Kastelli hinnat

kari

moi kaikki onnelliset kastellilaiset, paljonko teidän paketit on maksannut?

17

23820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankka

Moro,
      meillä maksoi 51k€ vuonna 2002, vesikatto päälle.
      pohja oli oma luonnos yhteen tasoon, 144/206m2.

• Ossi

Meillä maksoi kesällä -03 45 000€. Oma suunnitelma yhdessä tasossa, 152/208m² pelkkä tavaratoimitus.

-Ossi-

• juu

Karelia 169 autokatos/varasto.

• joopa joo

alkukesästä suokikki 6 pidennyksellä ja levennyksellä autokatos ja varasto vesikatto päälle asennuksella 49000

• kesäkukka

134 neliöö yhdessä kerroksessa....pienin muutoksin. Hinta sisältää myös vesikatto päälle asennuksen ja rahdit.

• tinkijä

150 neliötä vesikattopäälle asennettuna ilman kodinkoneita ja keittiötä alle 35 000.

• Kesäkukka
        tinkijä kirjoitti:

150 neliötä vesikattopäälle asennettuna ilman kodinkoneita ja keittiötä alle 35 000.

Mihis Kastellin malliin kuuluu keittiökalusteet? en ole ainakaan kuullut, että keittiökalusteet kuuluu Kastellin taloihin....omaani ei sellainen kuulunut, joten siitä oli hieman paha mennä tinkimään......kodinkoneet jätin pois.

• kkk
        tinkijä kirjoitti:

Meidän kastellitarjoukseen olisi kuulunut keittiökalusteet ja koneet. Tarkkaan tutkittuani totesin keittiökalusteiden olevan mdf- levyä, mallisto suppea jne.jne. (samaan hintaan mitä olisi hyvitetty kalusteiden pois jättämisestä olisi saanut jo aika kivat kalusteet kilpailuttamalla muita keittiökaluste firmoja) Uuteen taloon haluan kestävät ja ns. ajattomat keittiökalusteet, ettei heti tarvii ruveta remppaamaan. Tosin emme ottaneet kastellin pakettiakaan, vaan mieleisemmän muualta.

• pehemoosia
        kkk kirjoitti:

Meidän kastellitarjoukseen olisi kuulunut keittiökalusteet ja koneet. Tarkkaan tutkittuani totesin keittiökalusteiden olevan mdf- levyä, mallisto suppea jne.jne. (samaan hintaan mitä olisi hyvitetty kalusteiden pois jättämisestä olisi saanut jo aika kivat kalusteet kilpailuttamalla muita keittiökaluste firmoja) Uuteen taloon haluan kestävät ja ns. ajattomat keittiökalusteet, ettei heti tarvii ruveta remppaamaan. Tosin emme ottaneet kastellin pakettiakaan, vaan mieleisemmän muualta.

Kastelli EI myy talopaketin mukana keittiökalusteita. Olet nähnyt unta etkä sitäpaitsi ole edes rakentamassa.

• jäpä
        tinkijä kirjoitti:

tulikos toi sun mökkis minnepäin Suomea?
        Hinta tuppaa nousemaan mitä lähemmäksi Stadia rakennat.

Eiköhän jokainen yritä hinnoista jotakin tinkiä.

• Sivusta seuraaja
        pehemoosia kirjoitti:

Kastelli EI myy talopaketin mukana keittiökalusteita. Olet nähnyt unta etkä sitäpaitsi ole edes rakentamassa.

supersuosikkipaketteja, joihin saa halutessaan myös kalusteet.

• kastelli

180m2, josta 60m2 on kylmänä yläkertavarauksella. 35000,- en ottanut sisäkattoa lainkaan enkä saunan vermeitä

• kastelli

mainita että Espoon toimipisteestä tilattu...

• rakentaja
        kastelli kirjoitti:

mainita että Espoon toimipisteestä tilattu...

suosikki 9, 1.5 krs, rahteineen, puuverhous pohjamaalattuna ja vesikatto asennettuna,
        keskuspölynimureineen, ilman yläkertapakettia ja kodinkoneita pk-seudulle 34000...

http://www.kastelli.fi/suosikit2004/Suosikki9.php

• kastelli
        rakentaja kirjoitti:

suosikki 9, 1.5 krs, rahteineen, puuverhous pohjamaalattuna ja vesikatto asennettuna,
        keskuspölynimureineen, ilman yläkertapakettia ja kodinkoneita pk-seudulle 34000...

hyvältä. taisit vähän tinkiä, niin mäkin. Mulla on oma malli, metrin pidempi kuin suosikki 7. Asennuksena oli vain sateelta suojaan. Levyt, villat ja katto itse. Mulla myös nuo muut, mutta ei kp-imuria. Sen sijaan joudun järjestämään yhden näytön yleisölle.

• A.A
        rakentaja kirjoitti:

Koska rakensit suosikki 9:n (Kartano 90). olen katsellut juuri samaista pakettia, ja tänään sain suullisen tarjouksen luokkaa 53T, vesikatto päällä.. Oletteko olleet tyytyväisiä valintaanne? Mitä luokkaa on kokonaiskustannuskerroin tuosta hinnasta? Paljonko teitte itse?

• hitleri
        A.A kirjoitti:

Koska rakensit suosikki 9:n (Kartano 90). olen katsellut juuri samaista pakettia, ja tänään sain suullisen tarjouksen luokkaa 53T, vesikatto päällä.. Oletteko olleet tyytyväisiä valintaanne? Mitä luokkaa on kokonaiskustannuskerroin tuosta hinnasta? Paljonko teitte itse?

257 neliöö ja 25000 euroo avaimetkäteen periaatteella. olikohan kastelli..en muista olin kännissä kaikki kolmepäivää minkä kaupat ja rakentaminen kesti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      84
      4912
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4684
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2418
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2406
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      62
      2370
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2235
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1916
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1547
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      126
      1457
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1414
    Aihe