FUCKYOU_

roxyfan99

MEIDÄN WINX-KLUBI PALSTA ON SIIS EHKÄ MILJOONA KERTAA TEIDÄN HOMOJEN vitun NOLOA POKEMONI PALSTAA PAREMPI JOTEN HAISTAKAA vittu. TYTTÖVOIMAA BIATCHEES!!!

17

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykynen Winx on huono. Ne ekat oli parempia

    • huoh nr12345

      sanoo roxyfan99? voi jeesus toi winx palsta onki varmaa täynnä henkisesti 5 vuotiaita.

    • Repesin.xx3

      Katsoin Winxin ekan tuotantokauden ja pidin siitä kovasti. Juoni oli järkevä ja seurasi vielä ohjelman ideaa. Kakkos kausi oli vielä ihan hyvä ja kolmos kausi ok. Sitten kaikki meni ihan överiksi. Ykköskausi oli paras..
      Roxyfan tuo käytös todistaa vain kuinka lapsellinen olet. x3 Mene kuule kasvamaan äitisi kohtuun... :''D

      • roxyfan99

        ...vielä levität sairaita kohtuläppiäsi täällä..... en edes kysy minkälainen pedofiiliraiskaaja sinut on kasvattanut. mutta kivaa kun sain noin paljon miinuksia :) trolliennätys. en mä ees tiiä mikä on roxy. hah lol. tiedän, aika säälittävää trollia. ei muistella pahalla arvoisat winxfanit, ei toistu enää :) sori


      • roxyfan99
        roxyfan99 kirjoitti:

        ...vielä levität sairaita kohtuläppiäsi täällä..... en edes kysy minkälainen pedofiiliraiskaaja sinut on kasvattanut. mutta kivaa kun sain noin paljon miinuksia :) trolliennätys. en mä ees tiiä mikä on roxy. hah lol. tiedän, aika säälittävää trollia. ei muistella pahalla arvoisat winxfanit, ei toistu enää :) sori

        ....tuo todistaa kuinka lapsellinen olisin jos olisin tosissani... NO SHIT ;)


      • roxyfan99
        roxyfan99 kirjoitti:

        ....tuo todistaa kuinka lapsellinen olisin jos olisin tosissani... NO SHIT ;)

        ainiin ja winxiä vastaan minulla ei ole mitään, pokemon on parasta ikinä.


      • ^_^

    • Quaza

      Kaikkia kiinnosti. Aika ihanan aikusta käytöstä sinulta näin sivunmennen sanoen.
      Suomi24 on joka tapauksessa muutekin turha. P:
      Meillä on olemassa kunnon suomalainen Pokémon-foorumi, joka ei siis ole Suomi24:ssä.

    • nm

      Vai on parempi foorumi sivustollasi..... empä nyt oikein tiedä... :P

    • nm

      No meno tuolla ei päätäni hurmaa.... (jos tiedät mitä tarkoitan) ja noi säännöt on aika jännät :P lol Jos nyt jotain hyvää pitää sanoa on siellä ihan hyviä ohjeita... :)

      • Quaza

        En todellakaan tiedä, mitä tarkoitat. Aktiivisia ketjuja on päivittäin yli 20. Mitä ihmeellistä säännöissä on?


      • Quaza
        Quaza kirjoitti:

        En todellakaan tiedä, mitä tarkoitat. Aktiivisia ketjuja on päivittäin yli 20. Mitä ihmeellistä säännöissä on?

        Tuo ei ole muuten "minun" foorumini, vaan entisen virallisen Suomen Pokémonfoorumin jatkaja.


    • the_galaxy_pegasus

      Roxyfanille vaan tiedoksi että tuon Winxpalstan kirjoitukset on tasan yhtä lapsellisia kuin täälläkin ellei lapsellisenpia. Sinä olet roxyfani niin vähäarvoinen ihminen etten viitsi edes haukkua pitkää takiasi.

    • the_galaxy_pegasus

      Voitaisiin poistaa koko palsta.

    • nm

      Niin jos pystyttäisiin.......
      suomi24:jän uudistukset ovat muuttaneet sivun toimintoja.
      Esim enää ei ole näitä "palsta seriffejä", mutta tuolla on "ilmoita asiaton viesti".
      muutenkin noita ikivanho ja viesti ketjuja voitaisiin poistaa...

    • roxyfan99

      Palstan aloittajana voin kokemuksen ansiosta onnellisena ilmoittaa että henkinen kasvu on meille henkisesti jälkeenjääneillekin mahdollista. Vannon etten enää alennu tällaiseen säälittävään trollailuun. Hävettää. Menen nyt juomaan valkaisuainetta ja kuolemaan. Anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe