Windows 8: saapuessaan jo kuollut?

V.P. Lehto

1. No one needs Windows 8 on the desktop.
2. Metro: An ugly, useless interface.
3. Where are the Windows 8 Applications?
4. Vexed Windows developers.
5. Too little, too late for the smartphone/tablet market

"Add it up. The majority of Windows users have only just switched over from XP to Windows 7 in, at best, November 2011. Microsoft is now asking for its users to switch to a platform with no significant improvements, a radically different interface, and which is very likely to have few applications. The result? Window 8 will be dead on arrival. "

http://www.zdnet.com/blog/open-source/five-reasons-why-windows-8-will-be-dead-on-arrival/10275?tag=content;siu-container

8

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows 8

...ja?

• American dynamo

Voisitko referoida? Ei jaksanut napsauttaa linkkiä.

• jenkki laturille hah
        American dynamo kirjoitti:

Ja pikapuolin, et naputtele edes komentoriviä, sillä se vuosi linuxsen tuhosta olikin Mayan kalenterissa mainittu TUHO !

• yaddayadda
        American dynamo kirjoitti:

Ei se ollut vastine. Siinä vaan puhuttiin kuinka "oikeassa työssä" tarvitaan Windows 8 ja Windows 9 ja että melkein kaikille riittää tablet-kone näppäimistöllä.

• XP+7+V

Olen tuon 8:n testannut. Äärinmäisen vittumainen ja hankala käyttää. On tuo metro ihan perseestä PC:lle ja tosiaan rumakin!. Käynnistä valikko aneeminen ja sammutuskin helpoiten suoraan napista. En kyllä osta konetta johon tuo on asennettu, jos eivät tee suuria parannuksia.

• plaaah....

Sittenhän se on yhtä vaikea, kuin uusi ubuntu. Ei sitäkään pysty normi-ihminen käyttämään!

• 7/Linux

Se on paskaa niille meistä jotka tietävät joutuvansa vielä duunin puolesta tuohon hirvitykseen totuttelemaan. No, onhan tässä aikaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe