Moi!
Tänä aamuna kotiuduttu Mombasan reissulta! Oli kaikin puolin onnistunut matka! Saimme olla terveinä koko ajan. Asuimme Reef hotellissa joka oli tosi kiva!!
Kävimme safarilla Itä-Tsavossa ja Ambosellissa ja näimme enemmän eläimiä kuin olin voinut aavistaakaan!! Huippu safari!!!! Otimme sen paikalliselta SUNSET Safaritoimistolta ja kuljettaja oli mitä loistavin ja kaikki järjestelyt pelasi hienosti ja saatiin tosiaan edullisemmin kuin mitä Finnmatkojen retket oli. Suosittelen!!!
Itse mietin lähtiessä, saako sieltä paikan päältä ostettua malaria pillereitä,
ja saihan niitä sieltä apteekista, ihan samoja MALANIL nimisiä mutta aivan sama koostumus kuin Malaronessa ja huomattavasti edullisempia. Maksoin 12 tabletin paketista n.20 €
Kokemuksia Mombasasta
jose78
3
2332
Vastaukset 3
- Takaisin mombasaan
Jambo. Tulin torstaina kotiin mombasan ihanasta auringon paisteesta. Sama hotelli oli meillä. Me olimme myös Safarilla itä-tsavossa. Ostimme sen suoraan rannalta ja hyvä reissu oli. Palvelu pelasi kympillä. Ei mitään negatiivistä sanomista koko paikasta. Ruoka tosin alkoi loppulomasta jo kyllästyttämään, mut Hakuna matata..
- Malaria
Ainahan nuo tabletit on samoja, Nairobin torilla pässinkiveksistä jauhettuja ;)
- HANNA2012
GOOD GIRL! OLEN ASUNUT MOMBASASSA 6 VUOTTA, IHAN REEF-HOTELLIN VIERESSÄ.TODELLA KIVA LUKEA KOKEMUKSIASI,KIRJOITELLAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561