Eikö näin nettipokerissa voisi tienata?

alott1

Olen aloittelija ja haluan esittää todella tyhmän kysymyksen.
Eikö muka tällä seuraavalla tavalla voisi tienata nettipokerissa?
Laittaa pelitilille vaikka esimerkiksi 100€ menee nolimit pöytään ja laittaa kaikki likoon sitten kun on kädessä "varmat kortit",että luulee varmasti voittavansa. Jos tekee näin vaikka joka päivä ja voittaa 100-200€ päivässä kyllä näinkin varmasti voittaa tosin voi tuon 100€ välillä hävitäkin odottaa vain flopilla tarpeeksi kauan että on parhaat kortit. :) Edellyttäen,että mahdollisimman moni lähtee mukaan juuri sillä kierroksella.

5

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prooopokerinaaama

      taidat olla peliriippuvainen, jolla ei ole luottotietoja tulevaisuudessa:D

    • Kokeile ihmeessä. Kerro vielä missä pelaat, niin tulen samaan pöytään katsomaan miten hienosti voitat... :)

      Mitenkäs tämä nyt menee. Että saat 100 euroa pöytään mukaan, ovat blindit jotain tyyliin 1/2 euroa (pelaan vain turnauksia nykyään)? Odotat huippukättäsi noin 30 kierrosta, jonka jälkeen sinulla on jäljellä vielä 10 euroa satasestasi. Lataat sen kaikki keskelle ja kukaan ei maksa. Voitat 3 euroa.

      • levynhävittäjä

        juu ei tuohon ratin kommenttiin ole lisättävää....


    • käy hanaan kiinni

      käy vitosen pöytään ja liuvuta kutkuttele jengiä pöydässä korotuksiin ja nopea snake attack ennen kuin kierrokset syö rahasi siis mielummin aika alkupuolella

      tai käy 1/2 pöytään etsi joku honokkeli HomeJermoe ja uhittele pelottele sen hermot säpäleiksi ja nappaa rahat

    • :)

      HomeJerome kiittää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe