Luin aiheesta kirjoitettuja kommentteja ja törmäsin ao. mainintaan, jota en vieläkään ymmärrä !
>
Se moottorimies
24.9.2011 17:40
" - Planeettapyöräisiähän ne taitavat nykyään kaikki ollakin vastakkain pyörivät peräkkäis-potkurit. "
<
Koska kyseinen ammattilainen näyttää taas olevan ilonamme, niin voisiko hän selvittää tarkemmin, mitä hän on tarkoittanut.
Selvitystä odotellen.
Duoprop
6
247
Vastaukset
- seadog
Eikös tuossa lue ihan selvästi että perustuu planeettapyörästöön.
- Kyllä
Sehän siinä se kumma juuri onkin.
- Miestenmies PEkka
Lienet se, joka E.d.K. nimimerkillä lähetti tänne koko kesän linkkejä mm. Ford Escort Mexican vm 1974 ralliauton vaihteistosta, Faher 6223 puimurin tasauspyörästöstä, SR- sarjan dieselveturien vaihteistoista ja duo- potkurijärjestelmistä. Lopulta sitten a.k.o. nimimerkillä tölvit saamiasi vastauksia. Ei se planeettapyörästö- asia nyt sitten sulle aukea .....
Kovinpa on mielikuvituksesi saanut minulle meriittiä ja nimimerkkejäkin joista itselläni ei ennen ole ollut tietoa.
Lennokas ajatuksenjuoksusi sallittakoon, mutta avaajalle tiedoksi että planeettapyörästöllä ei duopropin yhteydessä ole mitään tekemistä.
Koko palstalla elänyt tarina on ollut ymmärtämättömän uhoilijan itsetehostusyritys, joka ei sitten onnistunutkaan.
Siis duopropia nykymuodossaan ei ole mahdollista toteuttaa yhdellä planeettapyörästöllä, haukuipa palstan hörhölauma mitä hyvänsä.- Sauli pikkutyttöjen
e.d.k kirjoitti:
Kovinpa on mielikuvituksesi saanut minulle meriittiä ja nimimerkkejäkin joista itselläni ei ennen ole ollut tietoa.
Lennokas ajatuksenjuoksusi sallittakoon, mutta avaajalle tiedoksi että planeettapyörästöllä ei duopropin yhteydessä ole mitään tekemistä.
Koko palstalla elänyt tarina on ollut ymmärtämättömän uhoilijan itsetehostusyritys, joka ei sitten onnistunutkaan.
Siis duopropia nykymuodossaan ei ole mahdollista toteuttaa yhdellä planeettapyörästöllä, haukuipa palstan hörhölauma mitä hyvänsä.niin kun ei aukee niin ei sitten he heee
- EX huoltaja
Kartiopyrästöhän siellä alapäässä niinkuin yläpäässäkin pyörii.Käypä katsomassa hajoituskuva varaosissa tai jonkun huoltajan huoltokirjasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492