Levi

Mukavaa matkaa

Tässä olisi leville matkaseuraaa vaille,tarkoitus olisi lasketellä ja katsella muitakin aktiviteettejä. Olen mukavaa rentoa ja luotettavaa matkaseuraa,etsin saman henkistä ihmistä. Saa olla nainen tai mies koska vain matkaseuraa haen.Itse olen 33v mies.

9

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten matkataan

      Koska olet menossa?Mistäpäin olet?Pirkanmaalta kysellään.

      • Mukavaa matkaa.

        Moikka! Olen suunnitellu et lähtisin maalis taikka helmiskuussa,päivää en ole lyönny lukkoon,tuona ajankohta minulle käy oikeestaan milloin vain,uskon saavani hyvin vapaata töistä. Olen keski-suomesta jämsän läheltä. onko sinulla joku ajnkohta milloin olisit mahdollisesti lähdössä ?


      • Miten matkataan?
        Mukavaa matkaa. kirjoitti:

        Moikka! Olen suunnitellu et lähtisin maalis taikka helmiskuussa,päivää en ole lyönny lukkoon,tuona ajankohta minulle käy oikeestaan milloin vain,uskon saavani hyvin vapaata töistä. Olen keski-suomesta jämsän läheltä. onko sinulla joku ajnkohta milloin olisit mahdollisesti lähdössä ?

        Viikko 13 vois olla mulle aika ok.Mieli tekis kovin Lappiin,mutta kaverista on pula.Toisaalta,mua hirvittää ajatus lähteä ventovieraan matkaan,en ymmärrä miten moista edes harkitsen.Jotenkin kait kyllästyny kaikkeen,ja ois kiva repästä ja kokeilla jotain ihan uutta.Olen sinkku nainen,ja tosiaan kans vain matkaseuraa vailla.Lappi on niin mieletön paikka,se ihana luonto,ystävälliset ihmiset,maisemat,rauha,kaikki siellä,on vienyt mun sydämmen tyystin.Oletko ajatellut olla viikon,vai miten kauan?


    • Mukavaa matkaa..

      Tuo viikko 13 on ihan hyvä. Niin kyl sitä hiukan itsekkin mietityttää lähtee tuntemattoman kanssa mut ajattelin kokeilla ja mut voi kyl tavata ja sit päättää et miltä
      vaikuttaa,mut mielestäni mukava ja luotettava olen. noin viikkoa olen miettiny.

    • matkaajat5

      tervetuloa leville vko 13!me 5hlöä mennään 8lön mökkiin!

    • Mukavaa matkaa...

      Moikka! Kyselisin tässä et minkälainen kokoonpano teitä on lähdössä ja olis niin kuin mahdollista majoittua samaan mökkiin.tietenkin maksan osan majoituksesta? mistä päin ootte lähös?

    • itse olen menossa viikolla 17 kuuden hengen mökkiin 3 hengen porukalla!

    • matkaajat5

      kyllä mun puolesta sais majottua samaan mökkiin,mutta noi muut ei välttämättä siitä pitäisi!en oo toki kysynyt! toinen auto lähtee etelästä,että se varmaan ajaisi jämsän/jyväskylän kautta!

      • Mukavaa matkaa.....

        Ok. ymmärän et yksin ei voi päättää ja tietenkin muidenkin suostumus oltava.
        Kiva olis varmasti ollu seuraanne liittyä ja itse mukavaa ja rentoa seuraa olen.
        Mut tarvii katsella jos matkaseuraa sit löytäisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe