Juhlavalaistusta ammamttitaidolla vuodesta 2008
- Tee juhlatilastasi ainutlaatuinen ja tilaa näyttävä valaistus tekemään tilasta kun tilasta juhlava, sekä mieleen painuva.
- Valaistuksella saadaan ihmeitä aikaan. Kolkko teollisuushalli tai urheiluhalli voidaan muuttaa viihtyisäksi juhlatilaksi.
- Esim. yksinkertainen ja näyttävä tilavalaisu voidaan toteuttaa ripottelemalla heittimiä lattialle seinän viereen muutaman metrin välein niin että ne suunnataan kattoa kohden. Valokiilat avautuvat alhaalta ja nuolevat seinää pyrkien katonrajaan. Näyttää hyvältä tilassa kuin tilassa.
- Valaistusta voidaan tukea myös kankailla, huonekasveilla ja erilaisilla lavasteilla.
- Käytän paljon led tekniikkaa jollin sähköä ei tarvitse niin paljon kun normi heittimillä, myös liikkuvaa valoa mahdollista saada luomaan tilaa ja tunnelmaa
- Kokemusta tunnelmallisen valaistuksen luojana minulla on usealta vuodelta Tangomarkkinoiden V.I.P. tilan valaistuksesta (kuva alla vuodelta 2011) sekä Tangokadun ravintoloiden valaisusta (parhaallaan 90 heitintä)
Valo tekee tilan ja tunnelmaa.
Varaa juhliisi ajoissa!
lisää tietoa http://dorkadesig.suntuubi.com/?cat=21
Juhlavalaistusta
MR. Dorka
1
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909