Muutaman päivän kuluttua seuraavien lentoyhtiöiden matkustamomiehistöt ohkaavat aloittaa lakon, olikohan se 12.2 vai 14.2.
Kaikki mainitut yhtiöt liikennöivät myös suomesta......yhtiöitä kayttävat matkatoimistot eivät joatain syystä ole ilmoittaneet asiasta julkisesti.
TUI fly Nordic
Thomas Cook Scandinavia
Primera Air Scandinavia
Mikäli joku em. yhtöistä liikennöi lakon aikana suomesta työskentelee lennolla RIKKURIT, ja tietysti hekin saavat samat edut mitä lakkoilevat kollegat heille saavat parannuksena.
Asiasta voi lukea lisää ruotsalaiselta nettisivustolta.
www.flygtorget.se
LAKKOVAROITUS TILAUSLENNOILLE
8
339
Vastaukset
- Taas talvilakkoon
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=9043
sori, Thomas Cook ei ollut mukana
Onko Finnmatkat joka käyttää TUI fly yhtiötä tai Lomamatkat joka käyttää Primera Air yhtiötä ollut yhteydessä matkustajiin?
I dont think so ;))))- Kjhgfds
Ei koske Lomamatkoja. Ainoastaan Solresoria.
- lue tarkemmin
Kjhgfds kirjoitti:
ei matkatoimistojen henkilökunta ole menossa lakkoon, lentoyhtiöiden henkilökunta aloittaa lakon 14.02.2012 klo 12.00
sen jälkeen ovat rikkurit töissä - älä lässytä
Kjhgfds kirjoitti:
ime munaa sinä kommarimatkatoimisto lomamatkat
- nfvfdbfdjbdfibdfibdf
http://www.solresor.se/information/viktig-information1/?intcid=1508
- Hääpäsäären veli
Viimeisestä rettelöstä onkin jo kohtuuttoman pitkä aika
- SUPPORTER FOR YOU
LAKKO ALKOI - KAIKKI TUKI LAKOSSA OLEVILLE.
RIKKURIT HÄVETKÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472