Mulla on ollut käytössä tuo läppäri jo jonkin aikaa, hyvin on pelittänyt. Tänään kuitenkin puuhailin vain omiani ja yhtäkkiä kuului pieni naksahdus ja kone pimahti. Se ei käynnisty ja kaikkea olen koittanut. Tuossa on tuollainen pieni valo näppäimistön yläpuolella joka ilmoittaa, että konetta ei voi käynnistää vähäisen akun takia, mutta nyt kun yritän käynnistää... Valokaan ei syty... Pitääkö viedä korjaukseen, ja paljon korjaus maksaisi?
miniläppäri Packard Bell ongelmia
apuva
1
<50
Vastaukset
- yararga
Laita kone lataukseen tai jos on jo virtajohdossa kiinni ja johto myös seinäpistokkeessa ;) niin sitten jotain muuta vikaa.
Ei paljon kannata korjautella jos ei ole kaveriapua tiedossa.
Voin ostaa sen kympillä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632