Toivoisimme mielipiteitä open marketista!
Meillä open-market on toiminut erittäin huonosti. Karkoittanut monet kiinnostuneet ostajat välinpitämättömyydellään. Ei yhteydenottoja tai avoimuutta riittävästi. Itse ottivat yhteyttä kehuen toimintaansa ja osaamistaan maasta taivaisiin. Mitään näyttöä ei tuolle kehumiselle ole ollut.
Välittäjät vaihtuvat tuhkatiheään entisten ottaessa loparit.
Olemme todella pettyneet open-markettiin.
Open Marketista!
4
239
Vastaukset
- HarriIlves
Sitähän se on. - Vai odotitko kovinkin rautaista otetta uunituoreilta välittäjiltä..?
Itse en koskaan ole ollut ko lafkassa toissä, mutta ainakin ennen nimenvaihdosta (O-M on sama kuin Asunnonvaihtokeskus ja Huoneistokymppi) siellä on ollut tuntemieni kolleegoiden kertomusten perusteella todellinen natsimeninki työntekijöitä kohtaan. Joten onko ihme jos vaihtuvuutta on?
- pettyneet asiakkaat
Tottakai sellaisen uskomattoman ylistyksen jälkeen odotimme myös tehokasta toimintaa!
Mistä sitten löytyisi todella hyvä ja rehellinen kiinteistövälittäjä Tampereen alueella? - jepjep
Tampereella on hyviä, pankeista riippumattomia pieniä välitystoimistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982