Uudistuksia Suomi24 Treffeihin 10.2.2012

Hei käyttäjät!

Suoritimme tänään 10.2.2012 lyhyen päivityksen Suomi24 Treffeissä ja toimme käyttäjien näkyviin seuraavia parannuksia ja korjauksia:

- Treffien etusivun ulkoasua on muutettu selkeämmäksi ja näyttävämmäksi.
- Etusivun hakuominaisuuksia on parannettu. Nyt voit hakea treffiseuraa sukupuolen, paikkakunnan tai iän mukaan. Voit myös valita haluatko hakea kuvallisia tai online-tilassa olevia treffiprofiileja. Tämän lisäksi voit tallentaa omat hakusi.
- Sisäänkirjautuneelle treffikäyttäjälle näytetään etusivulla vain hänen hakemansa sukupuolen profiileja.
- Megafonihuutoon on lisätty käyttäjän kuva sekä tarkempia tietoja huutajan sukupuolesta, iästä ja paikkakunnasta.
- Ulkomaisiin huijausprofiileihin puututaan jatkossa entistäkin tiukemmin ja kaikki ulkomaisten huijareiden profiilit poistetaan. Tämän lisäksi myös huijareiden muille treffikäyttäjille lähettämät viestit, vieraskirjaviestit ja muut yhteydenotot poistetaan, jolloin palvelun sisäisen roskapostin määrä vähenee.

Tehdyt muutokset perustuvat käyttäjien pyyntöihin ja toiveisiin. Muutokset perustuvat viime vuoden lopulla treffikäyttäjille tehdyn kyselyn tuloksiin sekä asiakaspalveluun tulleisiin yhteydenottoihin. Pyrimme kuuntelemaan käyttäjiämme ja kehittämään trefffipalvelua paremmaksi yhdessä käyttäjiemme kanssa.

Terveisin,
Mari
Suomi24

5

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make49

Hienoa.

• sekuli

tänä iltana

• Rakentava esitys

Tuolla Karavaanaripalstalla pitäisi pitää suursiivous. Ainakaan kahteen vuoiteen siellä ei ole käyty minkäänlaista keskustelua karavaanarimatkailusta.

Yksi ilmeisen sairasmielinen hallitsee koko keskusteluilmapiiriä perversioineen. Esitän, että määräajan kuluessa poistettaisiin kaikki se, mikä ei liity matkailuun tai karavaanareihin ja varsinkin kaikki roska, joka on keskittynyt toisten ihmisten arvostelemiseen.

Suursiivouksen jälkeen palsta saattaisi taas palvella alkuperäistä käyttäjäkuntaa - karavaanareita.

• Yksinäinen astmainen

Tuolla tarkennetun haun puolella voisi olla kysymys kotieläimistä samaan tapaan kuin tupakoinnista ja alkoholin käytöstä.

• fil.tri

Huomasin noiden ulkomaisten huijarien profiilien lähettämät viestit poistetun omasta viestikansiosta, mutta mistä tiedetään varmasti, mikä on huijariprofiili ja mikä ei vai onko poistettu kaikki epäillytävän näköiset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe