Burj Khalifa

Aaakue

Moro! Maaliskuun alussa tarkoitus lähteä Dubaihin ja käydä visiitillä tietenkin Burj Khalifassa. Mikä olisi hienoin ajankohta käydä siellä ja silti saada hyviä valokuvia. Itse ajattellin auringonlaskua?

9

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25 astetta

      Jos auringonlaskun aikaan Burj Khalifaan mielit, niin kannattaa hankkia liput etukäteen netistä Burj Khalifan sivuilta. Tällä hetkellä auringonlaskuajat torniin on varattuja pari-kolme viikkoa eteenpäin. Itse olen käynyt tornissa päivällä ja illalla ja molemmissa on puolensa..

    • Jatta- maria

      Moi!

      Viime talvena oltiin Dubaissa ja nyt on taas maaliskuussa reissu edessä! Kävimme tornissa päivällä, oli oikein hyvät näkymät.. suosittelen! Ja tosiaankin lippu kannattaa ostaa etukäteen ja varata riittävästi aikaa paikalle pääsyyn.. melkoinen " sokkelo" oli mennä tuonne ostarin läpi.
      Ja ehdottomasti kannattaa katssella suihkulähde- esitys samalla kertaa..
      Hauskaa matkaa! Ja jos haluat kysyä vielä jotain, niin vastaan mielelläni.

    • Dubaifani

      Minä suosittelen menemään torniin ennen auringonlaskua (maaliskuussa laskee klo 18.20 alkaen), samalla näkee kaupungin valoisaan aikaan sekä auringonlaskunkin, eli odota tornissa auringonlaskua. Siellä ei kukaan katso kuinka kauan tornissa olet. Ja liput etukäteen, niin saa paljon halvemmallakin.
      Sisäänkäynti torniin (The Top) Dubai Mallin LG -kerroksesta, Vapiano ravintolan vierestä.
      Suihkulähde-esitykset alkaa klo 18 ja esitys puolen tunnin välein klo 23 asti.

    • korkeallekko?

      Olen lähdössä Dubaihin ensimmäistä kertaa maaliskuussa. Kovasti kiehtoisi käydä tätä paljon mainostettua ja kehuttua korkeaa rakennusta katsomassa, mutta poden lievää korkean paikan kammoa...miten tämä systeemi toimii??? Jos ostan lipun etukäteen, olenko ymmärtänyt oikein, että lippuun tulee joku aika, jolloin minun on sinne mentävä...entäs jos kammo saa vallan kesken kaiken...onko mahdollista jäädä alemmaksi???Kiva olis saada tietoo, ennenkun ostan liput...

      • Hendriikka

        Minulla on myöskin korkeanpaikan kammo.. ja mietin sitä, miten uskallan torniin nousta. Menin kuitenkin ja eipä kammo vaivannut yhtään! Tuo on näköalatasanne on niin korkealla, että se menee jo tavallaan vähän " yli", eikä mua ainakaan yhtään kammottanut.. tuntui samalle kuin lentokoneen ikkunasta katsoessa. Eli sinne vaan rohkeasti, näkymät ovat huikeat! Suosittelen ehdottomasti!
        Muutenkin tykkäsin Dubaista kovasti ja matkustan sinne taas vajaan kuukauden päästä.


    • tornihaukkanen

      Ostoskeskuksen puolelta mennään sisään turvatarkastusten jälkeen. Sen jälkeen torniin huippunopealla hissillä (ei maisemahissi, korvat saattaa lukkiutua). Ylhäällä on vain yksi kerros, jonne pääsee. Katselukerros kiertää koko rakennuksen, yhdessä kohtaa pääsee ulkoilmaan mutta sekin on lasitettu toki muutamia avoimia ikkunoita.
      Rakennuksen kiertävä alue on aika leveä, en tiedä korkean paikan kammosta mutta rakennuksen seinän vierellä kulkiessa ei ehkä tuntuisi niin pahalta.
      Jos olet ostanut liput etukäteen ja päätät, etten torniin mene niin aina sieltä löytyy ihmisiä jotka lippusi voi ostaa.

    • Matkustelijax

      Etukäteen ostettu liput ovat henkilökohtaisia, voi olla ettei niitä pysty muut henkilö käyttämään.

    • takaisin

      olimme juuri tammikuussa Dubaissa ja olisimme menneet sinne valoisaan aikaan, mutta emme saaneet enää lippuja. Heti toisena lomapäivänä mentiin ostamaan lippuja ja jäljellä ei ollut muuta kuin ilta yhdeltätoista aika neljän päivän päästä. Ei sit haluttu niin myöhään ja jäi käymättä. Ensi kerralla jos ja kun sinne vielä mennään, niin varataan aika hyvissä ajoin netistä. Ja muuten Dubai on aivan ihana paikka

    • Uubaduuba

      Liput kannattaa varata ja ostaa etukäteen netin kautta muutama viikko etukäteen. Toisaalta jos käy huono säkä, just käyntipäivänä on sumuista ja pilvistä, kuten meille vuosi sitten. Auringonlasku ei siis näkynyt, mutta muutoin oli ihan hieno paikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe