Telkkarista ei nykyisin tule muuta kuin paskaa! Joko YLE:n propaganda paskaa tai sitten jotain ihan turhaa ihmispaskaa, kun joku idiootti sössöttää jostain turhasta asiasta telkkarissa. "Mun poikani kuoli aidsiin!" Mitä vittu sitten? Ei kiinnosta pätkän vertaa ihmisten elämästä kertova tv-paska!
Missä ne meidän miesten ohjelmat oikein on? Missä on nopeista urheiluautoista ja uusista lentokoneista kertovat ohjelmat? Missä on kaikki koneista ja laitteista kertovat ohjelmat meille MIEHILLE ? Tv on täynnä pelkkää naisten paskaa, ei tule mitään enää meille joilla on munat.
vitun feministi lesbot määräävät nykyisin mitä telkkarista tulee ja sittenhän sieltä ei tule yhtään mitään. vittu mä en maksa paskasta telkkarilupamaksua, kun kerran mitään katsomisen arvoista ei tule.
Telkkarista tulee paskaa!
4
530
Vastaukset
- Maksu on maksettava
Jos katsotaan telkkaa niin silloin laki velvoittaa maksamaan sen maksun, kohta se on ylevero.
Just tupsahti 64,20€ lasku 3kuukaudelta, ei paljon työttömänä naurata, ruokarahat menee siihen.
Saisi tulla jo tuo pakollinen maksu eli verotus melko pian että jäisi rahaa taskuun edes hieman. - urheilutuutti
Onhan sieltä tänäänkin tullut miehille vaikka mitä.
Ilmakivääriammuntaa, pikaluistelua, lumilautailua ja halliyleisurheilua. Yli 8 tuntia!
Eivätkö nuo muka ole miesten ohjelmia? Juuri sellaista ohjelmaa, jota katsoessa voi juoda olutta ja viinaa, ajattelematta yhtään mitään. - Free Scotland
Jaaha, Ylen omat lampaat ja prokuraattorit jälleen kehumassa, kuinka oikeudenmukainen ja asiallinen tämä ylimääräinen tariffi taas onkaan.
En maksa. Lopettakaa tuo jeesustelu, vai eikö päässänne ole muuta kuin indoktrinoituja virtapiirejä ja kakkaa? Laskuttaminen ilman yksilön oikeutta kuluttajana on tyranniaa. - Anonyymi
Onko näin, että kaikki naiset ovat mielestäsi lesboja ja vastenmielisiä sinulle? Miksi vihaat naisia? Teen todella paljon työtä sairaala alalla, monesti neljänkin ihmisen työt työaikani puitteissa. Kukaan ei koskaan kiitä, eikä ymmärrä sitä työmäärää, mitä teen. On surullista lukea sellaista, mikä tekee surulliseksi. Terveisin eläkkeellä oleva tylntekijä Kirsi H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501593Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 281128
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891084- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee190932Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi107884Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70809