Onko kukaan koskaan kuullut, että nainen olisi ollut lupatarkastajana? Jos näin on yhden kapisen kerran tapahtunut, on se säännön vahvistava poikkeus. Kuka vaimo kehtaisi kertoa ystävilleen miehensä tekevän tätä työtä? Kuka isä, äiti, sisko tai veli tunnustaisi perheenjäsenensä ottavan osaa tähän vuosikymmeniä sitten vanhentuneeseen systeemiin? Ei kukaan. Häpeällistä. Tämän vuoden jälkeen näillä ns. miehillä on peiliin katsomisen aika. Mihin on tullut kallista aikaa elämästään tuhlattua...
Vain miehet alentuvat tarkastajiksi
4
155
Vastaukset
- sutina
joo.
- palkkatyötä
"Mihin on tullut kallista aikaa elämästään tuhlattua..."
kyllähän siitä maksetaan korvaus. ei sitä vapaaehtoisesti kukaan tee.
ens vuonna nämä nilkit tekevät sitten jotain muuta.- 3-10=?
Mutta onko korvaus työn aiheuttaman häpeän arvoinen? Voiko tai kehtaako kyseistä pestiä laittaa CV:hen tulevaisuudessa? Toiko rapuissa ravaaminen mitään muuta sisältöä elämään kuin jotain ropoja käräytetyiltä surkimuksilta. Sitä todennäköisesti aloittaja tarkoitti.
- keppuroi
Joo. TV-lupatarkastajan "ammatti" on tosiaan Suomen kaikkien aikojen aliarvostetuin ja halveksituin työ.
Tähän homman ryhtyneet ovat jotenkin vajaita. Eivät kelpaa muuhun. Ovat yksinkertaisia olioita.
Sitten on vielä se pohjaton rahanahneus. He eivät keksi mitään parempaa tienestiä. Koska ovat toden-näköisesti niin tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368