Onko kellään kokemusta/tietoa Hotpointin pyykinpesukoneesta, malli Ariston WMG 642 ? Millaista konetta ylipäänsä suosittelisit? KIITOS :)
Hotpoint Ariston pyykinpesukone WMG 642
6
1004
Vastaukset
- wasabi__
toisesta hotpointista on kokemusta. en voi suositella. hajosi 3v käytön jälkeen korjauskelvottomaksi, sopivasti juuri takuun jälkeen.
- @point Horizon
kai ostit the one and only, MIELEN?
- hotpoint ariston
hotpointtihan on tosi laatupeli, pesukone mutta myöskin ryijyntekokone eli kun laitat sinne esim saunatakin niin saat tilalle ryijyn.Hotpointissa on myös aivan ylivertaiset säätöjalat joita ei voi säätää eli kone pystyy näinollen myöskin kävelemään pitkin pesuhuoneen lattiaa, uusissa kylpyhuoneissa ei se ole ongelma kun niissä ei ole yleensä niitä lattiakaatoja niinkuin vanhemmissa kylppäreissä.Hotpoint myöskin rupeaa haisemaan ummehtuneelle jos käyttää siinä niitä zeoliittipitoisia pyykinpesuaineita myöskin valkopyykkiin jää joskus vaseliinitahroja mutta muuten se kyllä on toiminut erinomaisesti.Huippuostos.
- @point Horizon
"Hotpoint myöskin rupeaa haisemaan ummehtuneelle jos käyttää siinä niitä zeoliittipitoisia pyykinpesuaineita"
Mistä materialista ne on tehty jos muunmerkkiset koneet ei haise?
- hyvä vehjes
Joo tommonen on mökillä.
Normaalihinta on jotain 4-5 sataa, itse tilasin aiemminalunperin toisen merkkisen koneen Gigsun superhypertarjouksesta 269, mutta tuodessaan Transpointti pudotti sen lavalta eli en ottanut vastaan ja Gigsu tarjosi mulle tätä tilalle kun se alkuperiäinen oli päässyt loppumaan. Otin kun speksitkin oli paremmat.
Ollaan oltu koneeseen erittäin tyytyväisiä, meillä on kolme pientä lasta ja mökkioloissa pyykkiä tulee pirusti kun lapset reuhaa luonnossa. - laatua_
Mulla on Hotpoin Ariston ollut nyt 5 vuotta, eikä moitteen sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745