Kai tää pätee vm.-08 Golffeihinkin.
eli
Tuommoista kysyin Vw-liikkeestä:
"Saako Vw Jetta 1.9 Tdi (77KW) vm. 2008 autoon asennettua letkulämmitintä?
Minulla on Jetassani nyt (ilmeisestikin)
alkuperäinen säteilylämmitin. Sen teho ei oikein riitä näin kylmillä
ilmoilla, kun autopaikan tolpan ajastinkin on vain kerrallaan max 2 tuntia
päällä.
Olen katsellut Calixin ja Defan sivuilta tietoja, mutta näyttää, että vitos
(V) Golfiin ja Jettaan tarjotaan vai tuota säteilylämmitintä, ainakin
letkulämmittimen asennusohjesivulla ei mainta V Golfia. Nelos ja kutos (IV
ja VI) Golfiin sensijaan tarjolla on myös letkulämmitintä, ainakin
asennusohjeiden sivulla."
Ja vastus tuli:
"Kyseiseen autoon ei ole saatavana kuin säteilylämmitin ja ei voi oikeen
ruveta soveltamaankaan mitään muuta koska ei voi tietää mitä häiriöitä se
aiheuttaa moottorin ohjainlaitteille.Vastuksen tyyppi on aina riippuvainen
moottorin tyypistä millaisen siihen valmistajat ovat katsoneen sopivan."
Ihmettelen että onko tosiaan näin tilanne?
Eihän semmonen '250 w silitysrauta" mitään lämmitä 2 tunnissa 30 asteen pakkasella.
Onko kukaan asenuttanut letkulämmitintä vm. 2008 1.9 Tdi Golffiin tai Jettaan? Sama kone kait Jetoissa Golffeissa on.
Vw Jetta/Golf 1.9 Tdi Vm.-08 ei saa letkunlämmitintä?
7
1856
Vastaukset
- Touran Toope
Olet saannut oikeaa tietoa. Ei kannata alkaa väsäileen sinne moottoriin mitään saattaa tehdä käynnistyhäiriöitä.
- jtr
Mulle asennettiin viime talvena letkulämmitin Golf Varianttiin (1,9 TDi, 77 kW, BLS). Muistaakseni Defan tekemä. Hyvin toimii.
- jtr
... niin ja toi onnistunut asennus oli siis vuosimallin -08 varianttigolffiin (joka siis on Jetta) eli Golf V.
- Viitti kintistä
jtr kirjoitti:
... niin ja toi onnistunut asennus oli siis vuosimallin -08 varianttigolffiin (joka siis on Jetta) eli Golf V.
Hae helkama autosta 1.9dskodaan sopiva.
- Läpöpäivittäjä.
Viitti kintistä kirjoitti:
Hae helkama autosta 1.9dskodaan sopiva.
Elkee menkö laittamaaaaan vääriä lämppäreitä.
- Älkää herrakiesus
Läpöpäivittäjä. kirjoitti:
Elkee menkö laittamaaaaan vääriä lämppäreitä.
Saattaa ja saattaa ja älkää vaan ja ei millään. Voi hyvät ihmiset kun te ootte ressuja.
- Letkulämmitin löytyy
Defan sivuilta löytyy lämmitin 1,9 TDI-Jettaan
Tässä hakukone:
http://www.defa.com/en/html/automotive/warmup/find_your_engine_heater/
Tässä asennusohje:
http://www.defa.com/file/7370711114b/794.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657