Poika ja tyttö

14yearsoldwriter

Muutimme uudelle paikkakunnalle kesäloman alussa, heti koulun loputtua. Samalla paikkakunnalla asui vain yksi henkilö, jonka jotenkin tunsin, juteltuani Facebookissa hänen kanssaan. Hän vaikutti mukavalta, ja puhuimme usein. Tutustuin häneen hieman paremmin, ja tapasimme muutettuani uuteen taloomme. Asuimme aika lähekkäin, joten pystyimme tapaamaan useammin. Hän esitteli minulle uutta kaupunkia, näytti paikkoja, ja vietimme muutenkin aikaa kahdestaan.

Syksyn alussa aloitin koulun 8.luokalta. Pääsin uuden tuttavuuteni, Karoliinan kanssa samaan luokkaan. Hän oli ainoa ystäväni. Tiesin myös ulkonäöltä muutamia hänen kavereitaan, joihin tutustuin koulussa paremmin. Erityisesti parien ensimmäisten viikkojen aikana huomioni kiinnittyi luokkalaiseemme poikaan, Johannekseen.. blondiin, kanssani saman pituiseen poikaan, söpöön.. miten nyt hänet tunsin, tiesin ettei hänessä ollut mitään negatiivista. En koskaan jutellut erityisemmin hänen kanssaan, moikkasin joskus, kerroin ohimenneen sivunumeron tunnilla.. Mutta hänellä oli söpö ääni, siniset silmät, ihanat huulet... ja mikä parasta, kuulin, että hän on sinkku! Välillä saatoin jopa jäädä tuijottamaan häntä, kunnes Karoliina alkoi ihmetellä tuijottelemistani. Käänsin heti katseeni muualle, esitin miettiväni jotain.. olin sen verran hyvä näyttelemään!

Ensimmäinen loma alkoi. Kaikki halailivat toisiaan, melkein itkivät, koska eivät ehkä näkisi toisiaan lomalla.. vaikka loma kesti 3 viikkoa!
Halasin Karoliinaa, ja paria muuta uutta kaveriani.

-Mitä aiot tehä lomalla ?
-Hmmmhh.. oon varmaa kotona, pelailen jotai, otan rennosti. Lomalla pitää vähä jarruttaa! vastasin.
-Ookei. Ehkä me voitas tehä yhessä jotai joskus? Karoliina kysyi.
-Juu, käy mulle. Soitellaan! sanoin, ja käännyin kohti koulun ovea kunnes..
Johannes esti ovenavaukseni!
-Moi..tota.. hän aloitti hieman ujosti.
-Niiin..? kysyin ja katsoin kysyvästi.
-Tota... tehtäiskö lomalla jotai yhessä? hän uskaltautui.
-No, miks ei, vastasin ja katsoin häntä silmiin.
Kumpikin jäi jotenkin tuijottamaan toisiaan..
-No, okei. Öööh.. sovittaisko me jo etukäteen jotain.. vai ? kysyin.
-No.. en oikeen tiiä. Mulla ei ainakaa oo lomalla mitään. Mut jos vaikka
tekstailtas..? hän kysyi.
-Okei. Mmmh..
Hän otti taskustaan lapun ja kynän, ja kirjoitti lappuun jotain, ja taittoi sen.
-Avaa lappu vasta kotona, hän sanoi, hymyili ja lähti nopeasti pois.
Hymyilin ja lähdin VIHDOIN ovesta ulos ja kävelin kotiin.
Huoneessani avasin lapun. Siinä oli teksti:
En oo oikeesti näin ujo! En vaan oo uskaltanu puhuu sulle, pelkään ettet tykkää musta ollenkaa. Mut haluisin nähä sua vaikka joku päivä, jos sua vaan kiinnostaa.. Mite vaa haluut, voit tekstata mulle.. 0508627591. Johannes.
Hymyilin. Kukaan poika ei ole koskaan kirjoittanut minulle näin! Olin otettu, luulin ettei Johannes edes ollut huomannut minua, mutta asia olikin toisin..
Tekstasin hänelle heti..
"Voidaan nähä joku päivä. Emmäkään sulle oo uskaltanu hirveesti puhua, mut katotaan joku päivä. Oon sit aika pihalla, mitä täällä on, joten saat valita mitä tehää."
Kohta sain takaisin viestin:
"Kiva! Tekstaan huomenna, jos sulla ei kerta ole mitää :)"

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fefefefef

      Vähän aikaa tekstailtiin ahkerasti. Luulin rakastuneeni. Mutta pian Johanneksen viestit alkoivat muuttua yhä omituisemmiksi. Hän väitti olevansa vampyyri ja että hän oli tuntenut minut jo 700 vuotta sitten, kun asuimme eräässä ranskalaisessa linnassa.

      Eräänä iltana hän ilmestyi kotiovelleni - alasti! Tajusin, että Johannes on ihan seko. En halunnut enää olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Se sai hänet raivoihinsa. Hän uhkasi muuttua lepakoksi ja lentää jonain yönä sisään ikkunasta. imemään vertani.

      Ja sitten kävikin niin, että heräsin ja näin lepakon lentävän huoneessani. Oliko se tavallinen lepakko vai Johannes? En voinut olla varma asiasta. Oli täysikuu, ja huomasin että ihollani kasvoi outoa karvaa.

      Silloin tajusin olevani ihmissusi!

    • kukkaruukka

      olin muuttumassa vamppyyriksi, johannes seisoi vieressäni ja hymyili. kun olin saattanut muuoksen loppuun johannes hyökkäsi kimpuuni ja pani minua joka rreikään niin että sattui iha helvetisti, sitten johannes katosim mutta hän palasi joka yö nussimaan minua se oli taivaallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe