Olen ihan hulluna sinuun, ihanaan naiseen, mutta en keksi, miten tästä eteenpäin. Ei tunneta, vaihdetaan katseita, ja sitten kun taas ei nähdä muutamaan päivään, sisuksissa raatelee ja epäilys kalvaa, että onkohan tämä vain minun mielikuvitustani. Sitten taas yksi vilkaisu sinuun päin, niin jalat lähtee alta.
It's not a sacrifice?
45
1250
Vastaukset
- keväiset rinnat
jaahas se on taas kevät !
- 15+5
Ihan täysin sama juttu täällä.. Ja tää on jatkunut jo jonkin aikaa..! En löydä tyyppiä mistään enkä oikeen tiedäkkään siitä mitään enkä kehtaa suoraan mennä kysymään?!?! En tiedä miten etenisin, mutta pakko kohta tehdä jotain tai hajoon!!
- Ap:lle
Missä oot sitten tavannut tämän ihanan naisen? Yhteisen harrastuksen parissa, jossain juhlissa tai baarissa? Mieti, mitä yhteistä teillä olisi ja koita sen kautta tehdä pientä aloitetta? :)
- hihhh
Missähän päin Suomee tää tapahtuu? :)
- Ujo piimä
E-Suomessa, en ole oikeasti enää mikään teini, ja siksi tämä tuntuu niin hullulta, että kun yksin jää, ajatukset kääntyy aina häneen :-/
- Minä myös
Ujo piimä kirjoitti:
E-Suomessa, en ole oikeasti enää mikään teini, ja siksi tämä tuntuu niin hullulta, että kun yksin jää, ajatukset kääntyy aina häneen :-/
Kuulostaa niin tutulta. Paitsi että ihastun aina varattuihin. :-/
- beaaaautifull
Mitä pahaa siinä sitten on? :) Missä olet hänet "tavannut" ja tiedätkö onko hän naisiin päin? Jos on, hymyjä ja pitkiä katseita vain peliin!
- ikiselibaatissa
Ja jos vähänkin tuottaa sulle olon, että et saa selvää, unohda koko juttu. On silloin varattu tai hetsku leikkimielellä liikenteessä.
- 717171
Sun pitää ottaa selvää siit naisest :) Tiedätkö siitä mitään?
- Ujo piimä
Kiva, kun on edes tällainen foorumi, muuten olo olisi aika yksinäinen tässä asiassa. Tässä on tuttuja ihmisiä ja toisen työ ympärillä, joten siksi mietin tosi tarkkaan, teenkö mitään ja luultavasti en. Siksi olo on kuin pakkopaidassa olijalla, tosi tuskainen, kun tuntuu, että mitään ei voi tehdä. Ja meillä meni näin, hän aloitti selvästi tosi kuumilla katseilla, ja minä hitaampana perässä, ihan kuin en olisi uskonut, että hän voi minua katsella oikeasti. Nyt meni ehkä juna jo, mutta minä katselen vielä asemalla :-/. On vaan niin ihanan kaunis ja hotti, että ei ikinä ole nähtykään tällaista.
- hhhhjj
Älä vielä lannistu, tiedän tapauksia jollon juna onkin kääntynyt takaisin!
- DanaLana
Voi voi, minkä teit. Nyt aloin ajattelemaan jatkuvasti omaa ihanaa ihastustani. Tosin minä en ole häntä nähnyt jo useampaan viikkoon. :( Muutoin tilanne on kuvaamasi kaltainen (paitsi että mä lisäksi kuvaisin omaa ihastustani hieman skrodeksi ja tosi hotiksi;-). Jos vain olisi rohkeutta enemmän... Edes toisella meistä.
- joku
Tiedättekö, voivathan nuo katseidenvaihdot ihan aitojakin olla, mutta itse olen huomannut itsessäni jännän piirteen. Epäilen nimittäin, että luon itse nuo tilanteet. Haen itse toista katseellani, jolloin hänen on pakko katsoa minuun. Hymyilen, mikä saa normaalin ihmisen lähes poikkeuksetta hymyilemään takaisin. Kuvittelen, kehittelen ajatusta, fantasioin. Toisen puolella ei tapahdukaan yhtään mitään. Tässä ihan hetki sitten taas sorruin ajattelemaan, että nainen, johon olen vähän ihastustunut, olisi katsellut minua kiinnostuneesti. Innostuin ja aloin elätellä vanhaa ihastustani. Yöunetkin menivät. Tänään, itse asiassa juuri äsken, iskikin sitten oivallus. Onhan näin käynyt ennenkin, eikä tämä tilanne poikkea tuosta etävilkuilusta juurikaan vaikka nainen onkin tuttu. Se taisikin olla niin, että vain minä katselin.
- A
Olen kans ihastunut työtoveriin,nimi kirjaimet P.M. Mut mä en usko et käy ees näit lukemassa. Vaik katseet kohtaa päivittäin.
Ja jos en oo nähnyt niin etin katseellani.Laitan viel vinkkiä tähän,jos eksyis lukee et tunnistais ittensä.Oot emäntänä:)- Ujo piimä
Minun ihastukseni tunnistanee itsensä jo otsikosta, mutta tuskin lukee tätä. Katsellaan nyt sitten vaan, sillä mikäpä olisi parempaa katseltavaa. Tän raastelun kyllä voisin jättää pois! Tsemppiä teille, ei ollu tarkoitus aiheuttaa lisää ikävää.
- Åå
Et kai ole auktoriteetin asemassa tilanteissa joissa kohtaatte? Pomo/opettaja? Jos olet, tässä voisi olla syy miksi hän ei uskalla lähestyä.
Mulle on käynyt useasti myös niin, että ns. kuvittelen tilanteet mielessäni mulle suotuisaan valoon. Mutta yhtenä päivänä kaikki muuttui, tai ehkä ei? Jaellaanko tsemppihaleja muuten vaan? - Toinen piimä
Täällä toinen tapaus ilmoittautuu.
Ihastus siis kaupassa töissä ja täytyy myöntää, että musta tuli just kanta-asiakas ihan vaan tämän ihanuuden takia. Ne hymyt ja katseet eivät ole enää vain hyvän asiakaspalvelijan eleitä, ne on jotain muuta ja sekö vasta laittaakin pasmat sekaisin.
Mutta, kuinka voisin lähestyä toista, kun kohtaamiset tapahtuu aina hänen työpaikallaan? Miten asiakaspalvelija isketään ;)- Ap
Ei ole auktoriteettisuhdetta, thank god, mutta toisen työpaikalla ollaan, ei minun. Eli mulla olisi mahdollisuus valita, että en ikinä enää tapaisi tätä hlöä, tosin vähän harmi olisi muutenkin. Mutta en ole vielä näin valinnut, vaan päinvastoin ikävöin kovasti. Ja nautin sitten kaikesta, mikä verkkokalvolle jää, koska hän on kaunis ja upea. Ainakin katsoa saa, jollei koskea, vaikka en tässä mikään tirkistelijäkään haluaisi olla.
- 8943jjw30
Tämä asiakaspalvelija ainakin iskettäisiin ihan vaan hymyllä ja sillä kuuluisalla pilkkeellä silmäkulmassa. Ja jos ja kun ei halua tehdä iso numeroa toisen työpaikalla, niin voihan sitä aina vaikka siinä katsekontaktia hakiessa huomaamattomasti livauttaa lapun puhelinnumerolla varustettuna. :) Eiku lähestymään vaan!!
- Ss
Kimppuun sitten vaan, what can you loose? :)
- S
No huh, vähän samoilla linjoilla. Vilkuilua on ollut ilmassa jo monta kuukautta. Meni jonkin aikaa, ettei nähty ja unohdin koko ihanuuden, mutta annas olla, kun hän ilmesty taas näköpiiriin ja hups vaan edelleenkin oikea ihanuuksien ihanuus! =)
Se vilkuilu on ilmeisesti molemminpuolista, mutta iskee todellinen ujo sitten viime kädessä. Ainakin mulle. Tänään en edes uskaltanut katsoa suoraan, vaikka olis ollut loistava tilaisuus ja suora näköyhteys! Tarkkailin vaan herkeämättä. Toivoisin vaan, että jos tämä todella on molemminpuolista, niin jompi kumpi nyt rohkaistuis ja sitpähän näkis ja jos oon kuvitellu koko jutun, ni vois ainakin yrittää unohtaa. Täs on vaan se, että nähdään päivittäin ja meillä on kyllä jonkinlainen yhteys, että juttelemaan vois mennä, mutta kun ei! Jalat liimautuu lattiaan ja ties mitä! No, eipä ihme, että meitsi on vielä sinkku! =)
Tsemppiä kanssasisarille! Jospa tässä vielä rohkaistuttais tai rohkaistuis se toinen osapuoli, kun mie menen ihan lukkoon...- Ässä indeed ;)
Jaiks.. Tää kuulostaa jo siltä, että KYLLÄ tahdon tämän olevan totta :)
Ehkä mä rohkaistun huomenna ja ja ja teen mitä?? ... enhän mä asiakkaana voi sulle mitään vihjailla, enhän? Tai jos voin, niin mitä?
Noh, menen ainakin kauppaan huomenna ja nään toivottavasti edes vilauksen susta.. vihjailen sitten tai en.. - S
Ässä indeed ;) kirjoitti:
Jaiks.. Tää kuulostaa jo siltä, että KYLLÄ tahdon tämän olevan totta :)
Ehkä mä rohkaistun huomenna ja ja ja teen mitä?? ... enhän mä asiakkaana voi sulle mitään vihjailla, enhän? Tai jos voin, niin mitä?
Noh, menen ainakin kauppaan huomenna ja nään toivottavasti edes vilauksen susta.. vihjailen sitten tai en..Hiih, en oo kyllä se siun asiakaspalvelijasi... kun en mie ole kaupassa töissä, vaikka työpaikalla tää meijänkin vilkuilu tapahtuu. Mut on iso paikka, ni ei olla samassa, vaikka tavallaan ollaankin. Olipa selkeästi sanottu. En usko, että hän näitä lukee. =)
Mut rohkaistu vaan, ehkä miekin. Olishan ollut tosiaan tilaisuus rohkaistua jo tänään, mutta kun, on se vaan niin ihanuus, et pasmat on vähemmästäkin sekasin. En tosiaan pistäis pahakseni, vaikka hän tekiskin aloitteen tai edes vinkkais siihen suuntaan. Onhan tää ihan jännää näinkin, mutta... en tosin tiedä onko edes meikäläisiä... siltä vaikuttaa.
Voi huoh. Täällä sitä vaan huokaillaan, mut mie oonki semmonen, et tarpeeks ku sisuunnun ja alkaa ärsyttää oma saamattomuus, ni sit alkaa tapahtua. Mut jos siihen joskus törmäis silleen oikeesti, ni ehkä sit ois helpompi alottaa juttelu. No, katellaan...
- Pitkään vilkuillut
Nyt saisi jotain jo tapahtua. Ei sinun ja minun vaan minun ja hänen välillä. Alan olla sitä mieltä, että nyt tai ei koskaan. Toivottavasti hänkin olisi kanssani samaa mieltä.
- Pitkään vilkuillut
Yritin. Tulin torjutuksi. No, nyt se on ainakin sitten ohi.
- uteliasulla
No, onkos kukaan muu kuin pitkään vilkuillut käynyt tekemässä aloittetta?
- Ap
uteliasulla kirjoitti:
Nainen on häilyväinen, la Donna e mobile :-D. Mutta Eltonin Johnia ei enää ole tarvinnut kuunnella, ja mä tiedän, että hän tietää ja hän tietää, että mä tiedän. Ei kai tässä mitään hätää, pikku hiljaa tutustutaan ja mietitään, mahdutaanko toistemme elämiin mitenkään. Olis kyllä kiva tietää vielä, tietääkö hän mun nimen. Nimellä kun löytyy myös Naamakirjasta. Olet tosi ihana!
- 3 +8
uteliasulla kirjoitti:
täällä yksi pitkään vilkuillut ja teki aloitteen ja toinen ei ollut vilkuillut, mutta lähti kuitenkin treffeille (kahville) :) ei siis pannut pahakseen kutsua kahville. Tiesin kyllä ettei ollut varattu, mutta muuta en tiennyt.
- S
Tuli vielä mieleen, että kerran miulle alkoi kaupan kassalla ollu ehkä samoja ikiä ollut nainen, ööh... tuota, niin... flirttailemaan. Tuli ihan yllättäen, että menin ihan sanattomaksi. Äiti oli vielä takana jonossa, mut en tiiä älyskö se mitään, ei se ainakaan mitään sanonu. =) Oli kyllä mukava piriste, mutta en yhtään osannut odottaa sitä. Hän oli töissä ja minä asiakkaana maksamassa ostoksiani.
Aika usein kassalla töissä olevat alkaa mulle jutella, jostain syystä, mutta eipä ollu koskaan ennen kukaan flirttaillut! Se oli aika kivaa. =) - S
Voi luoja, tää on niin miun tuuria! Tänään oiski ollut loistava tilaisuus lyöttäytyä tuon ihanaisen kanssa samaan seuraan lounaalla, koska hän oli mun tuttuni seurassa. =) Ja siin ois voinu vähän kuulostella, että olenko keksinyt kaiken ihan omasta päästäni. No eikö miulla ole seuraa omasta takaa, vieraana. Joten oli hänen kanssaan lounastettava, ja koska puhuttiin työasioista, niin en voinut sitten hänen kanssaan oikein mennä muittenkaan seuraan. On tää niin tosiaan meikän tuuria. Saa nähä tuleeko toista mahollisuutta. Jotain vois jo alkaa tapahtua, joko oikeesti tai sitten jollain keinolla vois selvitä, että olen kuvitellut koko asian ihan omassa päässäni! Johan tässä hermot menee...
- 45 +7
Ihana :) sait hymyn huulille :)
- strawberry_fre
Voi teitä kohtalotovereita =)
Itekin olen ajatellut, oisko eräs asiakaspalvelija edes vähän meikäläisiin päin, mutta kun en oikein edes kehtais katsella pidempään...=) Ehkäpä pitää kuitenkin kokeilla sitä katsekontaktia seur. kerran;) - S
No juurikin tuo, ettei kehtaa kattoa pitempään, kun iskee ujo! Nytpä ois voinu ihan muina naisina mennä siihen tuttavan pöytään seuraks. Muka sen tuttavan takia, heh... mut oispahan päässy keskusteluyhteyteen. Grrr... noh, kyllä tää tästä. Toisinaan toivon, että asia ois selvä, kun näkisin ton ihanaisen vaan jonkun miehen kanssa jossain, ni se ois sitten tosiaankin siinä ja oisin itte keksiny kaiken. Tietenkin ideaalitilanne ois, että näkisin hänet joskus itteni kanssa jossain... ;)
Tsemppii vaan kaikille kohtalotovereille! =) - laulupuu
Voi, tämä kaikki kirjoittelu täällä saa erään kassaneidin sukat pyörimään jaloissa! Puhelinnumero lapulle ja sujautatte sen vaikka bonuskortin mukana :)
- 30+2
Lämpimät terveiset vaan sinnekin minun asiakaspalvelijalle, jos vain luet näitä viestejä;)
Näimme tällä viikolla (Hki, oisko ollut keskiviikko?) päivällä ja ei voi muuta sanoa kuin olet hurjan syötävän suloinen ja katseesi aivan ihana =)
Olet mielessäni =)
Mukavaa viikonloppua sinulle toivottelee se tummatakkinen femmel.- 11+18
Oh my, hmm... saitko kenties kuitin mukana etukupongin?
t.aspa - 30+2
11+18 kirjoitti:
Oh my, hmm... saitko kenties kuitin mukana etukupongin?
t.aspaEn saanut etukuponkia, enkä ottanut kuittia..Kauppa ei siis ole Siwa, ei R-kioski, ei S-market (eikä Prisma eikä Cittari, eikä mikään halpahalli..)
Ymmärrän kyllä asian, olen itsekin aikaisemmin ollut asiakaspalveluammatissa..
Se tummatakkinen, vaaleampi kuin sinä, vakkariasiakas.. - 30+2
30+2 kirjoitti:
En saanut etukuponkia, enkä ottanut kuittia..Kauppa ei siis ole Siwa, ei R-kioski, ei S-market (eikä Prisma eikä Cittari, eikä mikään halpahalli..)
Ymmärrän kyllä asian, olen itsekin aikaisemmin ollut asiakaspalveluammatissa..
Se tummatakkinen, vaaleampi kuin sinä, vakkariasiakas..Pitää tähän vielä lisätä, että minulla on siniset silmät, olen vapaa ja asun lähellä kauppaa. En myöskään ole saavuttamaton;) Minulle voi jutella, mutta olen toisinaan ujo ;)
- 30+2
30+2 kirjoitti:
Pitää tähän vielä lisätä, että minulla on siniset silmät, olen vapaa ja asun lähellä kauppaa. En myöskään ole saavuttamaton;) Minulle voi jutella, mutta olen toisinaan ujo ;)
Pyörin tässä valveilla kun olet mielessäni ;)
Joskus on vaihdettu muutama sana, vaikka monta vuotta olen jo ollut asiakkaana. Viime kesänä ostin jotain ja sinä neuvoit ottamaan oikean tuotteen. Teen päivittäiset ruokaostokset sinua hyvin lähellä. Minulla ei ole lapsia kuten sinulla on. Täällä on mukavan rauhallista asua=)
Mielelläni hukkuisin silmiisi ja ottaisin sinut niin mielelläni syliini ja silittelisin hiuksiasi ja suutelisin huuliasi;) Suloisia unia sinulle;) - a
30+2 kirjoitti:
Pyörin tässä valveilla kun olet mielessäni ;)
Joskus on vaihdettu muutama sana, vaikka monta vuotta olen jo ollut asiakkaana. Viime kesänä ostin jotain ja sinä neuvoit ottamaan oikean tuotteen. Teen päivittäiset ruokaostokset sinua hyvin lähellä. Minulla ei ole lapsia kuten sinulla on. Täällä on mukavan rauhallista asua=)
Mielelläni hukkuisin silmiisi ja ottaisin sinut niin mielelläni syliini ja silittelisin hiuksiasi ja suutelisin huuliasi;) Suloisia unia sinulle;)kaunista
- 30+2
a kirjoitti:
kaunista
Ja kaunis on päiväkin kun aurinko alkaa paistamaan=) Kevättä rinnassa;)
- 30+2
30+2 kirjoitti:
Ja kaunis on päiväkin kun aurinko alkaa paistamaan=) Kevättä rinnassa;)
Kaunista viikonloppua suloiselle naiselle;)
http://www.youtube.com/watch?v=Qhm9V7YBOQI&feature=related
- k-ketju
Täällä on kanssa yks kaupan kassa E-suomesta....ja tiettyjä kanta-asiakkaita palvelessa, ilmassa on se tietty jännittynyt ilmapiiri :)) piristävää!
Mut kai se vaan on niin, että kaupan kassoja ei uskalleta lähestyä....ja ihan asiakaspalvelijana voin todeta, että en itse uskaltais lähteä lähestymään ''asiakkaita'' mitenkään.
Palvelutapahtuma palvelutapahtumana ja mikäli asiakas haluaa jutella ja tutustua niin se on aina tervetullutta ja nimenomaan suotavaa! :)) - oulu30
meil oli humoristinen ja flirtti suhde lähikaupan kassan kanssa . sitten yks päivä se oli tupakalla hirveen korston kanssa lähipubin ovella . sinne meni mun fiilikset kertaheitolla ; (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272087- 1301594
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505