...paitsi että oltiin.
Ajattelin että naapurihan se siellä tulossa valittamaan, mutta eipäs ollutkaan. Ystävämme TV-lupatarkastaja se siellä, ja minä tyhmä avasin oven :D
Nyt on hiukan tyhmä olo. Ei se summa iso ole, mutta ärsyttää YLEn suojapaikkojen paviaanien mersuja sponssata... =)
TV-lupatarkastaja, ei olla kotona...
2
235
Vastaukset
- onneksi muuttuu
Onneksi loppuu.Itse kun eläkkeellä ja reissaan kesäisin 5-6kk autolla pitkin eurooppaa oli kotiin tullessa uhkauksia ja ilmoitus jotta oli oven takana käyty ja kuultu tv:n ääni ja tieltä nähty selvästi tv:n kajo sekä parvekeoven ollessa auki kuultu selvästi tv sarja.Eli ulosotossa oli Tv lupa ja siinä oli selvittämistä vaikka olin itse silloin Espanjassa jo kuukauden päivät ja ketään ei kämppääni pääse muut kuin varkaat.Kesti 7kk saada asia kuntoon.Valehtelevia paskoja ovat selvästi.
- Lupa ja lupa
Alentuvat epätoivoissaan jo tolle tasolle,kun raukoilta työt loppuvat ...säälittävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411