ajattelin leikata tukan väkisin

Equalisizer

Eli faijan muija on ollu tosi v-mäinen mua kohtaan koko ikänsä ja tämä on kiusannut mua vuosikausia. Olen iso ja vahva mies ja usein uhannut kostavani kaiken.

Ajattelin että en oikeasti käytä väkivaltaa, mutta todella ajattelin käudä kylässä ja leikata naisen tukan kaljuksi.Siis aikuisten oikeasti. Kyse on yli 70-vuotiaasta naisesta jonka on aika saada rangaistus ennenkuin kuolee.

Jos onnistun aikeissani ilman suurempaa väkivaltaaa ja saan naisen ajeltua kaljuksi, mitä arvelette että rikosilmoituksen jälkeen mulle nasahtaa tuomiota.

Olen vakavissani ja nytkin yöllä valvoessa mietin näitä juttuja ja olen suhteellisen rauhallinen.

Sellainen väkivallaton ratkaisu, tukan lähteminen tekee naisen kuin naisen itsetunnolle tosi hyvää. Arvioita iskusta, nyt olen työtön ja päiväsakot saan minimillä...

7

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4e3oridjfvlkjeodlirj

Luultavasti sinut tuomittaisiin ainakin kotirauhan rikkomisesta ja pahoinpitelystä. Lisäksi joutuisit luultavasti maksamaan korvausta kosmeettisesta haitasta. Ja luonnollisesti korvaamaan rähinässä rikkoontuneet esineet, mukaan lukien "äitipuolesi" lähtösi jälkeen "sinun piikkiisi" rikkomat.

Mitä muuten ajattelet isäsi ajattelevan tapahtuneesta?

• ...

Sinuna pysyisin vain totaalisesti erossa hänestä. Ei ole pakko olla tekemisissä. Kutsu vain isäsi kylään.

• Jep!

Älkää unohtako myös naispuolisia kiusaajia! ^^

• on se nyt loppu

siallakin on hetkensä, mutta joulu ei ole se hetki...
      joulu on poro sudelle

• hoituu hyvin

Juota juovuksiin ja anna sammua, niin ei tarvitse käyttää väkivaltaa.

Tai käy kylässä ja laita salaa tukan hoitoainepulloon karvanpositoainetta puolet hoitoaineen määrästä.

• fiber

Hiusten väkisin leikku rinnastettiin ainaskin jossain vaiheessa törkeään pahoinpitelyyn. Eli aikas paljon penaltia voi tulla.

• kannattaako

Voi muuten perintö lähteä kokonaan.Faijasi voisi tehdä sinusta täysin perinnöttömän eli et edes lakiosuutta saisi tuossa tapauksessa.Lakiosa voidaan olla antamatta,jos perillinen on loukannut,rikoksella vahingoittanut tai vastaavaa perittävää henkilöä.Minun toinen muksu saa kaiken ja narkkari poika on jo nyt perinnötön.Tuli aseen kanssa hakeen huumerahoja minulta ja poliisi vei.Sinnä män sen perintöosuus samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4239
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2735
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      541
      1371
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1301
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe