poliisi tutka mun pässä

ihmemies28_67

moi
onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia

saa päähän viestiä,kun poliiseilla on tutka päällä tai poliisit ovat lähettyvillä.

olen pelastanut itseni ratsialta pari kertaa
kerran en kunnellut viestiä sain sakot
pelastin kaverin kerran ratsialta, kun varoitin häntä poliiseista.
kaveri ajoi lievää yli nopeutta.

yhdesti otettiin olutta. kaverit ois lähtenyt autolla kaupunkiin.
varoitin, että sillalla on poliisit.
mentiin taksilla.
poliisit oli sillalla,

samoin
olen monesti tiennyt ennalta, jos joku tulee meille kylään.


ammulla heräsin ja mulle tuli viesti, että kaveri tulee kylään.

kohta ovi kello soi

Minua on myös autettu vaikeissa tilanteissa.
on kerrottu miten joku vika voidaan korjata.

14

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • radardude

      kuulostaa tutulta aloin 15 vuotta sitten uskoa olotiloja kohta tutka ja en ole sen jälkeen sakkoja saanut.
      sama tapahtunut hirvien kanssa tulee semmoinen tunne että pitää hidastaa ja samassa hirvi juoksee tien yli.. samalla tavoin olen tiennyt paljon asioita jotka tapahtuu parhaillaan tai tulee tapahtumaan ja muutaman kerran jopa onnistunut kirjoittamaan paperille mitä joku kohta sanoo.

      en osaa selittää tätä mutta eräs vanhempi nainen kertoi minulle tälläisen olevan tavallista skorppiooneilla ja selitti miten horoskooppi merkiltään skorppionit tuntevat vahvemmin ja ovat vahvempia ymmärtämään tällaista. tuosta en tiedä mutta luotan silti aina varoitusvaloon päässäni.
      olisi silti mielenkiintoinen tietää oletko skorppioni

    • radardude

      kuulostaa tutulta aloin 15 vuotta sitten uskoa olotiloja kohta tutka ja en ole sen jälkeen sakkoja saanut.
      sama tapahtunut hirvien kanssa tulee semmoinen tunne että pitää hidastaa ja samassa hirvi juoksee tien yli.. samalla tavoin olen tiennyt paljon asioita jotka tapahtuu parhaillaan tai tulee tapahtumaan ja muutaman kerran jopa onnistunut kirjoittamaan paperille mitä joku kohta sanoo.

      en osaa selittää tätä mutta eräs vanhempi nainen kertoi minulle tälläisen olevan tavallista skorppiooneilla ja selitti miten horoskooppi merkiltään skorppionit tuntevat vahvemmin ja ovat vahvempia ymmärtämään tällaista. tuosta en tiedä mutta luotan silti aina varoitusvaloon päässäni.
      olisi silti mielenkiintoinen tietää oletko skorppioni

    • Inkeri Vitsa

      Sisäinen tutkanpaljastin on ollut käytössä jo kymmeniä vuosia. Samoin hirvistä varoitukset, ensimmäisen "varoituksen" minkä muistan, oli 4 - 5 vuotiaana. Nukuin auton peräpenkillä isän ajaessa, oli paljon sumua ja ilta. Uneen tuli hirvi keskelle tietä, heräsin ja kiljaisin isälle, hirvi tiellä. Isä hätääntyi ja jarrutti vauhdin, auton edessä sumun keskellä seisoi iso uroshirvi. Näitä erilaisia etiäisiä olen saanut koko elämäni ajan ja pidän niitä normihommana. Luen ihmisten ajatuksia, olen ollut todistajana esim. liikenneonnettomuuksissa ja pystynyt kuvailemaan ihmisiä ilman että olen "nähnyt". Erään yliajon "näin" ennakolta ja 112-numero oli valmiina soittoa varten, kun autoilija pakeni paikalta. Nämä on mulle normi elämää, ei viitsi liikaa alkaa miettiä. Maailmassa on erilaisia voimia, niitä voidaan kanavoida itsensä kautta.

      • Umpihetero.

        Minulla on päässäni homotutka, joka alkaa hälyttää, kun ihminen, joka on homo tai lesbo, tulee juttelemaan minulle tai vain oleilee läheisyydessäni. Itse en ole kaappihomo vaan olen 127 % umpihetero.


    • miruuuuuu

      minulla on kanssa samoja tuntemuksia. monta kertaa kaupungilla ajaessani on tullut sellainen kummallinen tunne että nyt pitää hiljentää vauhtia ja samassa poliisit ovatkin ajaneet vastaan tai ovat olleet jossain tutkaamassa. pari viikkoa sitten ajoin kaverini kanssa liikennevaloihin ja sanoin hänelle ääneen että nyt ovat poliisit jossain tässä lähellä, samassa silmänräpäyksessä he tulivat liikennevaloihin toisesta suunnasta, laittoivat pillit päälle ja ajoivat ohi. kaverini jäi suu auki katsomaan minua että mistä oikein tiesit.. se on ihmeellinen tunne jota ei osaa sanoin kuvailla, erikoista mutta olen aina muutenkin ollut taikauskoinen ja esim horoskoopit ovat aina pitäneet paikkaansa.

    • Kylmät väreet!

      Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia! Hurjalta tuntui lukea tätä ketjua, en olekaan ainoa jolla näitä kokemuksia. Helpotti kummasti.
      Tiedän etukäteen poliisiratsiat ja hiljennän vauhtia kun valitettavasti mulla on raskas kaasujalka :) Samoin tiedän etukäteen jos joku soittaa tai tulee kylään. Kaupassa tiedän jos joku tuttu tulee vastaan.
      Olen myös nähnyt pienestä pitäen tummia hahmoja/varjoja. Olen muuttanut elämäni aikana useasti ja joskus tuntuu että ihan kuin nämä hahmot seuraisivat mua. Mitähän ne ovat?

      P.S Horoskoopiltani olen neitsyt

    • wwwwwwwwwwwwwwr

      Yhdellä ihmisellä hammas toimi radiovastaanottimena, eli sikäli voihan sulla olla vaikka munuaiset päässä.

    • Brina

      Kaikilla ihmisillä on tuollaiset 'antennit', jotka varoittavat mitä erilaisimmista mokista. Kaikki eivät vain kuuntele niitä ja siksi ne ovat tavallaan surkastuneet käytön puutteesta. Siis mitä enemmän kuuntelemme tuollaista sisäistä varoitusääntämme, sen vahvemmaksi nuo 'antennit' kasvavat!

      • Paralyytikko

        Joskus aavistaa oikein ja joskus väärin. Joskus kannattaa luottaa intuitioon ja joskus taas ei. Sen jälkeen kun tulee tunne "olisin luottanut vaistooni/kaverin vaistoon" niin olet jo mokannut. Toisaalta kaikenlaisten fiiliksien mukaan eläminen siten että ne alkavat rajoittaa tai ohjailla elämää ja olemista yleensä... on huono asia. Tietäisi vain milloin signaali on oikea sillä vahvakaan signaali ei ole välttämättä oikeassa tai ns. aito. Siinäpä opettelemista kun onnistuneen tulkinnan jälkeen vältät vaaran jopa niin että et tiedä olisiko se vaara ollut oikesti siellä.


      • Anonyymi
        Paralyytikko kirjoitti:

        Joskus aavistaa oikein ja joskus väärin. Joskus kannattaa luottaa intuitioon ja joskus taas ei. Sen jälkeen kun tulee tunne "olisin luottanut vaistooni/kaverin vaistoon" niin olet jo mokannut. Toisaalta kaikenlaisten fiiliksien mukaan eläminen siten että ne alkavat rajoittaa tai ohjailla elämää ja olemista yleensä... on huono asia. Tietäisi vain milloin signaali on oikea sillä vahvakaan signaali ei ole välttämättä oikeassa tai ns. aito. Siinäpä opettelemista kun onnistuneen tulkinnan jälkeen vältät vaaran jopa niin että et tiedä olisiko se vaara ollut oikesti siellä.

        Totta. Jos alkaa seuraamaan kaikkia aistimuksia ja tuntemuksia ja mielikuvia mitä mieleen juolahtaa, tulee hulluksi. On osattava katsoa ilmiötä kuin sivusta seuraaja, ja antaa sen mennä ohi. Sen tilalle tulee pian toinen ilmiö, aivan yhtä irrallinen ja edelliseen mitenkään liittymätön asia... Toki jos/kun oikeasti tietää että kannattaa esim. varoa, niin kannattaa varoa.


    • Elämän Vänkämies

      Minä tiedän kaiken kaikesta, saan jatkuvaa lähetystä päähäni kaikilla olemassa olevilla kanavilla ja sub channeleilla. Lotossakin olen voittanut pääpotin yhtämonta kertaa kuin olen lotonnut, siis viisii kertaa.

      Elämä on helppoa kun sen osaa.

    • Pääkköskä

      Minulla on myöskin poliisi tutka pässä.

      Se sanoo: piip, piip.

    • l-.-.-.-.-.-.-l

      tiedättekö, mikä ero on totuudella ja valheella? Haju. Aina kun tulen etsimään trollauskohteita, niin tää sama löyhkä alkaa puskea ruudun läpi. Trollaa nyt sit tässä järkyttävässä paskan hajussa. GGGgggäkkkhh!

    • Anonyymi

      Kiitos! Minulla on tutka pässä! Huomasin juuri!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe