Eli faijan muija on ollu tosi v-mäinen mua kohtaan koko ikänsä ja tämä on kiusannut mua vuosikausia. Olen iso ja vahva mies ja usein uhannut kostavani kaiken.
Ajattelin että en oikeasti käytä väkivaltaa, mutta todella ajattelin käudä kylässä ja leikata naisen tukan kaljuksi.Siis aikuisten oikeasti. Kyse on yli 70-vuotiaasta naisesta jonka on aika saada rangaistus ennenkuin kuolee.
Jos onnistun aikeissani ilman suurempaa väkivaltaaa ja saan naisen ajeltua kaljuksi, mitä arvelette että rikosilmoituksen jälkeen mulle nasahtaa tuomiota.
Olen vakavissani ja nytkin yöllä valvoessa mietin näitä juttuja ja olen suhteellisen rauhallinen.
Sellainen väkivallaton ratkaisu, tukan lähteminen tekee naisen kuin naisen itsetunnolle tosi hyvää. Arvioita iskusta, nyt olen työtön ja päiväsakot saan minimillä...
ajattelin leikata tukan väkisin
7
310
Vastaukset
- 4e3oridjfvlkjeodlirj
Luultavasti sinut tuomittaisiin ainakin kotirauhan rikkomisesta ja pahoinpitelystä. Lisäksi joutuisit luultavasti maksamaan korvausta kosmeettisesta haitasta. Ja luonnollisesti korvaamaan rähinässä rikkoontuneet esineet, mukaan lukien "äitipuolesi" lähtösi jälkeen "sinun piikkiisi" rikkomat.
Mitä muuten ajattelet isäsi ajattelevan tapahtuneesta? - ...
Sinuna pysyisin vain totaalisesti erossa hänestä. Ei ole pakko olla tekemisissä. Kutsu vain isäsi kylään.
- Jep!
Älkää unohtako myös naispuolisia kiusaajia! ^^
- on se nyt loppu
siallakin on hetkensä, mutta joulu ei ole se hetki...
joulu on poro sudelle - hoituu hyvin
Juota juovuksiin ja anna sammua, niin ei tarvitse käyttää väkivaltaa.
Tai käy kylässä ja laita salaa tukan hoitoainepulloon karvanpositoainetta puolet hoitoaineen määrästä. - fiber
Hiusten väkisin leikku rinnastettiin ainaskin jossain vaiheessa törkeään pahoinpitelyyn. Eli aikas paljon penaltia voi tulla.
- kannattaako
Voi muuten perintö lähteä kokonaan.Faijasi voisi tehdä sinusta täysin perinnöttömän eli et edes lakiosuutta saisi tuossa tapauksessa.Lakiosa voidaan olla antamatta,jos perillinen on loukannut,rikoksella vahingoittanut tai vastaavaa perittävää henkilöä.Minun toinen muksu saa kaiken ja narkkari poika on jo nyt perinnötön.Tuli aseen kanssa hakeen huumerahoja minulta ja poliisi vei.Sinnä män sen perintöosuus samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962