Heippa,meillä on kaksi leikkaamatonta tyttökissaa ja piti ottaa kolmas tyttö joka osoittautuikin sitten pojaksi :) Leikkautimme pojan heti kun mahdollista,puolivuotiaana.Nyt hän on lähes kaksi,täyttää huhtikuussa kaksi ja on alkanut mouruamaan ja huutelemaan. Olemme hakeneet häntä syliin ja heti alkaa kehräys,on annettu laktoositonta maitoa jota poika rakastaa. hänellä on ihan hyvät välit kahteen muuhun kissaamme. Mistä mouruaminen voisi johtua? Hän ei ulkoile kuin parvekkeella.On muuten aivan normaali oma itsensä mutta Au AAAuuuu uuuu-uuu huutoihin herää joka yö,tosin huutelee hän päivälläkin.Häntä ei pitäisi sattua mihinkään kun olen hellästi painellut masusta ja käynyt kaikki tassut läpi. Onko normaalia vai pitäisikö lääkäriin viedä?
leikattu kolli mouruaa
3
4024
Vastaukset
- tytöt leikkaukseen
Leikkauta ne naaraat myös, sillä jotkut leikatut kollit yrittää astua leikkaamattomia naaraita kiimojen aikana. Se voi aiheuttaa pahimmillaan naaraille kohtutulehduksen vaikkei leikattu kolli niitä tiineiksi saakaan. Se mouruaminen voi johtua ihan vain tyttöjen kiimoista ja hajuista jotka kolli tunnistaa, mutta leikattuna voi olla epävarma mistä on kyse. Se turhauttaa kollia silloin kovasti ja voi aiheuttaa käytöksen ongelmia. Stressi on yksi suurimpia sairauksien laukaisijoita, joten jatkuva stressi voi tehdä ongelmia.
- aahoo
mulla alko kollikissa mouruamaan leikkauksen jälkeen..talouteen kuuluu lisäksi kaks suht samanikästä narttukissaa, jotka leikattiin samaan aikaan..toi kolli rupes sen leikkauksen jälkeen mouruamaan lähestulkoon yötä päivää..nartut on ihan okei..lisäks toi kolli alko leikkauksen jälkeen kuseen mun sänkyyn kolme kertaa päivässä, vaikka vaihdan hiekan joka päivä ja kusipisteitä on kolme, joissa herra vois käydä puhtailla hiekoilla eritteensä päästämässä..oon nyt ostanu kaikenmaailman pistorasiarauhoittimet sun muut, mutta mikään ei auta..laitoin jopa jätesäkit päiväpeiton alle, ettei aina tarvisi peittoja ruveta peseen, mutta tää olikin kaivautunu sinne jätesäkkien alle ja päästi kuset sinne..alkaa oleen nyt hermo meikäläisellä melko huonolla mallilla..
- Kisu2
Osoittaako kolli mieltä jostain asiasta? Mulla on leikkatu kolli joka on 3 vuotias ja myös naukuu ja mouruaa myös. Kauheen meteliä pitää jos ei saa "sitä" tyttökissalta joka on myös leikattu. Auttaako se jos makuuhuoneen oven pitää kiinni ettei kissat pääse sinne?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847