Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuppikunnat puistoissa ?

Kanahäkki

Joo elikkä onko teillä muilla kokemuksia kyseisestä ilmiöstä? Itseäni rupeaa hieman ärsyttämään kun lähipuistossa, jossa käyn koirieni kanssa, on omat "kuppikunnat". Siis niinkun että porukka arvostelee tietynrotuisia/tyyppisiä koiria ja sitten on nämä jotka ainiaan jaksaa jakaa joskus jopa naurettavan huonoja koulutusvinkkejä ja sitten on näitä jotka jaksavat kommentoida joka asiaa.
Itse ainakin menen puistoon koirieni takia ja onhan siinä tietty mukavaa jutellakin ehkä ihmistenkin kanssa, mutta olen huomannut että puistossa on muutama jotka suorastaan lähettää tikareita silmillään kun tulen koirieni kanssa puistoon. Sitten kun olen päässyt portista sisälle, alkaa kommentoiminen. Miksi? En ole tehnyt mitään pahaa kenellekään enkä arvostele kenenkään koiria. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Arvostellaanko teidän koiria/teitä puistoissa? Missä puistoissa käytte?


Ps.Tälläkin palstalla koko ajan nälvitään tietyn rotuisia koiria (pitit, bullit, kaukkarit.. jne) ja paasataan ettei niitä saa tuoda puistoon. Miksi? (Huom. itselläni ei ko. rotuisia koiria). Voitaisko vaan katsoa koiria yksilöinä eikä niiden rotuina, kiitos? :)

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanahäkki

      Lisäys edelliseen : Koirani siis eivät ole tehneet kenellekään mitään pahaa eikä niiden käytöksessä mielestäni ole mitään moitittavaa (tottelee 95 %, ei alista ketään, eikä koskaan tappele). Tietyt ihmiset vaan jotenkin inhoavat koiriani/minua eivätkä pidä niistäkään, ketkä juttelevat normaalisti muiden ihmisten kanssa.
      Kuppikunnat ovat vähän niinkuin "normaalit", valittajat, harrastusnipottajat, "minäolenkoirakuiskaaja"-ihmiset (taistelevat myös keskenään) ja "mehallitsemme puistoa"-ihmiset. :D

    • ei kuppikuntalainen

      mä oon huomannu sen saman puistossa, mä ignooraan nykyää sellaset lehmät, jos juttelen jonku kans ni se on yleinsä miehet. en jaksa noita kaakattavia kanoja jotka haluu pätee joka asiassa. itse omistan bordercollie sekoituksen. monet sanonu usein ihan suoraan että onpa mukava luonne koirallas ku oon seurannu sitä täällä puistossa tai viimeks tuli nainen sanoo et annappa mä katon sun komeeta koiraa :) kyllä mä tiedän sanomattaki että mun koira on komee ja upea luonteinen ( äitini jaksaa ylistää tätä aina) joten yleensä ne jotka kattoo murhaavasti sua, niin tiedätkö ne on yleensä niitä kateellisia :) usko pois, ne ei vaan kehtaa myöntää sitä..

      ja ainahan ne kuppikunnat vaan seisoskelee siel ja juoruaa, eikä kattele koiransa perää ja sit se paskoo eikä kukaa huomaa, ni saan aina olla huutamas et hei jonku koira paskantaa tääl! ja mä meen koirani takia, en niinkään itseni takia puistoon, joten tykkään leikkiä sen kanssa siellä, en vaan jökötä paikoillaan. sanon sulle et jätä ne kuppikunnat omaa arvoonsa, mee sinne koiras takia, mee juoksuttaa sitä ja pidä sen kanssa hauskaa, ja sulje korvas muulta! käyn päivittäin koirapuistossa, joten tiedän mistä puhun... mukavia puistohetkiä kaikille!

    • 1+1

      Meidän puistossa on miehillä oma kunnon kuppikunta :P Kukaan ei tosiasiassa tiedä koirista hölkäsen pöläystä ja omat koirat saa kutakuinkin tehdä mitä haluaa mutta auta armias jos jonkun toisen koira edes haukahtaa niin se leimataan porukalla agresiiviseksi .

      Onneksi omat koirani ovat hallinassa ja tasan menen väliin jos joku niitä hyökkyyttää . Aika monta kertaa olen kuullut että antaisin koirieni olla rauhassa ja olla koiria ! Eli kun en anna niiten rellestää ja srotaa heikompia olen huono omistaja :P

      Ei näistä kannata välittää :)

    • lillapeppi

      juu niinpä. mulla on seropi, jossa pystykorvaa. ja jokainen tietää sen että suomenpystykorvat on haukku herkkiä. mun koirani haukkuu, mutta ei iknä ole aggressiivinen vaan kaikkien kaveri. ja sit se ymmärretään väärin ku koira haukkuu ni se on kuulema aggressiivinen. ihmiset vois opetella erottaa aggressiivisen ja innostuneen koiran haukunnan eron, auttas paljon asiaa. ja minä myös tykkään leikkiä koirani kanssa puistossa, en kuulu niihin apaattisiin seisoskelijoihin siellä puistossa. enkä mä myöskää puutu mihkää asioihin puistossa, pidän vaa huolen että omani on hallinnas ja sen ettei myöskää ketää tuu isottelee mun koiralle liikoja. rajansa kaikella.

    • _tyttö_

      yhdyn ylempiin, kuppikuntia tulee aina olemaan. mulla ei oo tapana tuomita mitään rotua, on se sit pittbull tai chihuahua...kaikki tervettulleita puistoon kuhan ei oo agressiivinen. kerran olen joutunut puistossa korottamaan ääntäni naiselle joka omisti kaksi aggressiivista valkoista isoa koiraa (en ollut ainoa joka korotti ääntään, muutkin puistoilijat tuli sanomaan et alahan häipyä) ja toivottavasti oli viimeinen kerta... valkoisten koirien rotua en mainitse sillä sit ajatellaan et mulla on pahaa sanottavaa pelkästään ko. rodusta. edelleen mä pidän kaikista roduista. rakastan koiria, se mitä mä en rakasta on ne ihmiset jotka ei kouluta muutaku aggressiivisia koiristaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe