.


      • Jontsa1
        Kimppa kämppis kirjoitti:

        Hei, tuolla Centron saunassa on useasti puhetta, että joku etsii kämppistä.
        Soitto Centroon antanee lisätietoa etsijöistä, sekä uskoisin vuokran olevan minimaalinen ja lähinnä vertauskuvallinen.

        Voisiko tuon centron yhteystietoja saada jostain ?


      • Ole hyvä.
        Jontsa1 kirjoitti:

        Voisiko tuon centron yhteystietoja saada jostain ?

        www.fuengirola.fi
        siinä linkki ja siitä löytyy osoite, myös muita ilmoituksia asuntoon liittyen.


    • Jontsa1

      Okei. täytyypi katsella

    • Hasta Luego

      Kimppa kämpät on hyvä vaihtoehto,.Minulla kimppa kämpistä vain hyviä kokemuksia.Reilut pelisäännöt sovitaan naamatusten,diili on pitänyt aina.
      Nytkin olen keväällä tulos Fugeen,jos jollain on huonetta vuokrattavissa kesäksi,niin ei kuin ilmoittelen!!Olen vielä hyvä talonmieskin tarvittaessa,ja suht raitis sekä liikunta lähellä elämän keskiötä..Enempää en kehu ettei ala ittee hävettään.

    • cenoores
    • kyllästynyt

      moro,

      Älkää ikinä ikinä vuokratko kämppää tomscostahomesista. En ole vieläkään saanut takuuvuokraa takaisin. Puoli vuotta sitten tulin takaisin Suomeen ja 600€ jäi espanjaan. Täysi huijari tämä Tommy. Puhelinnumero vaihtuu viikon välein ja mies vähän väliä maanpaossa Ruotsissa.

      • glitter5

        Sama juttu täällä. Toistaiseksi varausmaksu saamatta takaisin. Tommy-poika vuokrasi huoneistoa, joka oli jo vuokrattu muille. Ensi viikolla tehdään Nacional Policialle ilmoitus tästä huijarista.


    • fffkskk

      www.paulinaschulz..com

    • mulla on Fuengirolassa 2 makuukammaria...tarttis toiseen kämpiksen lähellä rantaa
      - raitis melelkeen ?

    • lellu3

      Haluaisin vuokrata Fuengirolasta, Policesta kahden makuuhuoneen asunnon 1.8.2015. Suomalaiseen kouluun saisi olla matkaa 2-3 km. Vuokra 400-500 euroo. Mutta ilmoittele koulumatka ja vuokrakin saa hieman vaihdella. Oltaisiin Fuengirolassa syys- ja kevät lukukausi.
      Terv.äiti ja tytär

    • syyskuussa
    • Reima2

      Itse vuokraan aina www.paulinaschulz.com

      • herttaelina

        asuntoa vuokratessa olisi hyvä olla selkeästi määritelty hinta eri vuoden ajoille ja muut kulut sekä muut palvelut. Tupasilla ja Rantakylällä ainakin näyttää olevan hyvät sivut. Suosittaisin myös kokeilemaan airbnb:n kautta vuokraamista.


    • Pettynyt1

      Älä ainakaan Kesäkadulta ! Se on entinen Kotikartio ja tavatkin on taantuneet. Pettävät sinä missä pystyvät ja hinnat pilvissä. Sähkökin maksaa 0,30c/ kWh kun oikea hinta on puolet. Halvemmalla pääsee hotellissakin. Lisämaksuja toisen päälle. Rahaa palaa n. 1400 E eikä kämppää ole edes nähnyt.

      • KelloKuuluu

        Kyllä, en voi suositella kenellekään. Ala-arvoista käytöstä.


      • Leekaa

        En suosittele kenellekään, ihmeellisiä maksuja, ja jopa 700,00 euroa välityspalkkio, joka ei liene luvallistakaan, hotellissa tulee halvemmaksi asua.


    • markus797

      Nyt elokuun puolesta välistä kuukaudeksi ajattelin taas tulla fugeen,kimppakämpässä jos jollain tilaa niin todella kiinnostunut!!

    • Hely40

      Luin ketjun, ja olen käynyt Tupasin ja Kesäkadun sivuillakin, mutta nyt löysin tämän ketjun ja pyydän vinkkejä. Tarkoitus on olla Fuengirolassa huhtikuu. Yhden alustavan varauksen tein booking comin kautta, mutta sen todennäköisesti perun, kun löydän toisen. Otan vinkkejä hyvistä majoitustiloista, mielellään merinäköalalla ja kohtuuhintainen, riittää studio tai 1 mh:n asunto, koska tarkoitus on liikkua.

    • Marienella

      Asunnoista taitaa olla tällä hetkellä melko kova kysyntä.
      Katso aurinkorannikon asunnot fb sivusto, suosittelen myös Rantakylä groupia. Sekä sunlomasi, jolla taitaa olla kylläkin enimmäkseen Pacosissa asuntoja.
      Jollakin suomalaisella on Pyr -hotellissa ja toisella Palmeras -hotellissa vuokrattavana yksiöt. Katso myös tori.fi -sivulta vuokrattavat.
      Bookingin kautta kuukauden vuokraus taitaa tulla melko hintavaksi?.

    • Fuge-boliches

      Suosittelen yllä olevien lisäksi http://www.koti-auringossa.com/

      Sain kyselyyni vastauksen ko. välittäjältä lähes välittömästi ja oletan, että asiat toimivat sovitusti. Erittäin ystävällinen palvelu.

      • Suomi-17

        Kyseinen välittäjä kyllä palvelualtis ja mieluusti ottaa varausmaksun vastaan ilman sopimusta, ongelmatilanteissa pesee kyllä nopeasti kätensä. En suosittele.


      • Maritimon_asukki

        Onko mielipiteesi omaan kokemukseesi perustuva?


      • Pidenpää_budjannut
        Suomi-17 kirjoitti:

        Kyseinen välittäjä kyllä palvelualtis ja mieluusti ottaa varausmaksun vastaan ilman sopimusta, ongelmatilanteissa pesee kyllä nopeasti kätensä. En suosittele.

        Asun parhaillaan ko. yhtiön kautta vuoratussa asunnossa. Huoneisto on todella siisti ja kaikki pelittää. Asumisen suhteen käsien pesua ei ole tarvittu puolin eikä toisin.


      • Pidenpää_budjannut
        Suomi-17 kirjoitti:

        Kyseinen välittäjä kyllä palvelualtis ja mieluusti ottaa varausmaksun vastaan ilman sopimusta, ongelmatilanteissa pesee kyllä nopeasti kätensä. En suosittele.

        Olisikin hyvä tietää minkälaisiin ongelmatilanteisiin nimim. Suomi-17 on joutunut kyseisen asunnonvälittäjän kanssa.


    • Terveyssisar

      Hei! Nyt kesä 2017. Tarvitsen pikaisesti asunnon/ huoneen Fuengirolasta kesä - heinä, mahd elokuun puoleen väliin. Töitä on, asuntoa ei. Jos edes huone mahdollista vuokrat niin ilmoitathan!

    • Polliisit

      Älkää kuitenkaan lähettäkö rahoja etukäteen.

    • Tonyny

      Etsin savuttomille vanhemilleni n70v 1-2hm siistiä ja tasokasta vuokra-asuntoa ajalle 1.10-31.3
      Fuengirolasta. Ys vast: [email protected] tai 358400828500

    • komero

      katso tori.fi sivustolta ,( ulkomaan asunnot ) siellä tavalliset suomalaiset vuokraavat asuntojaan .

    • Pettyneet

      Hei
      Älä missään tapauksessa ole tekemisessä firman nimeltä Koti-auringossa.
      Tulet varmasti pettymään kuten monet muutkin ja minä myös.
      Onneksi en tehnyt sopimusta. En uskonut kun kaverit kettoi firmasta. Piti katsoa. Hinta muuttui ja tuli lopussa vielä välityspalkkiota 750 eur ja muut maksut päälle.

      • Leekaa

        Onko tommoset välityspalkkiot luvallisia, eiköhän vuokra ole hinnoiteltu sähkö laskun mukaan vesimaksu


    • XYA

      Jooo. Totta on tämä firma mitä kirjootatte.
      Jos joku kehuu tätä Koti-auringossa firmaa niin ovat ite töissä tässä kyseisessä firmassa.
      Tämä filunki kuuluu tämän firman imagoon. Ha ha

    • Sakki

      Ole tarkkana asunnon vuokrauksessa. Fuengirolassa on suomalaisia huijareita vuokra-asuntomarkkinoilla (nytkin syksyllä). Tori. fi kautta vuokraavat. Kuvat asunnoista kopioidaan myytävien asuntojen sivuilta. Vuokra ja takuuvuokra pyydetään etukäteen. Harmi niille ketkä ovat luotettavia vuokraajia.

    • Anonyymi

      Välittäjiä löytyy pilvin pimein. Ennen sopimuspaperien allekirjoitusta pitää selvittää välityspalkkio,takuuvuokra,sähkö,vesi,netti,autopaikka ym. Kuka laittaa paperiinnimensä ja jää epävarmaksi mitä,missä ,milloin,kuinka paljon!!??? Halloota!
      Ja jos joku asiattomasti vaatii,ei tarvitse maksaa. Selkärankaa ja itsekunnioitusta. Ei siellä tarvitse nöyristellä ja lipoa ketään. Sähkötariffit vaihtelee välittjillä;ei todellakaan ole pelkkä sähkölaitokselle menevä osuus,vaan aina enemmän;mutta kuinka paljon enemmän. En koskaan lähettäisi rahaa etukäteen yksittäisten Tori.fi ja muissa ilmoittelijoille. Asuntoja löytyy,jos ei muusta niin hotelleista. Voisitteko ajatella menevänne ensin hotelliin majoittumaan.Ja siellä paikan päällä kierrellä ja katsella asuntoja. Kannattaa. On kokeiltu Israelilaisten Kodin Onni-toimistoa.Ei välityspalkkiota,yksi kuukausi.kaikki sujui.Heillä myöskin Suomalainen työntekijä mukana remmissä. Centro-asunnot(häpeä koko Centro Finlandialle) suomipakolaisella siellä usein vaihtuvia nuoria pyöriteltävänä.Karsein oli päälle käyvä persoona,terävänenä Espanjoola,jolla ei olllut valmiuksia asiakaspalveluun,yllätys Esan jengissä?no ei kai. Itse herrasta ei oikein voi...no joo. Peililasit paljon peittää. Jo kuvat kämpistä heillä luotaantyöntäviä loukkoja. Miten voikin saada haluttoman ammattitaidottoman ja vastenmielisen kuvan välitystoimistosta siellä vieraillessaan. Tuliko kantani selväksi.Centro-asunnot!

      Muuttama kerta vuokrattu pohjoismaiselta ja Englantilaiselta toimistolta. ei hätiä mitiä.

    • Anonyymi

      Olen varannut huoneisto Rantakylältä syyskuuksi. Kaikki vaikutti selkeältä. Tullaan yöllä ja otimme kohtuuhintaisen, 40 eur kuljetuksen kentältä Fuengirolaan ja firman työntekijä odottaa meitä alaovella. Seuraavana päivänä mennään maksamaan toimistoon.
      Odotellaan lomaa innolla.
      Masa ja knit

      • Anonyymi

        Masa ja knit! Olette paljon viisaampia Syyskuun jälkeen.kokeilematta ei tiedä itse. Voi olla muilla kaikenlaisia kokemuksia,voivat jopa poiketa omista. paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masa ja knit! Olette paljon viisaampia Syyskuun jälkeen.kokeilematta ei tiedä itse. Voi olla muilla kaikenlaisia kokemuksia,voivat jopa poiketa omista. paljonkin.

        Sittenhän nähdään. Matka lähestyy ja mielenkiinnolla odotetaan.
        Tuttavat ovat myös vuokranneet samalta välittäjältä ja ovat syyskuussa paikalla.

        Masa ja knit


      • Anonyymi

        Noin, siitähän se välistäveto alkaa heti kuljetuksesta Suomi lisän kanssa. Oikea hinta on nimittäin 25€, sillä on joka kerta kuljettu. Noh, jokainen tilaa mistä lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin, siitähän se välistäveto alkaa heti kuljetuksesta Suomi lisän kanssa. Oikea hinta on nimittäin 25€, sillä on joka kerta kuljettu. Noh, jokainen tilaa mistä lystää.

        Niin on, pimeä taksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin, siitähän se välistäveto alkaa heti kuljetuksesta Suomi lisän kanssa. Oikea hinta on nimittäin 25€, sillä on joka kerta kuljettu. Noh, jokainen tilaa mistä lystää.

        Kannatat harmaata taloutta tuolla 25 euron hinnalla. Suomalaisilla on sellainen käsitys että Espanjassa ei tarvitse noudattaa lakeja eikä maksaa veroja. Valitettavan yleistä toimintaa näyttää olevan.


    • Anonyymi

      Et LeenaMarttilalata haluaisi. Tuomittu Espanjassa jo kolmannella sukunimellä edustava pesunkestävä asuntohuijari puolisonsa kanssa. Marbellassa tätä nykyä, Parantumaton lipeväkieli. mistä niitä ansaan meneviä uhreja ain a löytyykin.

    • Anonyymi

      Syyskuun loma on ohi. Rantakylältä vuokrattu asunto AF163 oli ihan hyvä.
      Mennessä kentällä meitä odotti taksikilvissä oleva musta Passat ja fiksu kuljettaja. Otti laukut heti hoitoonsa ja vei meidät 40 euron hintaan kyseisen asunnon edustalle. Siellä yöllä klo 2 paikkeilla mopopoika johdatti meidät asuntoon ja esitteli sen. 20 euroa veloittivat tästä.
      Kummatkin saivat meiltä koneesta ostetut levyt Fazerin sinistä.
      Kaikki toimi Rantakylän kanssa loistavasti.
      Tuossa joku paljoksui kuljetuksen hintaa ja sanoin 25 euroa olevan sopivan hinnan. Se on pimeän suomalaistaksin hinta.
      Samassa koneessa tullut pariskunta otti kentältä taksin ja ajoi sillä Pyr hotelliin. Hinta oli 45 euroa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe