Onko kukaan kokeillut että ei tulisi niitä ylim kuluja jos maksaa tällä kortilla? sillä tämä kortti on ns prepaid kortti, eli ei ole luottotoimintoa, toimii samalla tavalla kuin visaelectron mutta on vain mastercard pohjainen...
meikäläisellä ei tällä hetkellä rahaa siellä kortilla niin en voi kokeilla sitä eli jos olisi joku muu jolla olisi tämä kortti ja ostanut ryanairilta lentolipun ilman ylim hallintokulua..
Ryanair&tapiola mastercard(ei luottokortti vaan debit)
8
324
Vastaukset
- RYR
Se on vielä toistaiseksi mahdollista, Ryanair aikoo karsia nämä "porsaanreiät" ja esi. Englannista ja Italiasta lähtevillä lennoilla se ei enää onnistu ilman lisämaksua. Tämä sen vuoksi, että siellä Ryanairilla on omat MC prepaid kortit, muut ei kelpaa. Muualla Euroopassa onnistuu kyllä. Vajaa kuukausi sitten olen ostanut lennon Tukholma Skavstasta, ei kuluja mennyt.
- RYR
Lisäys: Ei ollut Tapiolan vaan Netellerin Master Card Prepaid, mutta samantyylinen.
- HYI HITTO
Kuka edes kehtaa matkustaa Ryanair `illa......on siinä itsensä kunnioitus aika alhaalla jos niiden koneeseen astuu.
Mulla on vastaavanlainen englantilainen Mastercard Prepaid ja sillä saa lennot ilman käsittelykuluja.
Itse uskoisin, että kyseisellä kortilla Suomessa saa vielä pitkään lennot ilman lisämaksuja, koska täällä asiakaspohja on sen verran pieni, että yhtiön ei ole kannattavaa tarjota omaa maksukorttia meille. Spekuloidaan sillä sen jälkeen kun Ruotsiin tai Norjaan tulee vastaava systeemi.- Toivo elää
Onko netistä saatavissa jokin mastercard prepaid vai pankkiin?
Onko maksullinen kortti?
Entä ilmaiskortit?
Aina olen maksanut Visalla lisämaksuineen.
Nyt olisi syytä hankkia uusi maksuväline. - VASTUSTA RAHASTUSTA
Toivo elää kirjoitti:
Onko netistä saatavissa jokin mastercard prepaid vai pankkiin?
Onko maksullinen kortti?
Entä ilmaiskortit?
Aina olen maksanut Visalla lisämaksuineen.
Nyt olisi syytä hankkia uusi maksuväline.ÄLKÄÄ OTTAKO..... VASTUSTAKAA RAHASTUSTA....
MAKSAMME JO OMISTA KORTEISTAMME..MIKSI VIELÄ TUPLAMAKSUJA
KYLLÄ LUOTTUKUNNAN VISA TOIMII RYANILLAKIN JOS VAIN HALUA ON
RYAN VETÄÄ OMAAN TASKUUN....
MC Prepaid korttia ei tietääkseni Suomesta saa. Netistä saa mm. moneybookers.com, muiltakin saa, niistä on jossain vanhemmassa ketjussa ollut puhetta.
Hakuprosessi vie jonkin verran aikaa, mutta englanninkielentaitoiselle se ei ole vaikeaa. Hinta on mainitsemassani pankissa 10 euroa vuodessa. Ilmaiseksi saa virtuaalisen kortin, jota voi käyttää ainoastaan netissä, maksullisella muovikortilla sen sijaan voi maksaa kaikkialla, jossa Mastecard hyväksytään sekä palvelumaksua vastaan nostaa käteistä. Luottotietoja tai vuosituloja ei kysellä. Käyttötili on Englannissa ja rahan siirtäminen sinne onnistuu verkkopankin avulla helposti ja maksuttomasti. Huonoa sanottavaa mulla ei kortista ole tähän mennessä ollut.- rAIKKU
Katso keskustelua: "Mikä olisi paras maksukortti Ryanairille?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898