MEIDÄN WINX-KLUBI PALSTA ON SIIS EHKÄ MILJOONA KERTAA TEIDÄN HOMOJEN vitun NOLOA POKEMONI PALSTAA PAREMPI JOTEN HAISTAKAA vittu. TYTTÖVOIMAA BIATCHEES!!!
FUCKYOU_
17
285
Vastaukset
nykynen Winx on huono. Ne ekat oli parempia
- huoh nr12345
sanoo roxyfan99? voi jeesus toi winx palsta onki varmaa täynnä henkisesti 5 vuotiaita.
- Repesin.xx3
Katsoin Winxin ekan tuotantokauden ja pidin siitä kovasti. Juoni oli järkevä ja seurasi vielä ohjelman ideaa. Kakkos kausi oli vielä ihan hyvä ja kolmos kausi ok. Sitten kaikki meni ihan överiksi. Ykköskausi oli paras..
Roxyfan tuo käytös todistaa vain kuinka lapsellinen olet. x3 Mene kuule kasvamaan äitisi kohtuun... :''D- roxyfan99
...vielä levität sairaita kohtuläppiäsi täällä..... en edes kysy minkälainen pedofiiliraiskaaja sinut on kasvattanut. mutta kivaa kun sain noin paljon miinuksia :) trolliennätys. en mä ees tiiä mikä on roxy. hah lol. tiedän, aika säälittävää trollia. ei muistella pahalla arvoisat winxfanit, ei toistu enää :) sori
- roxyfan99
roxyfan99 kirjoitti:
...vielä levität sairaita kohtuläppiäsi täällä..... en edes kysy minkälainen pedofiiliraiskaaja sinut on kasvattanut. mutta kivaa kun sain noin paljon miinuksia :) trolliennätys. en mä ees tiiä mikä on roxy. hah lol. tiedän, aika säälittävää trollia. ei muistella pahalla arvoisat winxfanit, ei toistu enää :) sori
....tuo todistaa kuinka lapsellinen olisin jos olisin tosissani... NO SHIT ;)
- roxyfan99
roxyfan99 kirjoitti:
....tuo todistaa kuinka lapsellinen olisin jos olisin tosissani... NO SHIT ;)
ainiin ja winxiä vastaan minulla ei ole mitään, pokemon on parasta ikinä.
- ^_^
roxyfan99 kirjoitti:
ainiin ja winxiä vastaan minulla ei ole mitään, pokemon on parasta ikinä.
- Quaza
Kaikkia kiinnosti. Aika ihanan aikusta käytöstä sinulta näin sivunmennen sanoen.
Suomi24 on joka tapauksessa muutekin turha. P:
Meillä on olemassa kunnon suomalainen Pokémon-foorumi, joka ei siis ole Suomi24:ssä. - nm
Vai on parempi foorumi sivustollasi..... empä nyt oikein tiedä... :P
- nm
No meno tuolla ei päätäni hurmaa.... (jos tiedät mitä tarkoitan) ja noi säännöt on aika jännät :P lol Jos nyt jotain hyvää pitää sanoa on siellä ihan hyviä ohjeita... :)
- Quaza
En todellakaan tiedä, mitä tarkoitat. Aktiivisia ketjuja on päivittäin yli 20. Mitä ihmeellistä säännöissä on?
- Quaza
Quaza kirjoitti:
En todellakaan tiedä, mitä tarkoitat. Aktiivisia ketjuja on päivittäin yli 20. Mitä ihmeellistä säännöissä on?
Tuo ei ole muuten "minun" foorumini, vaan entisen virallisen Suomen Pokémonfoorumin jatkaja.
- the_galaxy_pegasus
Roxyfanille vaan tiedoksi että tuon Winxpalstan kirjoitukset on tasan yhtä lapsellisia kuin täälläkin ellei lapsellisenpia. Sinä olet roxyfani niin vähäarvoinen ihminen etten viitsi edes haukkua pitkää takiasi.
- the_galaxy_pegasus
Voitaisiin poistaa koko palsta.
- nm
Niin jos pystyttäisiin.......
suomi24:jän uudistukset ovat muuttaneet sivun toimintoja.
Esim enää ei ole näitä "palsta seriffejä", mutta tuolla on "ilmoita asiaton viesti".
muutenkin noita ikivanho ja viesti ketjuja voitaisiin poistaa... - roxyfan99
Palstan aloittajana voin kokemuksen ansiosta onnellisena ilmoittaa että henkinen kasvu on meille henkisesti jälkeenjääneillekin mahdollista. Vannon etten enää alennu tällaiseen säälittävään trollailuun. Hävettää. Menen nyt juomaan valkaisuainetta ja kuolemaan. Anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483