Miten siirrän puhelimesta kuvia koneelle?

kissankello

Mun puhelin on siis Samsung galazy gio ja yritän siirtää kuvia siitä koneelle, mut se ei suostu. Tietokoneen ruutuun vaan tulee ikkuna, jossa sanotaan et joku ohjelma pitäs asentaa tähän.... Omista tiedostoista ei löydy tätä puhelintiedostoo eikä tietokoneesta... Auttakaa! :)

9

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun pitää laittaa kännykkä massamuisti tilaan. Se tapahtuu kun liität kännykän tietokoneeseen usb kaapelilla ja painat näytön yläpalkista usb kuvaketta.

    • kissankello

      Näytön yläpalkissa? Onks se B/T se usb kuvake? :D oon kokeillu sitäkin jo ja ei auta. Ei oo kysyny mitään tilaa, missä ois vaihtoehtona massamuisti. Onks se muuten normaalia, että tää puhelin lataa samalla tästä koneesta akkua?
      Edellisellä kännykällä kuvien siirto onnistu, mut tällä ei oikeen pelitä.

    • windows sano näin

      Windows ei löydä USB-laitteen ohjainta. Jos tietokoneeseen liitetty laite ei toimi oikein, syynä on usein ohjaimeen liittyvä ongelma. Windows tunnistaa automaattisesti USB-laitteet, kun ne liitetään tietokoneeseen, ja hakee niille ohjaimen.

      Useimmiten tarvittava ohjain on jo asennettu Windowsiin tai se ladataan automaattisesti Windows Update -sivustosta. Jos Windows asentaa laitteen ohjaimen automaattisesti, saat ilmoituksen, kun laite on valmis käyttöön.

      Jos Windows ei löydä tarvittavaa ohjainta, se kehottaa asettamaan laitteen mukana tulleen ohjaimen sisältävän levyn tietokoneeseen.

      Toisinaan saatat kohdata USB-laitteen, jonka mukana ei toimitettu ohjaimen sisältävää levyä ja jolle Windows ei löydä ohjainta. Tässä tapauksessa voit etsiä ohjainta laitteen valmistajan sivustosta. Pystyt usein lataamaan ohjaimia sivustojen tukiosasta. Ellet löydä ohjainta, ota yhteys valmistajaan.

    • kissankello

      Juu ei tuommoisia tullut... En tiiä mikä tuossa on nyt mätännyt, mutta siirsinpä sitten kuvat toisen puhelimen kautta. Omassani taitaa olla jotain vikaa...

    • sarppa5

      Entä saako viestejä siirrettyä puhelimesta koneelle??

      • jtfjhjj

        Nokia suitella saa viestit koneelle ei kiesillä


      • vai kokeilenko?
        jtfjhjj kirjoitti:

        Nokia suitella saa viestit koneelle ei kiesillä

        Ei kai Nokia Suite Giolla toimi?!


    • Nokia Suite on tarkoitettu Nokian malleille ( Paitsi toistaseksi se ei tue Lumia malleja) ja Samsung Kies Samsungin malleille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe