Aleksanterinkadulla on ollut viikon verran punainen banderolli, jossa varoitellaan katolta tippuvasta lumesta. Luulevatko taloyhtiön edustajat, että näin niitä lumitöitä tehdään; banderolli roikkumaan, ja se on siinä!
Kattolumityöt Porvoon mitalla
5
178
Vastaukset
- katot falskaa
Punaisia banderoleja liputetaan myös Kaivokadulla (uimahallin pässä) eri taloyhtiöiden toimesta mutta niissä varoitetaan putoasta jäästä. Kolmisen viikkoa olen nyt seuranut ja samat jää puikot roikkuu eikä niitä poisteta. Näin siis hoidettaan!
Varottaako tuo sama varo putoavaa jäätä badoroli myös lumesta vaikka niin ei lue? Sillä sitten ne roikkuu tästä lähdin joulukuusta-maaliskuulle. - jäätä sataa
tehokas myyntimies on ollut banderolli asialla Linnankoskenkadullakin yläpäässä
- kaupunkilainen
Kuulin, että 160.00 euro lippu oli banderolilla hintaa. Rautatanko, kiinnitys tappi seinää, punainen muovi ja abloi lukko avaimineen...että sillee :)
- jäde 2
Kohta joutuu loikkimaan ajotiellä kun molemmin puolin katua liputetaan punaisilla
- Varovaaraa.fi
Kyseinen varoituslippu EI vapauta isännöitsijää/kiinteistön omistajaa korvausvastuusta jos joku jää katolta putoavien lumi/jäämassojen alle!
Varoituslipun tarkoitus on toimia ylimääräisenä varotoimena siihen asti kunnes vaaran aiheuttavat lumet ja jäät on saatu poistettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681