Eli kuka tietäis jonkun hyvän koiraleirin, mieluiten lähellä kymenlaaksoa tai uutta maata. Matkaa sieltä voisi ola reilu 2 tuntia ? Kiitos jo etukäteen jos autat. Mieluusti linkkiä, mutta sähköpostikin tai puh. numerokin riittää missä se olisi.
NUORTEN KOIRALEIRIÄ !!!!!!
10
344
Vastaukset
- piskuinen myy
Enpäs tiedä
- nuorten koiraleirille <3
No tietäiskö kukaan ??:)
- uusavutonko oot ????
Ei kukaan niitä tänne luettele, etso googlesta iha itse.
- l987
http://www.kennelliitto.fi/FI/nuoriso/Kesaleirit/Kesäleirit 2012.htm
tuolla on jotain leirejä.. myös jotkut rotuyhdistykset järjestävät leirejä,mutta ovat monesti vain tietylle rodulle suunnattuja.. minkä ikäinen "nuori" olisi leireilemään lähdössä?- koiraleiriä ???
Oon kesään mennessä 13- v
- :);)
koiraleiriä ??? kirjoitti:
Oon kesään mennessä 13- v
Laita googleen Violan Tila
- badden
:);) kirjoitti:
Laita googleen Violan Tila
Olen käynyt Violan Tilalla, enkä suosittele sitä, jos olet poika. Leirin pitäjät tykkäävät tytöistä, pojista ei ollenkaan...
- m&m
badden kirjoitti:
Olen käynyt Violan Tilalla, enkä suosittele sitä, jos olet poika. Leirin pitäjät tykkäävät tytöistä, pojista ei ollenkaan...
No katsoppa 4H kerhojen toiminnasta... :) itse ainakin löysin !
Mustakin ois kiva mennä koiraleirille. Semmoselle minne voi ottaa oman hauvan mukaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393061Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.211410- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952