Ryanair&tapiola mastercard(ei luottokortti vaan debit)

maaaaster77

Onko kukaan kokeillut että ei tulisi niitä ylim kuluja jos maksaa tällä kortilla? sillä tämä kortti on ns prepaid kortti, eli ei ole luottotoimintoa, toimii samalla tavalla kuin visaelectron mutta on vain mastercard pohjainen...

meikäläisellä ei tällä hetkellä rahaa siellä kortilla niin en voi kokeilla sitä eli jos olisi joku muu jolla olisi tämä kortti ja ostanut ryanairilta lentolipun ilman ylim hallintokulua..

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RYR

      Se on vielä toistaiseksi mahdollista, Ryanair aikoo karsia nämä "porsaanreiät" ja esi. Englannista ja Italiasta lähtevillä lennoilla se ei enää onnistu ilman lisämaksua. Tämä sen vuoksi, että siellä Ryanairilla on omat MC prepaid kortit, muut ei kelpaa. Muualla Euroopassa onnistuu kyllä. Vajaa kuukausi sitten olen ostanut lennon Tukholma Skavstasta, ei kuluja mennyt.

      • RYR

        Lisäys: Ei ollut Tapiolan vaan Netellerin Master Card Prepaid, mutta samantyylinen.


    • HYI HITTO

      Kuka edes kehtaa matkustaa Ryanair `illa......on siinä itsensä kunnioitus aika alhaalla jos niiden koneeseen astuu.

    • Mulla on vastaavanlainen englantilainen Mastercard Prepaid ja sillä saa lennot ilman käsittelykuluja.

      Itse uskoisin, että kyseisellä kortilla Suomessa saa vielä pitkään lennot ilman lisämaksuja, koska täällä asiakaspohja on sen verran pieni, että yhtiön ei ole kannattavaa tarjota omaa maksukorttia meille. Spekuloidaan sillä sen jälkeen kun Ruotsiin tai Norjaan tulee vastaava systeemi.

      • Toivo elää

        Onko netistä saatavissa jokin mastercard prepaid vai pankkiin?
        Onko maksullinen kortti?
        Entä ilmaiskortit?
        Aina olen maksanut Visalla lisämaksuineen.
        Nyt olisi syytä hankkia uusi maksuväline.


      • VASTUSTA RAHASTUSTA
        Toivo elää kirjoitti:

        Onko netistä saatavissa jokin mastercard prepaid vai pankkiin?
        Onko maksullinen kortti?
        Entä ilmaiskortit?
        Aina olen maksanut Visalla lisämaksuineen.
        Nyt olisi syytä hankkia uusi maksuväline.

        ÄLKÄÄ OTTAKO..... VASTUSTAKAA RAHASTUSTA....

        MAKSAMME JO OMISTA KORTEISTAMME..MIKSI VIELÄ TUPLAMAKSUJA


        KYLLÄ LUOTTUKUNNAN VISA TOIMII RYANILLAKIN JOS VAIN HALUA ON

        RYAN VETÄÄ OMAAN TASKUUN....


    • MC Prepaid korttia ei tietääkseni Suomesta saa. Netistä saa mm. moneybookers.com, muiltakin saa, niistä on jossain vanhemmassa ketjussa ollut puhetta.

      Hakuprosessi vie jonkin verran aikaa, mutta englanninkielentaitoiselle se ei ole vaikeaa. Hinta on mainitsemassani pankissa 10 euroa vuodessa. Ilmaiseksi saa virtuaalisen kortin, jota voi käyttää ainoastaan netissä, maksullisella muovikortilla sen sijaan voi maksaa kaikkialla, jossa Mastecard hyväksytään sekä palvelumaksua vastaan nostaa käteistä. Luottotietoja tai vuosituloja ei kysellä. Käyttötili on Englannissa ja rahan siirtäminen sinne onnistuu verkkopankin avulla helposti ja maksuttomasti. Huonoa sanottavaa mulla ei kortista ole tähän mennessä ollut.

      • rAIKKU

        Katso keskustelua: "Mikä olisi paras maksukortti Ryanairille?"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe