Apua neuleohjeeseen!

tumpelo

Teen töppösiä vauvalle tällä http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=90779 ohjeella ja tossu onkin jo pohjaa vaille valmis. En kuitenkaan osaa työtä enää jatkaa. Ohjeessa sanotaan "Neulo pohjaa kaventaen kunnes kummallakin sivulla on jäljellä 6 odottavaa s:aa. Siirrä odottavat s:t samalle puikolle. Neulo ja päätä päällisen ja kantapään s:t yhteen. " Olen nyt siinä kohdassa, jossa sivuilla on jäljellä 6 silmukkaa. Haukkukaa idiootiksi, mutta en vaan ymmärrä mitä sitten teen.. Siirrän silmukat samalle puikolle? No sittenhän työn läpi menee yksi ylimääräinen puikko enkä saa pohjan ja kantapään silmukoita yhteen? Päätän sivusilmukat pois? Miten neulon pohjan ja kantapään yhteen, kun toisessa on 12 silmukkaa ja toisessa 24?

Ehdottakaa mulle jotain?! Mielestäni olen tehnyt aikaisemmin kaiken oikein (toki varmuutta ei ole) ja tossut näyttävät ihan tossuilta, ainoastaan pohja on auki.
Iso kiitos avuliaille :)

4

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt ennätä

syventyä ohjeen tulkintaan, mutta sen verran sanon, että et tosiaankaan ole idiootti. On tuo sen verran sekavasti sepustettu, että ei siitä ainakaan yhdellä lukemalla tolkkua ota.

Itse kyllä soittaisin Novitan ohjeneuvontanumeroon, ja antaisin heidän hoitaa selityspuolen!

• patina58

Jatka vaan kaventamista kunnes takasauman kummallakin puolella on 6 silmukkaa.Nämä siirrät sitten samalle puikolle.Nyt jäljellä on siis päällisen 12s ja kantapään 12s.

• tumpelo

Kiitos neuvoista, mutta selventäisin vielä tilannetta. Edessä "päällisessä" siis 12 silmukkaa (näiden kanssa olen kaventanut sivusilmukoita pois, kuten ohjeessa sanottiin), kummallakin sivulla kuusi silmukkaa ja takana kantapään kohdalla 24 silmukkaa.
      Mä en ymmärrä tota miten laitan ne kuusi samalle puikolle.. Mitä mä sitten niille teen :D Huomaa tosiaan, että tää on mun ensimmäinen kerta, kun neulon ohjeesta. Kaikki pitäis näköjään selittää tosi tarkasti.

• patina58

Jaa ne kantapään silmukat kahdelle puikolle ja jatka kaventamista kunnes niissä on 6 silmukkaa kummassakin.Ne 12 silmukkaa jotka on päällisestä asti ollut mukana pysyy mukana kantapäähän asti.Sinulla pitää lopussa olla pohjan 12 s yhdellä puikolla ja kantapään 12 s toisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76