Ulosottomies soitti ja kyseli onko tuloja ja omaisuutta, kerroin että olen pitkä-aikaistyötön eikä ole aikomustakaan mennä töihin, toimeentulotukea olen saanut 15 vuotta putkeen. Se oli siinä, luottotiedot kuulema menee mutta so what, kaupungin varma kämppä, nettiyhteys ja luottokorttikin on. Tosin empä sitä juuri käytä, suu säkkiä myöten. Onkos tästä jotain haittaa?
Tehtiin joku hassu selvitys
6
238
Vastaukset
- ei hätää
Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa jo monta vuotta eikä ainuttakaan kertaa ole mitään haittaa ollut. Se viistoista vuotta kun kuluu niin ei niitä edes ulosmitata enää.
- vain kortin
Ei muuta, luottokortin menetät.
- No hätä
Sittenhän kannattaa ostaa kortti täyteen ja jättää kylmästi lasku maksamatta. Perintöä eikä mitään muutakaan tuloja ole tulossa joten eiköhän tässä kannata lähteä ostoksille, vaatteita, kenkiä ja elektroniikkaa!
- Eipäs valehdella
Ei menetä luottokorttia, en minä ainakaan menettänyt. Kesällä todettiin varattomaksi, siitä on yli puoli vuotta, silti on vielä MasterCard, ei ole pankki sitä vaatinut takaisin. Miksi vaatisikaan, luottoraja on vain 500 euroa, en hirveästi korttia käytä ja aina olen laskuni ajallaan maksanut.
- odota vielä
Eipäs valehdella kirjoitti:
Ei menetä luottokorttia, en minä ainakaan menettänyt. Kesällä todettiin varattomaksi, siitä on yli puoli vuotta, silti on vielä MasterCard, ei ole pankki sitä vaatinut takaisin. Miksi vaatisikaan, luottoraja on vain 500 euroa, en hirveästi korttia käytä ja aina olen laskuni ajallaan maksanut.
Kortit vedettiin itseltäni pois vasta siinä vaiheessa kun ne piti uusia.
- Reilu peli
Omakohtainen kokemukseni taasen oli se että kortit vietiin samantien pois kun ensimmäinen merkintä tuli.Ei auttanut että olin velkani pankille (HANDELSBANKEN) maksanut aina säntillisesti ja jokaista penniä myöten!Välittömästi erääntyi koko kortin velkasumma maksuun ja eivät jakaneet edes kahteen osaan laskua!
No eivätpä saaneet sitten penniäkään.Tuolloin oli vielä pennit ja markat.No ei saa kyllä euroakaan enää.Kohta velka on kuitattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464