Helsingin kaupungin "päättäjät" on tuhlaneet nyt jo 2 milj e turhuuteen.
Ne on maksaneet kynnysrahaa juutalaiselle guggenheim vedätykselle,
- guugeli matkailu-bisneksen huuhaa raporttiin on tuhlattu rahaa rutosti .........!!!!
Eikö olisi aika poistaa noin osaamattomat "päättäjät", jotka tuhlaa rahoja turhuuteen ?
Ymmärtämättömyys ja tyhmyys ei sovi työkaluksi johtavissa asemissa oleville.....
Korkeaa palkkaa maksetaan sivistyksestä viisaudesta ja osaamista, ei naiviudesta ! huom !!!
jo 2 milj. tuhlattu !
6
71
Vastaukset
- :) Esitit....
....tossa oman kantasi :D Minä olen ihan päinvastaista mieltä- ja uskon että meitä on varmasti enemmistö. Eniwei, on kuitenkin hienoo että toi juttu herättää *intohimoja*!
- Jaakko Ilkka
Mitä niin erikoista siinä juutalaisuudella taiteessa on, että se pitää eriksen mainita? Muuta kuin tietysti sitä erikoista, että ovat kaikin tavoin ertittäin lahjakasta kansaa. Niin lahjakasta, että kaikki tolvanat kautta aikoen ovat rasisteina heitä vainonneet, sortaneet, vanginneet ja tappaneet. Teitä näyttää riittävän.
- Mendex
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020915186269_uu.shtml
Uusimmat uutiset asian suhteen! Kovasti sitä tunnuttaisi väkisin ajettavan, vaikka perustelutkin ovat osoittautuneet lähinnä Ojalan laskuoppia tuntemattoman tekemiksi. Toimivaa bisnestähän tuosta ei saa ollenkaan, mutta valtavat kulut kyllä Helsingin maksettavaksi ja samalla hautaamme oman kulttuuriperintömme ja -aarteemme kellareihin homehtumaan.
Tätä voisi jo omalla tavallaan kutsua kulttuurellliseksi maanpetokseksi, tosin kohtahan meiltä on myyty kotimaa, kansallisvarantomme ja luonnonvaramme, polkuhintaan, menköön kulttuurikin.- Kapitalistisiat
Joo, itsekin olen huolissani Suomen kulttuurin tulevaisuudesta. Taidealan opistot ollaan jo sulkemassa, ja sitten vielä joku Guggenheim Helsinkiin. Muutaman kymmenen vuoden päästä historian kirjoista täytyy pyyhkiä Suomen taiteen historia pois, kun sitä ei enää tehdä. Ja kuvallinen taide on ollut ihmishistorian alkuajoista lähtien mukana. Kohta ollaan taas maalailemassa luolien seinille, kun ei muuallekaan voi.
- Artcom
" milj. olisi saaneet tuettua suomalaisia taitelijoita 2000 ostamalla 1000 eurolla tauluja jokaiselta.
- Kreikka + guggenheim
Saksassa guggenhein on mennyt kuin LEHMÄN HÄNTÄ. Se jo kertoo paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477