Moi!
Tänä aamuna kotiuduttu Mombasan reissulta! Oli kaikin puolin onnistunut matka! Saimme olla terveinä koko ajan. Asuimme Reef hotellissa joka oli tosi kiva!!
Kävimme safarilla Itä-Tsavossa ja Ambosellissa ja näimme enemmän eläimiä kuin olin voinut aavistaakaan!! Huippu safari!!!! Otimme sen paikalliselta SUNSET Safaritoimistolta ja kuljettaja oli mitä loistavin ja kaikki järjestelyt pelasi hienosti ja saatiin tosiaan edullisemmin kuin mitä Finnmatkojen retket oli. Suosittelen!!!
Itse mietin lähtiessä, saako sieltä paikan päältä ostettua malaria pillereitä,
ja saihan niitä sieltä apteekista, ihan samoja MALANIL nimisiä mutta aivan sama koostumus kuin Malaronessa ja huomattavasti edullisempia. Maksoin 12 tabletin paketista n.20 €
Kokemuksia Mombasasta
jose78
3
2067
Vastaukset
- Takaisin mombasaan
Jambo. Tulin torstaina kotiin mombasan ihanasta auringon paisteesta. Sama hotelli oli meillä. Me olimme myös Safarilla itä-tsavossa. Ostimme sen suoraan rannalta ja hyvä reissu oli. Palvelu pelasi kympillä. Ei mitään negatiivistä sanomista koko paikasta. Ruoka tosin alkoi loppulomasta jo kyllästyttämään, mut Hakuna matata..
- Malaria
Ainahan nuo tabletit on samoja, Nairobin torilla pässinkiveksistä jauhettuja ;)
- HANNA2012
GOOD GIRL! OLEN ASUNUT MOMBASASSA 6 VUOTTA, IHAN REEF-HOTELLIN VIERESSÄ.TODELLA KIVA LUKEA KOKEMUKSIASI,KIRJOITELLAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973