Mitä eroa on mp3- ja mp4-soittimella?
Mp3- mp4?
5
343
Vastaukset
- ap
Kiitos, löydän toki Wikipedian sivut itsekkkin ;) Me peruskäyttäjät ei vaan aina saada näistä sivuista sitä käytännön tietoa irti..
Eli tarkennuksena: lähinnä hain sitä, että mitä käytäännön erot on, voiko mp4-soittimella kuunnella ihan tavallisesti mp3-musiikkitiedostoja jne.?- sinäsetyhmäolet
Eli ette osaa lukea ja olette tyhmiä? No, enpä ole moiseen törmännyt vaan yleensä linkkejä lukeneet ovat tajunneet minkä milloinkin olen linkannut. Joten turha sun on yleistää ja puhua meistä kun kyseessä olet vaan sinä.
Kysyit siis asiaa, joka ei sinua kiinnosta ja jätät kysymättä sen oleellisen. Sinun olisi pitänyt kysyä toistaako MP4-soitin MP3-tiedostoja. Eihän sinua ne tekniset seikat kiinnostaneet.
- psilips
Mp4 on videoformaatti. Mp4 laitteet näyttää myös mp4 videota pikkuruisista näytöistään. Toki niiden ominaisuuksiin kuuluu myös mp3 toisto.
Tarkat tiedot löydät laitteiden esittelyistä
http://www.philips.fi/c/mp3-ja-mp4-soittimet/25479/cat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161387
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!411256Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501019- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84803Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59635