Ps3 ongelma

HZHFCHYT

Kysyn tän ku ite ei ole hajuakaan mitä tehdä. tuossa pari päivää sitten pelailin kaverini kanssa kun lopetimme emme muistaneet ottaa levyä pois koska se oli kaverini. käynnistin pleikkarin uudestaan ja sammuttin se takaa virta nappulasta koska muuten sinä olisi kestänyt kauan. nyt kun avaan pleikan se laittaa tekstin "kovalevy on vioittunut korjataan kovalevyä" tai jotain vastaavaa kun on 100% se käynnistyy uudestaa ja tulee sama juttu. en haluaisi formatoida pleikkariani sillä olen ostanut bf3 map packin ja muita demoja/ pelejä storesta. laitoin myös "suomen sonylle" viestiä mutta vastaus kestää niin kauan. pitäisikö sonyn jotenkin hyvittää tämä jos joudun formatoimaan sillä siihen menisi ostettujen pelejen kautta 45e. OSAAKO JOKU AUTTAA?

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit ladata ne storesta uudelleen ilmaiseksi.

Ps. Kannattaa sammuttaa se pleikkari ihan asianmukaisesti..

• jiigt

Oletkohan jo formatoinu sen. Muistaakseni sama tapahtui omalle kohdalle joskus pari vuotta sitten. Sain kaikki ennalleen ilman tiedostojen katoamisia kun painaa eka takanapista, sitten kosketuskäynnistyksessä pidät sormea vielä sen piippauksen jälkeen sen muutaman sekunnin, minkä jälkeen päästät irti. En muista pitikö niin tehdä vielä uudelleen mutta jossain vaiheessa piti tulla vaihtoehtoja valikosta, että saisi tiedostot takaisin ja pleikan kuntoon.

Ja tosiaan en ole nyt varma auttaako pelkästään toi mutta se ei ainakaan tee enempää haittaa konsolille.

• en teidän konsoleista tiiä mut mulla ei oo ainakaan konsolin takana mitää nappuloita (250GB)

• multakilöytyyps3slim

nämä puhuu alkuperäisestä ps3 fat mallista sulla on slim jossa ei ole manuaalista virtakatkaisijaa takana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2326
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1466
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      892
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe