päätin että en enää kirjoittele tänne koska viestini poistetaan mutta kokeillaan vielä tuuria.
ajoin tänään noin klo.14.30 kulmilla ja menin kallen kadun kautta ja luulin siellä kolari koska tie tukossa,sitten huomasin betanian piha,kadun reunat täynnä venäläisten autoja,tuli mieleen että venäläiset tulleet helluntalaisiksi mutta kaveri kertoi että siellä jaetaan venäläisille ilmaista ruokaa,ihmettelen mitä siellä joukossa teki pari suomalaista
venäläisten ruokajono suomessa
76
1604
Vastaukset
- securitas 2
Ne suomalaiset olivat turvamiehiä.
- näl.näl
mutta niillä oli nälkä
- Mielikuvitusta lisää
ja he uskoivat saavansa ruokaa
- securitas 2
mutta luulo ei ole tiedon väärti
- ?
Miten ne voivat Suomessa jonottaa ilmaista avustusruokaa?
- Mielikuvitusta lisää
Koska jonoon voi jokainen asettua. Avustaja päättää, kenelle ruoka jaetaan.
- tietaja
Ainakin vuoksenniskalla jaettavien kassejen suhteen politiikka oli että suomalaisille ensin, ja tämän jälkeen venäläiset saivat mahdollisesti ylijääneet ruokakassit.
- temari,,,
Meidän on pidettävä hyvää huolta ystävistämme sen me olemme heille velkaa.
- antero rokka
niilä on vaa pitkät piuhat ja vähä virtaa.ne tulee nyt vasta hakemaa voita siihe leivän päälle.
- l,tolstoi
niin vielä aloittamaani viestiin,miksi siellä oli suomalaisia kun n.80%venäläisiä,joka autossa oli 4-5 hyvin syöneitä maatuskoita.
ps.itse en hakenut ruokaa - Mielikuvitusta lisää
Sinä et olekaan hyvinsyönyt maatuska. Hyvä niin!
- Suomalaiset saamapuo
Siis niin mitä Mitenkä Suomalaiset olisi venäl'äisille velkaa ,mistä?
- temari.,,
"Siis niin mitä Mitenkä Suomalaiset olisi venäl'äisille velkaa ,mistä?"
Tätä ihmettelen itsekin, koska en sitä tiedä.
l.tostoi on palannut palstoille. olitko matkoilla, vai lataamassa akkuja? Mahdollisesti "Dissosiatiivinen identiteettihäiriö DID, "sivupersoonahäiriö", vai kuinka?
Sinä voisit selittää kysyjälle "Suomalaiset saamapuo", mitä olemme velkaa. - Paavo L.
temari.,, kirjoitti:
"Siis niin mitä Mitenkä Suomalaiset olisi venäl'äisille velkaa ,mistä?"
Tätä ihmettelen itsekin, koska en sitä tiedä.
l.tostoi on palannut palstoille. olitko matkoilla, vai lataamassa akkuja? Mahdollisesti "Dissosiatiivinen identiteettihäiriö DID, "sivupersoonahäiriö", vai kuinka?
Sinä voisit selittää kysyjälle "Suomalaiset saamapuo", mitä olemme velkaa.Velkaa olemme siitä, että he ovat tänä päivänä lisänneet tuntuvasti suomalaisten hyvinvointia, lisäksi saamme kiittää heitä kun eivät valloittaneet suomea sodan päätteeksi vaikka olisivat siihen pystyneet.
- temari.,,
Paavo L. kirjoitti:
Velkaa olemme siitä, että he ovat tänä päivänä lisänneet tuntuvasti suomalaisten hyvinvointia, lisäksi saamme kiittää heitä kun eivät valloittaneet suomea sodan päätteeksi vaikka olisivat siihen pystyneet.
Tarkoittanet velalla kiitollisuudenvelkaa?
Jos ja kun näin on, voimme sen velan maksaa heille olemalla ystävällisempiä ja hyväksymällä ehdottomasti sen, että he käyttävät meidän palvelujamme ja tuovat meille rahaa, josta syntyy kiitollisuudenvelka, jonka me voimme maksaa......
Näin molemminpuolinen hyvinvointi lisääntyy.
"Hallitus valmistautuu päättämään uusista säästöistä" sanoo TV-uutisten Matti Rönkä tuossa ruudulla.
Imatralaisilla on miljoonan euron paikka tässä rajanpinnassa, kun vain osaamme käyttää sen hyväksemme. Paavo L. kirjoitti:
Velkaa olemme siitä, että he ovat tänä päivänä lisänneet tuntuvasti suomalaisten hyvinvointia, lisäksi saamme kiittää heitä kun eivät valloittaneet suomea sodan päätteeksi vaikka olisivat siihen pystyneet.
Joo, mutta ei unohdeta sitä, että heikeläiset yrittävät myydä nuorisollemme jatkuvasti pillereitä yms.
anssi.p kirjoitti:
Joo, mutta ei unohdeta sitä, että heikeläiset yrittävät myydä nuorisollemme jatkuvasti pillereitä yms.
saa nähdä kuinka pitkään tuo viestini annetaan olla. totuutta kun ei saa kertoa.
- temari.,,
anssi.p kirjoitti:
Tervehdys!
Tuo on huono homma, jos näin on ja miksi ei olisi, en eppäile yhtään. Nuorisolle pitäisi tähdentää sitä, että mihinkään vieraan tarjoamaan epäilyttävään pilleriin tai muuhun vastaavaan ei saa puuttua. Mutta uskovatko?
Näyttää siltä, ettei kukaan ota vastuuta nykyisin näistä asoista. Koditkaan ei aina pysty valvomaan nuoria ja lapsia. Helposti nämäkin ongelmat kaadetaan koulun niskaan, vaikka heilläkin on täysi työ saada omat opetusvelvotteensa hoidettua.. Aina löytyy joku laidalla keikkuja, joka varoituksista huolimatta menee ansaan ja ryhtyy kokeilemaan vieraita aineita.
Maailma on täynnään kaikenlaista epäilyttävää tarjontaa ja sitä on vaikea saada karsittua pois. Aina joku joutuu maksamaan terveydellään tai jopa hengellään omista virheistään.
Sanot: " totuutta kun ei saa kertoa." Pätee monessa asiassa. Totuuden puhujalla ei ole sijaa majatalossa. - 17+7=24
Paavo L. kirjoitti:
Venäläiset olisivat kyllä Suomen valloittaneet jos olisivat pystyneet, toiveita siellä Suomen liittämisestä Neuvostoliittoon eläteltiin ainakin vielä vuoteen 1948 asti. Varmaan se pelkän massan voimalla olisi onnistunut mutta hinta olisi silloin jo poliittisestikin Neuvostoliitolle ollut liian suuri.
- temari.,,
17+7=24 kirjoitti:
Venäläiset olisivat kyllä Suomen valloittaneet jos olisivat pystyneet, toiveita siellä Suomen liittämisestä Neuvostoliittoon eläteltiin ainakin vielä vuoteen 1948 asti. Varmaan se pelkän massan voimalla olisi onnistunut mutta hinta olisi silloin jo poliittisestikin Neuvostoliitolle ollut liian suuri.
Paasikivi aikanaan on todennut: "Jos Neuvostoliitto miehittää Suomen, sen jälkeen jokaisen kiven ja puun takaa ampuu 50 vuotta Suomalainen.
Tämä tuli mieleeni näistä Suomen Neuvostoliittoon liittämisistä.
Sitten tuolla "alakerrassa" jauhetaan jälleen noista minun nimimerkkini sivupersoonista.
Eikö riitä, että nimimerkki "mielikuvitusta lisää" on ainakin kahteen kertaan todennut olevansa joku muu, kuin minä. Eläköön se pieni? ero. - temari.,,
17+7=24 kirjoitti:
Suomella on myös ollut omia toiveita. Olivatko ne oikeutettuja?
"Suur-Suomi-aate oli itämerensuomalaisten kansojen yhteenkuuluvuutta korostaneen heimoaatteen radikaali muoto. Sen tavoitteena oli liittää Suomeen Neuvostoliitolle kuulunut Itä-Karjala ja mahdollisesti myös muita Suomen naapurivaltioiden osia, kuten Inkeri tai Pohjois-Norjan ja -Ruotsin suomenkielisen väestön asuinalueita."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suur-Suomi-aate - Mielikuvitusta lisää
temari.,, kirjoitti:
Paasikivi aikanaan on todennut: "Jos Neuvostoliitto miehittää Suomen, sen jälkeen jokaisen kiven ja puun takaa ampuu 50 vuotta Suomalainen.
Sitten tuolla "alakerrassa" jauhetaan jälleen noista minun nimimerkkini sivupersoonista.
Eikö riitä, että nimimerkki "mielikuvitusta lisää" on ainakin kahteen kertaan todennut olevansa joku muu, kuin minä. Eläköön se pieni? ero.Se vanha viisaus, että viinan juomattomuus krapulaa edeltävänä iltana auttaisi moneen vaivaan, ei ole vielä auennut kaikille. Ei siis maksa vaivaa turha todistelu. :-)
Mutta ajattele, minkälaista kamppailua joku tovereistamme käy tällä hetkellä pään sisällään. Onko hän hän vai onko hän hän voiko hänenlaisiaan olla enemmän? Tämän durakmilloinmikäkin nimimerkin elämä ei varmastikaan olisi ainakaan yhtään haasteellisempaa ilman tämän keskustelupalstan mutkikkaita mahdollisuuksia.
Päätin jo, että en jaksa enää edes vaivautua tätä asiaa kommentoimaan, mutta sormet veivät taas voiton naisesta. Pahoittelen. Siirryn taas muihin hommiin. ;-) - Mielikuvitusta lisää
Mielikuvitusta lisää kirjoitti:
Se vanha viisaus, että viinan juomattomuus krapulaa edeltävänä iltana auttaisi moneen vaivaan, ei ole vielä auennut kaikille. Ei siis maksa vaivaa turha todistelu. :-)
Mutta ajattele, minkälaista kamppailua joku tovereistamme käy tällä hetkellä pään sisällään. Onko hän hän vai onko hän hän voiko hänenlaisiaan olla enemmän? Tämän durakmilloinmikäkin nimimerkin elämä ei varmastikaan olisi ainakaan yhtään haasteellisempaa ilman tämän keskustelupalstan mutkikkaita mahdollisuuksia.
Päätin jo, että en jaksa enää edes vaivautua tätä asiaa kommentoimaan, mutta sormet veivät taas voiton naisesta. Pahoittelen. Siirryn taas muihin hommiin. ;-)Anteeksi nuo kjiriotsuivreet. Oli vähän hoppu! Mutta asia kai tuli selväksi?
- 6+6
temari.,, kirjoitti:
Eikö riitä, että nimimerkki "mielikuvitusta lisää" on ainakin kahteen kertaan todennut olevansa joku muu, kuin minä. Eläköön se pieni? ero." minun nimimerkkini "
Ett ole rekistöröinyt nimimerkkiä joten se on kaikkien käytettävissä, tosin sitähän sinä ilmeisesti haluat, että kaikki on yhteistä niin kuin silloisessa Neuvostoliitossa jota sinä niin ihannoit. - temari.,,
6+6 kirjoitti:
" minun nimimerkkini "
Ett ole rekistöröinyt nimimerkkiä joten se on kaikkien käytettävissä, tosin sitähän sinä ilmeisesti haluat, että kaikki on yhteistä niin kuin silloisessa Neuvostoliitossa jota sinä niin ihannoit.Siitä vain käyttämään temaria.
Minun mielipiteeni on kuitenkin se, että kun huomaa jonkun käyttävän jotain nimimerkkiä, en minä sitä käytä.
Minua kiinnostaisi tuo "mielikuvitusta lisää" nimimerkki, mutta en ole vielä, ainakaan omasta mielestäni dementoitunut, että niin tekisin.
Pienellä muokkauksella kyllä: "mieli ku vitusta, lisää" - Mielikuvitusta lisää
temari.,, kirjoitti:
Siitä vain käyttämään temaria.
Minun mielipiteeni on kuitenkin se, että kun huomaa jonkun käyttävän jotain nimimerkkiä, en minä sitä käytä.
Minua kiinnostaisi tuo "mielikuvitusta lisää" nimimerkki, mutta en ole vielä, ainakaan omasta mielestäni dementoitunut, että niin tekisin.
Pienellä muokkauksella kyllä: "mieli ku vitusta, lisää";-)
temari.,, kirjoitti:
Tervehdys!
Tuo on huono homma, jos näin on ja miksi ei olisi, en eppäile yhtään. Nuorisolle pitäisi tähdentää sitä, että mihinkään vieraan tarjoamaan epäilyttävään pilleriin tai muuhun vastaavaan ei saa puuttua. Mutta uskovatko?
Näyttää siltä, ettei kukaan ota vastuuta nykyisin näistä asoista. Koditkaan ei aina pysty valvomaan nuoria ja lapsia. Helposti nämäkin ongelmat kaadetaan koulun niskaan, vaikka heilläkin on täysi työ saada omat opetusvelvotteensa hoidettua.. Aina löytyy joku laidalla keikkuja, joka varoituksista huolimatta menee ansaan ja ryhtyy kokeilemaan vieraita aineita.
Maailma on täynnään kaikenlaista epäilyttävää tarjontaa ja sitä on vaikea saada karsittua pois. Aina joku joutuu maksamaan terveydellään tai jopa hengellään omista virheistään.
Sanot: " totuutta kun ei saa kertoa." Pätee monessa asiassa. Totuuden puhujalla ei ole sijaa majatalossa.minuun ovat ottaneet vanhemmat yhteyttä, koska he haluavat,että poliitikot puuttuvat asiaan. Eli asia on meidän yhteinen. ottamalla yhteyttä poliitikoihin kansalaiset haluavat, että asiat korjataan virallista tietä.
- l,tolstoi
anssi.p kirjoitti:
saa nähdä kuinka pitkään tuo viestini annetaan olla. totuutta kun ei saa kertoa.
yritimpä lpr osiossa kertoa ruokajonoista mutta en kerennyt kirjoittaa viestiä loppuun kun poistettiin,toivottavasti ei sama miliisi täällä
- pien.eläk.durak
temari ja mielikuvitusta lisää on yksi ja sama henkilö, temari rukka kun ei saa muuten kannatusta nuille höpinöilleen niin kehuu itteään toisella nimimerkillä, säälittävää..
Muita temarin nickejä:
pien.eläk.temari
toveri temari
mielikuvitusta lisää
laittakaa lisää jos oote sattunut huomaamaan.
BTW : ruokakassit ei kuulu venäläisille.- 36874
Ainahan nuo temarit on kusettaneet, Stalinlin opit on menneet perille!
- oppia ikä kaikki
36874 kirjoitti:
Ainahan nuo temarit on kusettaneet, Stalinlin opit on menneet perille!
Niinpä niin. Opit, kuin opitkin menevät perille.
- Ihan ok mies?
durakilla on nyt ihan selvästi joku fetissi näiden nimimerkkien kanssa ;) Mutta eipä mitään, mahtuuhan tänne porukkaa fetissillä tai ilman :)
- hrejtjjryjty
Mikset ottaisi valokuvaa kyseisestä tapahtumasta ja laittaisi sitä jakoon vaikka sosiaalisen median kautta? Sellainen kuva, josta ei voisi tunnistaa ketään. Turha ruikuttaa jos ei ole valmiuksia pitämään suomalaisten puolia.
Yksi sosiaalisessa mediassa kiertävä kuva venäläisistä ruokajonossa varmasti leviäisi kulovalkean tavoin ja ehkä asiaan tulisi jonkinlainen muutos.- temari.,, Темари.,,
Olen samaa mieltä, mutta lopputulos on toisenlainen. Nimittäin, olen sitä mieltä, että jonottajat lisääntyvät, koska mainonta aina lisää kysyntää.
Ajatteleppa nyt,,,, kun venäläinen näkee jonon, se ei näe siinä mitään muuta, kuin että siinä jonotetaan jotain, mitä hänenkin pitää saada. A vot, siltä istumalta lähdetäänkin katsomaan, mitä siellä jonotetaan.
Jonottajan ei tarvitse edes tietää mitä jonotetaan. Asiahan selviää ennemmin tai myöhemmin. Voi käydä niinkin, kuten usein heillä ennen kävi, että jonotettava tavara loppuu. Ei siinä mitään, tullaan huomenna uudelleen.
Näillä keskusteluilla ei liene mitään vaikutusta suuntaan eikä toiseenkaan. Eivät nämä lopeta venäläisten jonotusta. Näillä on heidän mielestään vain propagandan arvo. Suomalainen yrittää saada itselleen kaiken sen, mitä niille jonottajille jaetaan.
"Ei ole nähtävissä mitään merkkejä siitä, että ihmiset haluaisivat hankkia tietokoneita kotiinsa."
- Ken Olson, Digital Equipment Corp, 1977 - l,tolstoi
olikohan tämä minulle tarkoitettu,kuulin vasta jälkeenpäin että siellä jaetaan köyhille venäläisille ruokaa,luulin ensin että kallenkadulla oli kolari koska tie tukossa rus autoista ja ei kyllä ole tapana kuvata ihmisiä kadulla
- temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
olikohan tämä minulle tarkoitettu,kuulin vasta jälkeenpäin että siellä jaetaan köyhille venäläisille ruokaa,luulin ensin että kallenkadulla oli kolari koska tie tukossa rus autoista ja ei kyllä ole tapana kuvata ihmisiä kadulla
Hyvä ajoitus 12.2.2012 12:12
Kaikella ystävyydellä.
Tulipa mieleeni sekin, kun " l.tostoi" on kuulolla, niin vale "temari,,," ilmestyy kehiin. - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
Hyvä ajoitus 12.2.2012 12:12
Kaikella ystävyydellä.
Tulipa mieleeni sekin, kun " l.tostoi" on kuulolla, niin vale "temari,,," ilmestyy kehiin.on se hyvä että sinulle tulee jotain mieleen,oli muuten hyvä ajoitus huomasin itsekin tuon vasta nyt
- temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
on se hyvä että sinulle tulee jotain mieleen,oli muuten hyvä ajoitus huomasin itsekin tuon vasta nyt
Tulee jotain mieleenkin...
Numeroiden kanssa on vuodet leipänsä tienannut, niin huomaa kaikki pilkut ja puolipisteetkin. On oppinut nimittäin pilkkuja jopa viilaamaankin.
- pasol hahui
Seuraavaksi harmittaa koiranpaskat
- svjatoslavi
hahahahaaa
- arvot ?
Ruoka ensin Suomen nälkäisille, jos jää yli sitten vasta muille jakoon.
Temarilla tuntuu olevan itsellään arvot hukassa, myisi varmaan oman äitinsäkin rahasta.- temari.,,
Olenko ainoa palstan keskustelijoista jonka arvot kyseenalaistat?
Otan viestistäsi vaarin ja ryhdyn tarkistamaan omia arvojani.
Monet arvot, jotka olen "sinisilmäisyyttäni" nuorempana omaksunut ovat heittäneet häränpyllyä vuosien aikana. suurin osa niistä minusta itsestäni johtumattomista syistä.
Koti, uskonto. isänmaa olivat arvoja, joita koulussa opetettiin ja kuvittelin niiden olevan suomalaisen yhteiskunnan "paremman väen" ja tukipilarien- , eli poliittisen oikeiston ja keskustan arvoja, mutta nämä ovat romuttuneet täysin.
Yhtään helpommalla en päästä "omaa puoluettani SDP:tä".
Tässä samalla voinkin kyseenalaistaa kaikkien muidenkin puolueiden arvot.
Uskonnon osalta voin sanoa käyneeni rippikoulun ja olen kirkon jäsen. Täysiä pisteitä en voi arvoista antaa Ev.lut kirkollekaan.
Isänmaa on aina ollut tärkeä minulle. Valitettavasti sen arvot ovat romuttuneet, lähinnä poliittisen toiminnan vuoksi. On tehty vääriä toimenpiteitä, jotka eivät vahvista isänmaalle asetettuja arvoja. Päivän politiikkaa seuraamalla voi saada käsityksen nykyisistä isänmaan hallitsijoiden omista arvoista joilla on suuri vaikutus isänmaan arvoihin.
Edelliseen liittyen, voin sanoa suorittaneeni oman osuuteni valmiudesta hoitaa isänmaan puolustusta tarvittaessa. Varusmiepalvelus ja siihen liittyvät muut toimet olen hoitanut minulle esitettyjen vaatimusten mukaisesti.
On myös muita arvoja, jotka liittyvät jokapäiväiseen elämään.
En tupakoi enkä käytä alkoholia ja olen eläkkeellä 45 vuoden työrupeaman jälkeen, joten olen huono veronmaksaja.
Lopuksi siitä äidin myymisestä. Ala-arvoinen väite. 85 vuoden ikäinen reipas vanhus voisi sanoa hänellä itselläänkin olevan jotain sanomista asiassa. myymättä jäisi.
Sitten se villakoiran ydin, leipäjonot.
Ovatko leipäjonot mielestäsi yhteiskuntaan kuuluva ilmiö?
Olen sitä mieltä, että yhteiskunnan pitää toimia niin, ettei näitä leipäjonoja tarvita. Tärkeintä ei ole se, ketkä näissä jonottavat leipää, vaan se miksi he jonottavat? Koskee lähinnä suomen kansalaisia, mutta voidaan ulottaa koskemaan muidenkin maiden kansalaisiin.
Mehän elämme "hyvinvointivaltiossa" jolla on varaa syöttää kaikki, kansallisuudesta riippumatta.
"Ruoka ensin Suomen nälkäisille, jos jää yli sitten vasta muille jakoon"
Edellä oleva "iskulause" olisi ollut käyttökelpoinen menneissä pres.vaaleissa. Ehkä seuraavalla kerralla, mikäli arvot eivät pääse muuttumaan. - temari,,,
Jos puolueen etu sitä vaatii, niin oma äitikin on myytävä.
- temari.,, se oikea
temari,,, kirjoitti:
Jos puolueen etu sitä vaatii, niin oma äitikin on myytävä.
Raukkamaista toimintaa.........................
Tässä nähdään, kuinka voi toimia ihminen, jolla ei ole minkäänlaisia arvoja.
- temari.,,
Ruokajonoista on tulossa yksi tieteenhaaroista ja väittely tapahtuu näillä keskustelupalstoilla.
Tuli mieleeni vielä lisätä edelläolevaan kysymykseen, miksi Suomessa on leipä- ja ruokajonoja?
Se kertoo yhteiskunnan epäonnistuneesta politiikasta. Lähtökohtahan on, että valtiovallan pitäisi hoitaa asiansa niin, ettei kansalaisten tarvitse alistua tällaiseen kohteluun, jossa hyvinvoivien ylijäämäruokaa jaetaan yhteiskunnasta syrjäytetyille.
Joku fiksu on keksinyt parannusehdotuksen sanomalla, kun jonot kielletään ne poistuvat.
Politiikan teko on yksinkertaista ja helppoa, kun näin ajatellaan.
Tässä kohtaa voidaan kysyä, onko poliitikkojen arvot yhtään parempia kuin heitä äänestäneidenkään ovat. - Naurattaa
Kuin työ jaksatte jauhaa tota paskaa täällä????????
- temari.,,
Välillä käydään syömässä, juomassa ja .....saunotaan ja leppäillää. Kyllä sitä taas jaksaa jauhaa.
Mylly pyörii kun apetta piisaa ja naurajat käyvät toisinaan piristämässä tätä palstaa. - l,tolstoi
temari.,, kirjoitti:
Välillä käydään syömässä, juomassa ja .....saunotaan ja leppäillää. Kyllä sitä taas jaksaa jauhaa.
Mylly pyörii kun apetta piisaa ja naurajat käyvät toisinaan piristämässä tätä palstaa.joo,samat sanat sanoi temari,tai,l,t
- hirveä työvoimapula
Tiedoksi vaan, että joka toinen työikäinen täällä oleva venäläinen on TYÖTÖN eikä muillakaan mene hyvin:
http://www.taloussanomat.fi/uutiset/2011/09/05/ensimmaisina-ulos-viimeisina-sisaan--maahanmuuttajien-tyottomyys-kasvaa/201112432/12
Olemme koko maailman Kela:
http://www.hs.fi/kotimaa/Ulkomaalaisen oikeutta toimeentulotukeen yritetään selkeyttää/a1305553869442
Puheitta paras:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020115153019_uu.shtml- l,tolstoi
no on hyvä että vuonna 2020 kaikki maahanmuuttajat ovat päässeet töihin,mutta mites nämä alkuasukkaat suomalaiset,ei taida olla väliä vaikka ovat työttömänä
- temari.,,
l,tolstoi kirjoitti:
no on hyvä että vuonna 2020 kaikki maahanmuuttajat ovat päässeet töihin,mutta mites nämä alkuasukkaat suomalaiset,ei taida olla väliä vaikka ovat työttömänä
Meillä l.tostoin kanssa voisi olla pienet mahikset päästä vuonna 2020 vaikka näiden maahanmuuttajien piällysmiehiksi. Monenlaista taitoa löytyy, kieli- ym käden taidoista puhumattakaan.
Ennen vuotta 2020 ehtii vielä saada monesta ammattitutkinnosta paperit Pietarin torilta. Eläkeikärajakin poistuu vuoteen 2020 mennessä, mikäli SAK saa tahtonsa läpi.
Soitellaan sitten 2020, mieluummin heti aamusta. Olen kotona, jos en ole niitä papereita hankkimassa Pietarista. - hihihi
ja sitten, kun ne ovat työssä, niin vihotella heille?????
- l,tolstoi
hihihi kirjoitti:
ja sitten, kun ne ovat työssä, niin vihotella heille?????
voisitko ruski suomentaa tämän
- Up
Nostatusta
- Up
Nostatusta
- l,tolstoi
no, tuli nostatusta asiaan,jummaran näin että kaikki hyväksyvät köyhille ruskilleille pitää antaa ruokaa mikä myydään svetossa
- Suomalainen Toistais
Melkoisen härskiä toimintaa tuo noiden ilmaisten avustusruokien myynti jotka on viety suomalaisen köyhän nenän edestä
- temari.,,
Suomalaisen ja venäläisen ei pitäisi olla köyhä lainkaan, jos näissä maissa harjoitettaisiin sellaista politiikkaa, jonka tavoitteena olisi köyhyyden poistaminen ja estäminen.
Nyt kaupat jakavat ylijäämäruokaa, mistä kansalaiset joutuvat tappelemaan kuka sen saa syödä. Vaihtoehtona olisi, että kauppias vie sen jätekeskukseen. Eli, ihmiset on ajettu asemaan, jossa valitaan joko kaatopaikka tai hyvinvointivaltion köyhän kansalaisen pöytä. Kolmantena vaihtoehtona on naapurivaltion tori, missä ylijäämäruokaa myydään sen valtion kansalaisille.
Kolmannessa vaihtoehdossa tästä ylijäämäruuasta hyötyvät sen myyjä ja ostaja.
Tässä toteutuu normaali markkinatalous, eli myyjä myy ja ostaja ostaa. Lisäksi yksi välikäsi saa itselleen tuloa. Tässä "mallissa" jää suomalainen köyhä ilman sitä leipää. Tämä ilman jäävä on kuitenkin hyvinvointiyhteiskunnan kansalainen, jonka leipä pitäisi tulla muualta kuin kauppojen ylijäämäelintarvikkeista.
- Up
And up we go again
- arghh
Törkeää, että venäläiset tulevat tänne hakemaan meidän vähäosaisemmille/köyhemmille ihmisille kuuluvia avustuksia. Kerran satuin ohi ajamaan, kun oli ruokakassienjako meneillään, niin pitkäkilpisiä autoja oli useita.
Tämä maa on suomi ja suomalaisille! Minun mielestä nämä saatanan ryssät vois painua sinne venäjälle ja todellakin pysyä siellä. Teitä ei todellakaan kaivata täällä. Hävetkää saatana!! - läpeensä uupunut
Tuollakin puhutaan asiaa. http://www.imatrablogi.com/2012/04/venalaiset-pois-ruokajonoista.html
- temari.,,
Jani Telkkään voi moni yhtyä siinä, että ökymaastureilla ruoka-apua hakevat venäläiset olisi saatava pois leipäjonoista. Sivullisia ehkä harmittaa tällainen ilmaisen leivän jakaminen, etenkin heitä, jotka joutuvat ostamaan leivän kaupasta.
On paljon niitäkin ihmisiä joiden mielestä on aivan sama ketkä sen ylijäämäleivän syövät. Itseäni harmittaa se, kun meitä hyvinvointivaltion kansalaisista on niin moni joutunut ilman omaa syytään näihin jonoihin. Mieluummin en näkisi ketään näissä jonoissa, en edes venäläisiä.
Olen sitä mieltä, että vastuu leivän jakelusta "oikeille henkilöille" on jakelun järjestäjillä.
On helppo asettaa suomalainen ja venäläinen vastakkain tässäkin asiassa.
Poliitikkojen tehtäväksi jää näiden jonojen poistuminen Suomesta. Ei se, ketkä näissä jonoissa mahdollisesti "ruokitaan" myös tulevaisuudessa.- leipää. leipää...
Leipäjonot, hyvinvoivien poliitikon alkujen huvia.
Jani Telkkä: "Seurasin paraatipaikalta, kuinka jonoa alkoi muodostua oven eteen. Mitäs täällä jonotetaan? No ilmaista ruokaa"
.
- hellurei-leipää
Jaetaanhan Suomessa ilmaisia bonuksiakin, työsuhde-asuntoja ja muita etuisuuksia jatkuvasti sekä ilmaisia lounaita syödään jatkuvasti.
- Anonyymi00064
Ryzzille voi jakaa napalmia.
- Anonyymi00065
Suomalaiset ensin-ajattelu on haitallista.
T:Tytti- Anonyymi00066
Kantaväestön suu pitääkin olla ensin.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kantaväestön suu pitääkin olla ensin.
Velkarahaa ukrainaan ja afrikkaa miljarditolkulla. Suomalaiset näkee nälkää.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mielummin sinne kuin rasisteille.
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kerro tuo niille jotka päättävät meidän asioista. Kansa tietää jo asioiden oikean laidan.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kerro tuo niille jotka päättävät meidän asioista. Kansa tietää jo asioiden oikean laidan.
Silti äänestätte demareita. Kaiken voi tehdä reilummin!
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Nimen omaan, koska Demari pettää aina ja työväenpuolue olevinaan vielä kunhan Demarit ja vihervasemmisto pääsee vallan kahvaan ainakin ulkomaalaisten olot paranee viis näistä
kantasuomalaisista. - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ketkä te? En äänestänyt ollenkaan.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ketkä te? En äänestänyt ollenkaan.
Kaikki kusettajat täytyy pyöritellä tervassa ja höyhenisssä puoluekantaan katsomatta. Kyllä jämpti on näin.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kaikki kusettajat täytyy pyöritellä tervassa ja höyhenisssä puoluekantaan katsomatta. Kyllä jämpti on näin.
Älkäätte ryzzät peljätkö, isä Putin hakee teidät kotiin eikä kysele halusitte tai että.
- Anonyymi00076
Ou jee
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656