Mikset sää hyväksy mua ikään?
Empatia-inhon, raivon ja ideologian takia.
Ehkä kivuliaisuuden ja koon takia...
Yksinjättäminen....
3
81
Vastaukset
- Sinde vm-82
Ideologiset syyt kuten kehitysvammaisuus ja sen toteaminen mm. kallosta.
-Sattui pikku virhe.
Ei voi esiintyä sillä tavalla organisaatio-laatikostotta, ja olla puhtaalla omalla tunnolla naurettava kehitysvammainen, kenenkään silmissä, koskaan, ikinä, milloinkaan.
Ihan lapsellista, ihan naurettavaa, ihan traumaattista.- Shamanismi:Sinde-82
Onko vähän unohtunut yksityisyys?
Kuinka tämä on käynyt?
No, neliöjuurella.
Joo, sen pitäisi olla painostava, ahdistava ja alistava, siten ääntä kehittävä.
Mitali-järjestelmä:
1. "Ja peilailu ja pelleily inhimillisyydellä ja välivallalla varmasti jatkuu, jopa riettaasti."
2. "Peilaava aggressio, riettaasti esiintyminen."
3. "Peilaava riettaus, jopa väkivaltaisesti."
Hallusinogeeni: ikä, näkö, koko ja sisin
"Se paranoidin skitsofrenian määre, ei kovinkaan hyvä lähtökohta, ei välttämättä saa apua."
Q Haluan tuhota persoonan ja persoonallisuuden, että se vastaa omaa itseäni, ja omaa inhimillistä sosiaalista kanssakäymistäni.
Q. Haluaa usein tuhota usein persoonallisuuden jättäen jäljelle persoonan, tyyliin: "Pois edestä, jätä ja anna mulle tilaa."
Häirikkötehdas on pakkomielteen omaista Stressi ja Burn Out-toimintaa.
Onnistuminen ja kilpailu. Kaikki oli niin suorituskeskeistä.
Psykologia takoittaa: Frustraation omainen psykoosi.
Niin, ketä voisinkaan syyttää ja syytellä taas.
Hypoteesin eli lasten hyvinvoinnin , hypoteesin eli lasten yleiskunnon takia.
---> Vapaaehtoistyö
- Kykyinen:Sinde-82
Vapaaehtoistyö:
Tulos-Sunnuntai
- "Sähköhoidollisen tason kysely, inhimillisyys ja empatia huomioimaton."
Häirikkötehdas on synnytys. Se on pakkomielteen omaista Stressi ja Burn Out-toimintaa.
Miten häirikkötehdas ja synnytykset voisivatkaan liittyä onnistumiseen ja synnytyksiin?
Miksi ei yksilöllisyys ja yksityisyys korostu?
Tuottaen seksuaali- ja seksioloja. Niitä on mulla, *nimettömän, kivulaisuuden ja koon takia.
- En saa pitää Flash-valotoimintaa.
Ei, synnytys ei ole psykatrista toimintaa.
Synnytysten takia ei pidetä myöskään mitään holhousrekisteriä.
-Joo, katso se ei ole ideologisesti normaali.
Mä en saa pitää sitä keskutelua siinä, sen Teron kanssa, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden takia.
-Tämä poistuu heti käytöstä.
-Ja sä et sen takia saa lähestyä
Aihealueet:
1. Miten tämä järjestetään? Empatia-tasoisesti seksuaali- ja seksioloilla.
2. Sähköhoidollisen tason kysely, inhimillisyys ja empatia huomioimaton. Häirikkötehdas-käsite kolmiulotteisuudesta, demokratiasta ja Tulos-Sunnuntaista. Peilaava riettaus, jopa väkivaltaisesti.
3. Se paranoidin skitsofrenian määre: Peilaava aggressio, riettaasti esiintyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632