Hei!
Olen 27-vuotias mies. Eniten minua kiinnostavat tietotekniikkaan, viestintään, toimistotyöhön ja myyntiin liittyvät työtehtävät. Töitä olen valmis tekemään Pirkanmaan alueella tai etänä.
Olen käytännössä valmistunut Tampereen ammattikorkeakoulun Ikaalisten yksiköstä tietojenkäsittelyn koulutusohjelmasta tradenomiksi suuntautumisvaihtoehtonani digimedia ja sähköinen viestintä. Valmistuminen tapahtuu vuoden 2012 aikana (ei vaikuta työskentelyyn, jäljellä vain parin kurssin tenttiminen, ei vaadi läsnäoloa). Olen ollut opiskelijavaihdossa Salfordin yliopistossa Salfordissa Iso-Britanniassa syyslukukauden 2006-2007. Suoritin asevelvollisuuteni siviilipalveluksessa toimistotyöntekijänä Pirkanmaan Martat Ry:ssä Tampereella, 9.3.2009-5.3.2010.
Omistan laajat IT-, viestintä- ja kielitaidot. Omistan myös laajan työkokemuksen, pääasiassa kaupalliselta-, viestintä- ja IT-alalta. Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja minulta onnistuu niin yksin- kuin ryhmässä työskentelykin. Paineensietokykyni ja ongelmanratkaisutaitoni ovat myös erinomaiset. Luonteeltani olen avoin, ahkera ja luotettava. Omistan B-luokan ajokortin ja oman auton, joten eri työajat ja -paikat eivät tuota ongelmaa. Harrastan penkkiurheilua, tietokoneita ja lukemista.
Olen käytettävissä heti tai sopimuksen mukaan. Minut saa parhaiten kiinni puhelimella, 0503740153, ja sähköpostilla, leksaa(a)gmail.com. Tarkemmat tiedot koulutuksistani, taidoistani ja kokemuksistani saa pyytämällä.
IT-tradenomi Tampereelta
leiniboy
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574