Olen vannoutunt Gran Canarian kävijä, mutta nyt olisi tajolla äkkilähtö Tenerifalle. Hotelli H10 ja Chimisay, hinta ero 180 €/vko Chimisayn hyväksi. Matka olisi ensimmäin Puertoon.
Molemissa buffee aamiainen, olemme 70 hyväkuntoinen pariskunta.
Gran Canaria on tosi tuttu käyntikertoja kymmeniä.
Tarjous on 27.2. alkaen, tarkeneeko Puertossa.
Kiitos jos saisin asiallisia vastauksia. Kummankohan se nSotavento valisisi?
Suositelkaa kumpaan?
12
537
Vastaukset
- Sotavento (ei kirj.)
Satuinpa vilkaisemaan palstaa. Et kerro, missä olette Gran Canarialla asuneet. Joka tapauksessa Chimisay on ihan Puerto de la Cruzin keskustassa, erinomaisella paikalla. En ole itse siinä asunut, mutta alue on tuttu, asun itse siinä lähistöllä tällä hetkellä. Kauppoja, ravintoloita, palveluja kaiken kaikkiaan on lähistöllä runsaasti, Martianezin rantaan, kalasatamaan jne on pieni kävelymatka.
Säätä ei voi kukaan luvata, helmikuun loppu on tietysti jo alkavaa kevättä, mutta yläkerran isännän tahtotilan puitteissa pitää elää. Tämä talvi kaiken kaikkiaan on ollut oikein hyvä, vähän tuulta viime aikoina, mutta kuivaa, aivan muutamia pisaroita vettä on saatu, mm. tänä aamuna.- cxxxxxxxxxxxxxx
H 10 .ssä loistava aamiainen ,ja hyvällä paikalla merivesialtaiden vieressä.
Olen ollut Chimissayssä ja oli ihan ok perustason hotelli. Ei mikään yli hieno luksuspaikka, mutta fiksu ja siisti sekä palvelu oli hyvää. Hotellin sijainti on myös hyvä, eli ihan lähellä kaikkea. Toisesta hotellista en ole koskaan kuullutkaan, vaikka reilu 20 kertaa on Kanarialla tullut käytyä.
Puerto on todella kaunis paikka, mutta valitettavasti siellä myös välillä satelee, jonka takia siellä onkin komeat maisemat ihanine kukkasineen. Mutta lämpötila on aika samaa tasoa kuin Gran Canariallakin.- tinderö
"H 10 .ssä loistava aamiainen ,ja hyvällä paikalla merivesialtaiden vieressä."
^ ilmeisesti olet itse ollut ks. hotellissa? Meillä lähtö parin päivän päästä ja varattu H10 viikoksi huone merinäköalalla ja all inclusivella. Netistä löytyy todella vähän kokemuksia kyseisestä hotellista.. toivottavasti itse tehtiin hyvä valinta. - 20+3
Merinäköalahuoneisiin ei aurinko paista, koska ne katsovat pohjoiseen.
Minä olen käynyt H10 Tenerife Playan allasalueella, joka on kerrassaan viihtyisä. Tenerife Playassa voi tosin saada huoneen (nimenomaan meren puolella), jonka terassille ei aurinko paista ja näköala on pihan nurmikkoalueen rajaavaan pensasaitaan. Ei silti paha, jos ei kaipaa näköalaa kauemmaksi. Nuo merinäköalalliset huoneet ovat siinä yläpuolella. Parhaat huoneet ovat varmaan ne, joissa on näköala uima-altaalle ja jonka terassi/parveke on Teidelle päin?
- jwh
H10 on ehdottomasti parempitasoinen hotelli kuin Chimisay ja sijaitsee erinomaisella paikalla lähellä merivesialtaita, Martianezin rantaa ja rantabulevardia, kauppoja, ravintoloita ym. eikä viehättävä vanha kaupunkikaan ole kuin kävelymatkan päässä.
Hintaero kertoo kaiken, eli jos tyytyy pieneen ja jo vanhahtavaan hotelliin hiljaisella sivukadulla ilman kummoisia näköaloja parvekkeelta on Chimisay silloin ok.
Näistä kahdesta valitsisin itse ehdottomasti H10:n. En ole kummassakaan asunut, mutta tuttavani antoi aika negatiivista palautetta Chimisayn pienestä, vanhanaikaisesta huoneesta jossa säälittävän kokoinen parveke ja näköala suoraan vastapäisen rakennuksen seinään. - meri
Hei nimimerkki tinderö,
Kiinnostaa tuo all inclusive, on ilmeisesti uutta että H10:ssä on tuo mahdollisuus!
Tarkoititko kuitenkin täysihoitoa?
Hyvällä paikalla tuo hotelli, kaunis allasalue ja ruokapuoli saanut paljon kiitosta.
Meilläkin tuo hotelli vaihtoehtona seuraavaan matkaan.- cxxxxxxxxxxxxx
Huoneissa ei ole jääkaappia ,joten täysihoito hyvä valinta ,tosin tarjontaa on pilvin pimein ,kun astuu ovesta ulos.
Huoneet aika pieniä,ja sisustus vanhaa.
Näköalat hienot merelle ja kävelykadulle parvekkeelta,johon aurinko ei paista ,nämä Aurinkomatkoilla vuosi aikaa.
- tinderö
^
Nyt kun tutustuin asiaan paremmin, niin en olekaan varma kumpaa hotellia ketjun aloittaja tarkoittaa "H10":llä. Kas kun Teneriffalla näkyy olevan hotelli "H10 Tenerife Playa" sekä "H10 Coquistrator". Me lähdemme huomena tähän jälkimmäiseen. Matka varattu Tjäreborgin kautta ja sieltä sai otettua lisäpalveluna all inclusiven peruspaketin kylkiäiseksi. Hintaa tuolla oli noin 150€/naama, sisältäen kaikki ruoat ja juomat.
Kumpaa "meri" tarkoitit?- meri
Tinderö!
Tarkoitin ketjun aloittajan tekstissä olevaa H10 hotellia Puertossa (Puerto de la Cruz)
Ajattelinkin että mahtaako pitää paikkaansa tuo AI. Ainahan voi tietysti muutoksia tulla tarjontaan myös sillä saralla:)
No kuitenkin merivesialtaat ovat tuon H10 hotellin vieressä, hyvä paikka kaikenkaikkiaan, ihana Puerto de la Cruz !
Chimisay on tosi ihana pikkuhotelli ehkä parhaalla paikalla, siisti hotelli. Siellä olen majoittunut kerran, ei tuottanut pettymystä.
Kuitenkin nuo kaksi hotellia eroavat toisistaan myös muun kuin hinnan osalta.
- 5+7
Tinderölle: Sinähän menetkin Playa de las Americasiin, kun taas tässä on koko ajan puhuttu Puertosta.
Ei taida sinulla olla Teneriffan kartta oikein hallussa! Onko ensimmäinen matka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914