Scanian korjaamon turhapurot

Kallekapitaali

Mitäs möllejä tuolla kanian korjaamoilla on kun, oon vieny sinne auton huoltoon niin työnjohdossa möllit ei osaa palvella autoilijaa samoin nuo asentaja turhapurot vetelehtii korjaamolla eikä tee mitään , se on kattos asentajanprujut sillee että jos ei työ kiinnosta kaaniaa niin mää ostan seuraavat ajopelit jostain muualta, joten asentajapenat ja lörpöketyönjohtajat alkaa toimimaan kun fyrkkamies tulee korjaamolle ja ala palvelemaan

22

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma huolto

      Puhut asiaa Kalle eipä siellä palvelua saa,nortti kyllä palaa ja suu käy täysillä mutta jos pitäis työsyrjään käydä kiinni niin kahvitauko iskee päälle.Tj on samaa kaliperia,lapsenkasvoisia koulupoikia jotka pelkää näitä voimakkaasti vanhalle viinalle haisevia rytökasoja.Meinaankin palkata asentajan omalle hallille niin alkaa homma pelata.

    • kapellikyytiä

      Kokkolan skanialla toimii!Pelkkää hyvää kokemusta!

      • timppo

        näin on!


      • Tähtikeula

        Siellä ny ei ainakaan enään


    • saanu tarpeeksi

      täysin samat turhapurot on wetterillä volvolla,Työnjohto laskuttaa mitä sattuu ja yhtään ei seurata työntekijöiden tohellusta,mistä laskutetaan

      Loppuu tuo toiminta,jos ei laskutukseen saada mitään järkeä,kukaan viitsi korjauttaa mitään,jos ei ole aivan pakko.

      Joka h,,,vetin laskusta saa soittaa perään.

      • mä vaan

        auto-kilta lappeenranta ja aivan samaa touhua.


    • hieno niska poka

      kyllä te olette juurikin kaikki rekka-pekat juuri samanlaisia Spedejä kaikki. Ketä kiinnostaa palvella tuommoisia fyrkkamiehiä? Ja juurikin sinunlaisillesi ei saisi myydä minkään merkin autola.

      • opetelkaa työnne

        opetelkaa ammattinne,niin ettei autoilijan/kuljettajan tarvitse teitä neuvoa ja opastaa. Työnjohtonne voisi pikkasen katsoa peräänne ettei laskuteta työstä johon aikaa on kulunut pelkästään sen vuoksi ettette osaa tai tiedä miten toimia.

        Työnjohto on Volvo korjaamoilla ammattitaidotonta,kun päästää läpi tietyistä remonteista tehtyjä laskutuksia,jotka johtunut asentajan ammattitaidon puutteesta.,selviä yksinkertaisia asennuksia ei osata tehdä,vaan aikaa kuluu ihmetellessä ja vääriä osia irrotellessa ja nämä kaikki menee työnjohdossa läpi laskutukseen asiakkaalle.


      • hiostava niskis
        opetelkaa työnne kirjoitti:

        opetelkaa ammattinne,niin ettei autoilijan/kuljettajan tarvitse teitä neuvoa ja opastaa. Työnjohtonne voisi pikkasen katsoa peräänne ettei laskuteta työstä johon aikaa on kulunut pelkästään sen vuoksi ettette osaa tai tiedä miten toimia.

        Työnjohto on Volvo korjaamoilla ammattitaidotonta,kun päästää läpi tietyistä remonteista tehtyjä laskutuksia,jotka johtunut asentajan ammattitaidon puutteesta.,selviä yksinkertaisia asennuksia ei osata tehdä,vaan aikaa kuluu ihmetellessä ja vääriä osia irrotellessa ja nämä kaikki menee työnjohdossa läpi laskutukseen asiakkaalle.

        Se helpottaisi hommia kun tuommoiset tajuaisivat pysyä poissa sieltä hallista, ja jos itse on niin ammattiasentaja niin korjaa itte vehkees!


      • mä vaan
        hiostava niskis kirjoitti:

        Se helpottaisi hommia kun tuommoiset tajuaisivat pysyä poissa sieltä hallista, ja jos itse on niin ammattiasentaja niin korjaa itte vehkees!

        tuokin on helpommin sanottu kuin tehty. nykyään kun moni osa pitää kalibroida tai koodata sillä merkkiliikkeen läppärillä että alkavat toimia oikein. ei me ainakaan huvin vuoksi sinne volvolle mennä mutta kun useasti on vaan pakko.


      • kusetustako tarkotus
        mä vaan kirjoitti:

        tuokin on helpommin sanottu kuin tehty. nykyään kun moni osa pitää kalibroida tai koodata sillä merkkiliikkeen läppärillä että alkavat toimia oikein. ei me ainakaan huvin vuoksi sinne volvolle mennä mutta kun useasti on vaan pakko.

        Volvo korjaamoilla ainakin tietyillä wetterin pisteillä on käsittämätöntä minusta se ettei työnjohto seuraa yhtään mistä laskutukseen oikeuttavat tunnit on muodostuneet ja vielä erikoisempaa on se, ettei laskuissa mainita työhön meneviä tuntimääriä lainkaan, vaan kokonais könttä summa työnosalta.

        Näillä eväillä laskut on mitä sattuu ja asentaja voi vaikka runkaata 2h työn ohessa ja asiakas maksaa.


      • hrbab
        kusetustako tarkotus kirjoitti:

        Volvo korjaamoilla ainakin tietyillä wetterin pisteillä on käsittämätöntä minusta se ettei työnjohto seuraa yhtään mistä laskutukseen oikeuttavat tunnit on muodostuneet ja vielä erikoisempaa on se, ettei laskuissa mainita työhön meneviä tuntimääriä lainkaan, vaan kokonais könttä summa työnosalta.

        Näillä eväillä laskut on mitä sattuu ja asentaja voi vaikka runkaata 2h työn ohessa ja asiakas maksaa.

        Niitä tuntimääriä ei kerrota kun ei tarvitse. Kellokalle on urakoinut työt ja niistä laskutetaan aina sama hinta


      • maksettu kipiäks
        hrbab kirjoitti:

        Niitä tuntimääriä ei kerrota kun ei tarvitse. Kellokalle on urakoinut työt ja niistä laskutetaan aina sama hinta

        sanokaa sille Kallelle,että vaihtaa patterit,kun en ole vielä nähnyt ainuttakaan laskua mistä laskutettu sama hinta ja olen yli 20 vuotta niitä maksellut.


      • rahat loppuu
        maksettu kipiäks kirjoitti:

        sanokaa sille Kallelle,että vaihtaa patterit,kun en ole vielä nähnyt ainuttakaan laskua mistä laskutettu sama hinta ja olen yli 20 vuotta niitä maksellut.

        kyllä nyt näyttää siltä,että Wetterin Volvo korjaamolle haetaan tilalle toinen korjaamo.

        Laskutuksen menevät työt ovat tuntimääriltään kohtuuttomia.


      • kania
        rahat loppuu kirjoitti:

        kyllä nyt näyttää siltä,että Wetterin Volvo korjaamolle haetaan tilalle toinen korjaamo.

        Laskutuksen menevät työt ovat tuntimääriltään kohtuuttomia.

        Miksi teidän pitää olla asentajien haitolla siellä hallissa? Itse lähen aina kierteleen hallia, jos asiakas tulee viereen kyttään ja jatkan hommia kun poistuu kyttäämästä ja yli 100€ h juoksee


    • Entinen asentaja

      Se on nykyään pakko vahtia,että asentaja tekee kaikki mitä pitäisi.Lisäksi suurinta osaa asentajista saa neuvoa varsinkin sähköpuolella.Lisäksi usein on vika jota asentaja ei löydä vaikka lähes kompastuu siihen kohtaan.Vielä 15v sitten Scaniankin huolto toimi ja työt tehtiin ripeällä tahdilla ja harvoin samaa vikaa korjattiin uudestaan asentajan osaamattomuuden takia.

    • seppo

      Joo, nuo kuskin perkeleet joutais minunki puolesta helevettiin kuleksimasta tuolta hallista. En minäkään kehtaa mennä korjaamon puolelle kyttäämään ku vien auton huoltoon. Ja sillon 15 vuotta sitten ollu hiukan eri vehkeet ku nykyään. Aivan turha ees verrata. Sähköjärjestelmä on muuttunut melko paljon ja lisää on tullu. Onneksi merkkikorjaamot kouluttaa paljon asentajia.Ei esim. pari vuotta talossa ollu asentaja voi ees kaikkea tietää vaikka joutuukin tekemään työn. Sitten vaa juossaan vanhempien asentajien perässä kysymässä neuvoa.

      • Anonyymi

        15 Vuotta sitte oli turbot rautalankalla kiinni oli helppo irroottaa sillo
        nykyään pillit laaserit oltava kun pultit katkee ei saa perkeeele millään irti vaikka herra jumala istuis selässä


    • ApuWä

      Pitäs varmaa poijaat mennä ite sinne töihin jos kerta ootta niin ammatti miehii?
      Tai voihan sit aina merkki vaihtaa? Mut mitäs sit ku ne merkit loppuu kesken?
      Sitten varmaa parempa jättää kokonaan ajamaatta?

      • M-162

        Minun niittihyttiä korjaa Autotalo Pekka Mäkinen ja homma toimii hienosti.


    • Minimisuoritus

      Ne vois kans autotalot ruveta maksamaan ihan palkkaaminen tehdystä hommasta. Tai ainakin tekemiseen löytyisi joku motivaatio. Rahan takia siellä ollaan.

    • Anonyymi

      Joo tunnit juoksee koko ajan vaikka auto ollut tunteja häkissä , NS HUKKAAIKAA RÄKÄNOKKA EI SAA LIKSAA SILLO

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe