Hei
Olen nuori neitokainen. Olen pitkään haaveillut äitiydestä ja nyt etsiskelisin miestä, joka olisi valmis luovuttamaan spermaa. Mielestäni elämäntilanteeni on nyt juuri oikea lapsen hankintaa varten, esim. sain opintoni päätökseen ja vakituinen työkin minulla jo on.
Toivon lapselleni hyviä geenejä niin kuin varmasti kaikki vanhemmat. Etsin miestä, joka täyttäisi mielellään nämä seuraavat kohdat: alle 40 v, luonnostaan vaaleat hiukset ja lyhyt.
Kiinnostuneet voivat mailata [email protected] osoitteeseen.
PS. En nyt jaksaisi kuulla kommetteja, miksi et me baariin ja pokaa sieltä jotain miestä. No varmasti se onkin ihan hyvä keino, mutta ei minua varten.
Nuori nainen etsii spermaa...
25
1108
Vastaukset
- mies kommentoi
Voi voi...
Satun olemaan pitkä, tumma ja yli 40-vuotias. :-)
Geenipuolella tosin osui varsin hyvin.
No ei voi mitään. *LOL* - näin on
Ajattelitko itse ruiskuttaa sperman sisääsi vai kuinka? Suomessa sinkkunaiset ei saa hedelmöityshoitoja.
- Ai niin vai?
Mistä lähtien ei ole saanut? Tiedän kyllä useamman sinkku naisen, jotka ovat saaneet hedelmöityshoitojen avulla lapsen tässä vuoden sisällä...
- mies kommentoi
Ai niin vai? kirjoitti:
Mistä lähtien ei ole saanut? Tiedän kyllä useamman sinkku naisen, jotka ovat saaneet hedelmöityshoitojen avulla lapsen tässä vuoden sisällä...
Joo, varmaan saavat hoitoja.
Maksaa tosin julmetusti eivätkä nuoret naiset yleensä ole varakkaita.
Geenitkin ovat mitä ovat, jonkun tanskalaisen runkkaavan sikafarmarin sivubisnestä.
Onneksi ei ole minun ongelmani, jos nainen ei pysty yhteistyöhön edes noin pienessä asiassa niin menköön muualle. - Kysymys ei ole...
mies kommentoi kirjoitti:
Joo, varmaan saavat hoitoja.
Maksaa tosin julmetusti eivätkä nuoret naiset yleensä ole varakkaita.
Geenitkin ovat mitä ovat, jonkun tanskalaisen runkkaavan sikafarmarin sivubisnestä.
Onneksi ei ole minun ongelmani, jos nainen ei pysty yhteistyöhön edes noin pienessä asiassa niin menköön muualle.aina RAHASTA
Moni ystävistäni on joutunut ottamaan lainaa, kuitenkin se on pientä verrattuna mitä saa ja mitä joutuu kokemaan. Itse ainakin huomaan, kuinka biologinen kello tikittää sen verran lujaa ja kuinka vauva haaveet kasvavat päiväpäivältä suuremmiksi. En yhtään ihmettele, miksi kaverini ovat lopulta halunneet hedelmöityshoitoihin.
Haluan nyt oman lapsen, enkä muitten lapsia hoidettavaksi. Olen muiden lapsia hoitanut huomattavan paljon. Viimeksi, kun kävin ravintolassa lasten kanssa, niin useampi tarjoilija tuli ihastelemaan lapsia ja minua, niin kuin olisin lasten "äiti".
Itse toivoisin, että pystyisin perustamaan perheen ilman velkataakkoja. Haluan, että lapseni kanssa pääsen esim. vaikkapa vauvojen värikylpyyn ilman, että mietin kuinka paljon olen jo miinuksen puolella... - miess kommentoi
Kysymys ei ole... kirjoitti:
aina RAHASTA
Moni ystävistäni on joutunut ottamaan lainaa, kuitenkin se on pientä verrattuna mitä saa ja mitä joutuu kokemaan. Itse ainakin huomaan, kuinka biologinen kello tikittää sen verran lujaa ja kuinka vauva haaveet kasvavat päiväpäivältä suuremmiksi. En yhtään ihmettele, miksi kaverini ovat lopulta halunneet hedelmöityshoitoihin.
Haluan nyt oman lapsen, enkä muitten lapsia hoidettavaksi. Olen muiden lapsia hoitanut huomattavan paljon. Viimeksi, kun kävin ravintolassa lasten kanssa, niin useampi tarjoilija tuli ihastelemaan lapsia ja minua, niin kuin olisin lasten "äiti".
Itse toivoisin, että pystyisin perustamaan perheen ilman velkataakkoja. Haluan, että lapseni kanssa pääsen esim. vaikkapa vauvojen värikylpyyn ilman, että mietin kuinka paljon olen jo miinuksen puolella...Täsmälleen.jotka olisivat
Olisihan täällä kiinnostuneita miehiäkin, jopa halukkaita maksamaan jumalattoman paljon kyseenalaisesta ilosta.
On tullut vastaan muutama nainen jotka olisivat halunneet että runkkaan aseman vessassa tai jotain sellaista ja annan siemenet pipettiin..
Kun toiveissa on edes jonkinlainen ystävyys niin vaikuttaa tosi huonolta. - niinpä...
miess kommentoi kirjoitti:
Täsmälleen.jotka olisivat
Olisihan täällä kiinnostuneita miehiäkin, jopa halukkaita maksamaan jumalattoman paljon kyseenalaisesta ilosta.
On tullut vastaan muutama nainen jotka olisivat halunneet että runkkaan aseman vessassa tai jotain sellaista ja annan siemenet pipettiin..
Kun toiveissa on edes jonkinlainen ystävyys niin vaikuttaa tosi huonolta.Niin onhan täällä ihmisiä moneen junaan.
Kyllä itsekin toivon, että olisi jonkinlaiset välit luovuttajan kanssa. Toivon, että välit säilytetään varsinkin lapsen kannalta. Uskon, että lapsi hyötyy eniten siitä, että saa pitää jonkinlaista yhteyttä tähän kyseiseen mieheen. - mies kommentoi
niinpä... kirjoitti:
Niin onhan täällä ihmisiä moneen junaan.
Kyllä itsekin toivon, että olisi jonkinlaiset välit luovuttajan kanssa. Toivon, että välit säilytetään varsinkin lapsen kannalta. Uskon, että lapsi hyötyy eniten siitä, että saa pitää jonkinlaista yhteyttä tähän kyseiseen mieheen.Täsmälleen samaa mieltä.
Kun tässä on tullut kaikenlaista nähtyä niin en edes kauhistu elatusmaksuja jotka tuntuvat olevan kovin arka aihe.
Jopa naisille, kauhistuvat jos sanon että joo, kuulostaa hyvältä idealta, aletaanko hommiin.
Enpä usko enää saavani lapsia, vaikka biologisesti ei olisi mitään estettä. Ikää on naisten mielestä liikaa enkä ole mikään huippu-urheilija. En tosin läskikään ja IQ on jotain 150-160 välimailla oikeilla mittareilla mitattuna mikä tarkoittaa ehkä yhtä kolmestakymmenestätuhannesta. Mikä näkyy myös saavutuksissa.
Toivottavasti sinulla on parempi tuuri, minulle on tullut vastaan pelkkiä mukinaisia. Ja jokunen jolla on jo pari lasta eri miehille, kolmesta elarista saa enemmän rahaa kuin työnteosta. Elämäntapa sekin. - toivoa ainakin on
mies kommentoi kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä.
Kun tässä on tullut kaikenlaista nähtyä niin en edes kauhistu elatusmaksuja jotka tuntuvat olevan kovin arka aihe.
Jopa naisille, kauhistuvat jos sanon että joo, kuulostaa hyvältä idealta, aletaanko hommiin.
Enpä usko enää saavani lapsia, vaikka biologisesti ei olisi mitään estettä. Ikää on naisten mielestä liikaa enkä ole mikään huippu-urheilija. En tosin läskikään ja IQ on jotain 150-160 välimailla oikeilla mittareilla mitattuna mikä tarkoittaa ehkä yhtä kolmestakymmenestätuhannesta. Mikä näkyy myös saavutuksissa.
Toivottavasti sinulla on parempi tuuri, minulle on tullut vastaan pelkkiä mukinaisia. Ja jokunen jolla on jo pari lasta eri miehille, kolmesta elarista saa enemmän rahaa kuin työnteosta. Elämäntapa sekin.Kyllä uskon, että joku löytyy.
Minkähän ikänen mahdat olla? - mies kommentoi
toivoa ainakin on kirjoitti:
Kyllä uskon, että joku löytyy.
Minkähän ikänen mahdat olla?OK, tein kertakäyttötunnuksen jos haluat kysellä.
[email protected].
Kaikkea en viitsi netissä kuuluttaa ja tuossakin tunnuksessa joka ikinen yksityiskohta on harhaanjohtava.
Sanon vaikka että pariinkymmeneen vuoteen en ole vielä biologisesti liian vanha. - lisää pienokaisia
niinpä... kirjoitti:
Niin onhan täällä ihmisiä moneen junaan.
Kyllä itsekin toivon, että olisi jonkinlaiset välit luovuttajan kanssa. Toivon, että välit säilytetään varsinkin lapsen kannalta. Uskon, että lapsi hyötyy eniten siitä, että saa pitää jonkinlaista yhteyttä tähän kyseiseen mieheen.Vaalea yli 40V. On jo lapsia, mutta..
- maalais ällii!
minusta nainen joka haluaa lapsen muttei ole valmis seksiin,ILMAN tarvetta,pitäisi sulkea kasvamaan johonkin vielä piiitkäksi aikaa. lapsia ei niin vain tilata,vaikka kuinka tekis mieli vauvan kanssa värikylpyyn! miehet,pysykää kovana! tarkoitan sitä sanan jokaisessa merkityksessä.jos ollaan siementä vailla ni kyllä se pitää ensin vakokin avata. sen tietää jopa tällänen maalaisjuntti.
jos aletaan oikeesti alentumaan jopa seksiasioissa akan ailahteluille niin ei hyvä heilu. - maalais ällii
niin ja et todellakaan voi olla pitkään haaveillut äitiydestä..pentu itsekin olet vielä. tossa vaiheessa voit kaivella barbiet esiin ja tuhlata niihin sen tarvittavan "äiti haaveen"...eikö?
- no jeee
Olenko sanonut, etten ole valmis seksiin. Puhuimme yleisellä tasolla tietääkseni. Kannattaisi lukea ajatuksen kanssa, eikä heti tulla tuomaan ilmi omaa suvaitsemattomuuttaan. Olikohan tällä viestillä oikeasti muuta tarkoitusta, kun provosoida...
- mies37
Täältå tutkitusti laatua, 500e [email protected]
- juu juu
Onko moni nainen oikeasti valmis maksamaan seksistä tai koti-inseminaatiosta? Kyllä halukkaita miehiä muutenkin löytyy...
- mies 37
tarkoitin että mä maksan 500e kun pääsen ampumaan sisään
- 987nimimerkki123
Ei vastaa täysin ketjunaloittajan toiveita, mutta laitetaan silti:
Yksi luovuttaja lisää pääkaupunkiseudulla.
Luovutustapa vastaanottajan toiveiden mukaisesti.
-85 syntynyt
-tumma, ruskeasilmäinen
-vajaa 190 cm pitkä, 85 kg
-urheilullinen
-en juo enkä polta
-ylioppilastutkinto
Paikka Helsingin yliopistossa olisi ansaittu helposti, mutta päätin sen sijaan lähteä maaseudulle yrittämään omavaraista elämäntapaa. Jouduin kuitenkin toteamaan taitojeni ja tietojeni riittämättömyyden, joten nyt olen Helsingissä seuraavat pari vuotta kartuttamassa taitoja. Vaikka tämä viesti siis olisikin vuoden tai enemmän vanha, kannattaa silti lähettää sähköpostia.
Siittiöt ovat toimineet kahteen otteeseen todistetusti. Ensimmäinen oli vahinko (ex-)tyttöystävän kanssa ja se abortoitiin. Toinen on luovutustapaus naispariskunnalle, jossa nainen tuli raskaaksi ensimmäisestä luovutuksesta.
Haluan auttaa lapsia kaipaavia ja ansaita samalla pientä taskurahaa. Pyydänkin siis onnistuneesta luovutuksesta (hedelmöityksestä) 50 euroa ja epäonnistuneesta vain mahdolliset matkakulut. Sen verran kiireinen elämäntyyli minulla, etten ilman korvausta pysty valitettavasti lupautua auttamaan.
Haluan myös varmistua, että lapsi syntyy vastuullisille ihmisille tai ihmiselle. Käytännössä tämä tarkoittaa vain lyhyttä juttelua. Ei tarvitse huolehtia, että vaatisin jälkeenpäin "isän oikeuksia" tai muuta vastaavaa. Kyseessä on minun kannaltani sukusolujen luovutus niitä tarvitseville ei sen ihmeempi.
Tässä sähköposti johon voit halutessasi ottaa yhteyttä (poista välit):
luovutus 85 @ luukku . com
Tarkistan sähköpostin noin kerran viikossa, joten älä turhaudu jos vastausta ei kuulu heti.- Jeremia5
Ei vittu mitä meininkiä. Mihin tämä maailma on menossa?
- round_2
Vanha meili ei ole enää käytössä. Laita viestiä (pikkusisarus @ outlook. com), jos olet vielä käytettävissä. Tällä kertaa korvaus on huomattavasti avokätisempi.
Terveisin,
tyttö Mannerheimintien Heseltä - round_2
edellinen viesti siis nimimerkille "987nimimerkki123"
- Pii81
"987nimimerkki123" onko kukaan saanut yhteyttä? Mikä nykyinen sähköposti osoite on?
- Alladin123
Hei toiveesi Toiveesi toteentuu ota yhteyttä
- 2000 luku JEEEEEEEE
ihan kauheeta kaupankäyntiä.. ajatelkaas omalle kohdalle.. kysyt isompana äitiltä "missä te isin kanssa tutustuitte"? öööh,no,laitoin tarkat kriteerit nettiin yhelle "lapsettomista kärsivien palstalle,kun en muuta kiusaa keksiny. sielt sitten joukko miehiä,kellä enepi kellä vähepi pätäkkää,laitteli tarjouksia..valkkasin siitä sen mikä sillä hetkellä miellytti eniten.. taustasta tai aidosta luonteesta ei niin väliä.. niin äitisi sitten haki mukissa mäskit ja sinä pikku jani-petteri sait alkusi. eikö olekkin romanttista.."
- HEIKKI5124
Hessu hei.Olen hieman vanhempi,jota etsit.Kuitenkin tuo kiinnosti minua.Rakkaudella Hessu:-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289