Miksi uskovaisten mielestä homous on niin paha synti, että ei voinut sen takia äänestäää Haavistoa?
Tekeehän uskovaisetkin syntiä joka päivä.
Onko pieniä ja isoja syntejä?Olen luullut että on vain syntejä.
Niinistö on uskovainen. Eikö hänen joka päivä tekemänsä synnit ole tuomittavia ollenkaan, kuten Haaviston on?
Kiitos vastauksistanne.
Uskovaiset ei äänestäneet Haavistoa
35
201
Vastaukset
- Ei enää provoja
Höpsistä, yrität taas vaa lietsoa tänne jotain uskonsotaa.
Itse en kuulu kirkkoon ja aanestin Niinistöä, sillä ainoastaan heterot takaavat jatkuvuuden.- Hupsista niin.. haav
Meinaatko, että presidentin pitäisi olla lapsentekokykyinen ja -haluinen?
Käsittääkseni kommunistit eivät äänestäneet Niinistöä. Miksköhän, olisiko se ollut syntiä?
- krak krak
Tuskin kukaan pystyy tutkimaan äänestäjien puoluetaustaa. Tosin saattoihan Niinistöa moni sellainenkin äänestää, joka jotain sosiaalitukea saa yhteiskunnalta, kuten esim asumistukea, mutta ehkä hekin ovat kokoomuslaisia tai mitä lie.
Väliäkö sillä, kuka mitäkin äänesti. krak krak kirjoitti:
Tuskin kukaan pystyy tutkimaan äänestäjien puoluetaustaa. Tosin saattoihan Niinistöa moni sellainenkin äänestää, joka jotain sosiaalitukea saa yhteiskunnalta, kuten esim asumistukea, mutta ehkä hekin ovat kokoomuslaisia tai mitä lie.
Väliäkö sillä, kuka mitäkin äänesti.Veljenikin äimistyi kun en ääntäni Haavistolle antanut miehelle, joka oli köyhäin ja sorrettujen asialla ; ) sanoi minun liittyneen rikkaiden kultapossukerhoon ; )
- hallitsee päällään
Toisessa keskustelussa täällä väitettiin, että kommunistitkin äänestivät Niinistöä. Niin kuin tekivätkin ne, jotka ajattelevat presidentin hallitsevan kalullaan.
- syntisäkkikö
Kuka määrittelee mitä synti on? Ei uskovaiset ainakaan sitä määrittele muille kuin omalle yhteisölleen, jos he ovat niin sopineet yhteisesti. Tottakai jokainen voi äänestää omantuntonsa mukaan, ei sitä kukaan voi kieltää. Mielipidevapauskin on sallittua, jos ei riko yhteisiä lakejamme.
- vbbbvvbvbvbvbfgdfd
10 käskyä
- paljon uskotellaan
vbbbvvbvbvbvbfgdfd kirjoitti:
10 käskyä
Kymmenessä käskyssä ei käsittääkseni mainita homoseksuaalisuutta. Muihin kirjoituksiin voidaan vedota, mutta ovatko ne sittenkin vain sen ajanihmisen kirjoitusta valitsevassa kulttuurissa.
- syntisäkkikö
vbbbvvbvbvbvbfgdfd kirjoitti:
10 käskyä
Omatunto ilman mitään kirjoitettuja käskyjä on paras valinta. Lakeja pitää yrittää noudattaa, koska ne on sorvattu yhteisesti, ja tarkoitettu kaikkien parhaaksi. Mitkään raamatun kirjoitukset eivät ole hyväksytty yhteisesti, joten ne kuuluvat vain tietyille piireille.
syntisäkkikö kirjoitti:
Omatunto ilman mitään kirjoitettuja käskyjä on paras valinta. Lakeja pitää yrittää noudattaa, koska ne on sorvattu yhteisesti, ja tarkoitettu kaikkien parhaaksi. Mitkään raamatun kirjoitukset eivät ole hyväksytty yhteisesti, joten ne kuuluvat vain tietyille piireille.
Ei muuten ole sorvattu lakeja yhteisesti. Kyllä se on valtaeliitti joka ne lait on sorvannut ja itselleen mieluisiksi, sopivat takaportit ja tulkintatavat itselleen.
Homous on Raamatun mukaan synti (vrt Sodoman ja Gomorran tapahtumat) ja onhan tuo muutenkin iljettävää touhua. Ei tervettä menoa ollenkaan vaikka sairausluokitus onkin NWO:n tavoitteitten takia poistettu. Eikä homoksi synnytä yhtään enempää kuin vaikka juopoksi tai varkaaksikaan. Joku mielen sairaus tai muu vika se panee homoilemaan samoin kuin moneen muuhunkin touhuun, rikoksiin esimerkiksi.
Kuka hullu nyt homoa äänestää muu kuin yhtä hullu?
Saat olla eri mieltä, mutta sanoin niinkuin asia oikeasti on.- kaisitten voi
sitroen kirjoitti:
Ei muuten ole sorvattu lakeja yhteisesti. Kyllä se on valtaeliitti joka ne lait on sorvannut ja itselleen mieluisiksi, sopivat takaportit ja tulkintatavat itselleen.
Homous on Raamatun mukaan synti (vrt Sodoman ja Gomorran tapahtumat) ja onhan tuo muutenkin iljettävää touhua. Ei tervettä menoa ollenkaan vaikka sairausluokitus onkin NWO:n tavoitteitten takia poistettu. Eikä homoksi synnytä yhtään enempää kuin vaikka juopoksi tai varkaaksikaan. Joku mielen sairaus tai muu vika se panee homoilemaan samoin kuin moneen muuhunkin touhuun, rikoksiin esimerkiksi.
Saat olla eri mieltä, mutta sanoin niinkuin asia oikeasti on.Voiko oikeesti noin pässejä tyyppejä edes olla???
- syntisäkkikö
sitroen kirjoitti:
Saat olla eri mieltä, mutta sanoin niinkuin asia oikeasti on.Miten voit väittää ettei lakeja sorvata yhteisesti. Kyllä me olemme äänestäneet päättäjät niitä sorvaamaan, joten kyllä ne meitä kaikkia koskee. Se on toinen asia, onko oikeat henkilöt päättämässä. Onhan P.Räsänenkin siellä, joten edustus on melko laaja. Lakeja kierretään ja niitä jätetään noudattamattakin, mutta sen vuoksi on oikeuslaitokset ja poliisit jotka yrittävät korjata tilanteen voimavarojen sallimissa rajoissa.
Sinulla on mielipiteesi uskonasioista, ja se sallittaan niin kuin muillekkin. Tuo hulluksi haukkuminen on kuitenkin hyväntavan vastaista, enkä suosittele sitä käyttämään, vaikka kuinka joskus tuntuisi siltä. Vihamielisyys aiheuttaa aina vastareaktion, ja harvemmin se on myötämielinen.
jk. huomasitko miten paljon meitä varmoja hulluja oli vaaleissa, sinun mielestäsi.
- demeter
No mutta sittenhän sinulla on asiat hyvin, aloittaja. Uskovainen Niinistö tuli presidentiksi ja syntinen Haavisto hävisi. Mikä vielä hiertää ?
- 44444444444555555555
oletko ihan hölmö? meinaatko ettei Niinistö ole syntinen?
- demeter
44444444444555555555 kirjoitti:
oletko ihan hölmö? meinaatko ettei Niinistö ole syntinen?
Hölmö olen, mutta en niin hölmö, että rupeaisin määrittelemään kuka on syntinen ja kuka ei. Sanovat, että se valta ja viisaus on vähän "korkeemmas käres"...
Tuo vastaus oli pieni piikki aloittajalle, syntiseltä.
Ensinäkin: "Uskovaiset EIVÄT äänestäneet...."
Suomenkielentaito on hyvästä, ainakin jos haluaa lukea raamattua.
Uskovaiset lukevat raamattua kuin uskovainen raamattua.
Uskomattomat taas saavat kirjan säkeistä pirullisia ajatuksia.
Joten, kysymykseesi on mahdotonta vastata.
Jos edes yrittäisin, olisin kuin Harakka tervatulla sillalla.
Eli, lopeta tällaisten aloitusten tekeminen koska sinullakaan ei vastausta voi olla.
Koska ei ole minullakaan, vaikka tiedän tsiljoona kertaa enemmän kaikesta.
H.- kaikkitekeesyntiä
paraskin puhuja siinä!
kaikkitekeesyntiä kirjoitti:
paraskin puhuja siinä!
"kaikkitekeesyntiä"
Miks aina minä?
Katso nyt ylemmäksi, demeterkin siellä kopioi minua, parhaansa mukaan. :)
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"kaikkitekeesyntiä"
Miks aina minä?
Katso nyt ylemmäksi, demeterkin siellä kopioi minua, parhaansa mukaan. :)
H.Joko taas hunksi, demeterkin kopioi sinua..?? No minkäs sille voi, kun oma pää on tyhjä, mutta sun päästä ikäänkuin valuu yli...
demeter kirjoitti:
Joko taas hunksi, demeterkin kopioi sinua..?? No minkäs sille voi, kun oma pää on tyhjä, mutta sun päästä ikäänkuin valuu yli...
"demeter"
"Sanovat, että se valta ja viisaus on vähän "korkeemmas käres"..."
Nyt kyllä tunnustat heti..:)
H- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
"Sanovat, että se valta ja viisaus on vähän "korkeemmas käres"..."
Nyt kyllä tunnustat heti..:)
HNo, Pietarikin kielsi Mestarinsa kolmasti. Kai se nyt mullekin sallitaan. En tunnusta.
demeter kirjoitti:
No, Pietarikin kielsi Mestarinsa kolmasti. Kai se nyt mullekin sallitaan. En tunnusta.
"demeter"
Tulet vieä kohtaamaan Kukon, laske sen, ja omat kiekaisusi yhteen.
Summa on 21122012. :)
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.Muistan kyllä päivämäärän. Olen kopioinut senkin sinulta..))
- hunksille,,,,
hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.Lopeta nyt kaheöli tuon päivämäärän jakelu, oletko vähä-älyinen?
Jos itse uskot joihinkin mayainkkareiden höpötyksiin, olisit edes vaiti.
Joku herkkäluonteinen voi jopa elää pelossa, hullujen uskomusten takia.
- /
Mikä ihmeolio on uskovainen?
Minä uskon, että nälkä etääntyy syömällä.
Uskon moneen asiaan, ja uskon, että Haavisto on Jumalan luoma, kuin me muutkin.Ja minä uskon, ettei se Jumala Haavistoa homoksi luonut. Sen pimeämmän puolen herran kelkkaan itse tahallaan lähti.
- meeriamanda
Jep...jep... vain pyhänkirjan väärinlukua ahdasmielisessä lahkossa saa noin toimimaan.
Kaikki olemme luojan luomia, hööpötkin !
- Tilja K
Uskisten mielestä kaikenlainen seksuaalinen ´hinkkaaminen´ on äärimmäistä pervoilua ja syntiä. Itsekin kyllä puoliksi hyväksyvät lastensa ja lastenlastensa seksuaalisen hyväksikäytön, mutta kuitenkin. Masturboinnista en tiedä hyväksyvätkö vai ei. Onhan sekin ´hinkkaamista´.
- ?
Eiköhän perverssio ole ihmisessä, ei uskossa?
Missä on tilasto, että 'uskovaisissa' sitä on muita enemmän? - B-rappuun pyrkivät
? kirjoitti:
Eiköhän perverssio ole ihmisessä, ei uskossa?
Missä on tilasto, että 'uskovaisissa' sitä on muita enemmän?uskovaisetkin ja suuhun.
Naisilla alkaa suussakin ja kurkussa olla papillooma-viruksen aiheuttamaa syöpää.
Ja kaikki johtuu alkoholin lerpsuttamasta pienestä kalusta!
MINÄ en kyllä 69-asentoa ala!
YÄÄÄK-yääk- yöks!
Sitten olaan homoja kauhistelemassa!
________________________ - ?
B-rappuun pyrkivät kirjoitti:
uskovaisetkin ja suuhun.
Naisilla alkaa suussakin ja kurkussa olla papillooma-viruksen aiheuttamaa syöpää.
Ja kaikki johtuu alkoholin lerpsuttamasta pienestä kalusta!
MINÄ en kyllä 69-asentoa ala!
YÄÄÄK-yääk- yöks!
Sitten olaan homoja kauhistelemassa!
________________________Jaa, niinkö?
- NYT uutisissa:
Arhinmäki myönsi SETAlle 101 000 €!
http://www.minedu.fi/export/sites/default/OPM/Nuoriso/nuorisotyon_avustukset/nuorisojaerjestoet/myoennetyt/muut12.pdf- ...
Seksuaalinen tasavertaisuus SETA ry ...101 000 €uroa.
Siksipä täällä kaikki meneekin päin p*rsettä kun on tuollainen valtaeliitti. Ei kai sinne terveemmät olekaan hinkumassa? Tai saattaapa muutama ollakin, mutta heidät kyllä pidetään poissa päättämästä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502433Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199