Uudistuksia Suomi24 Treffeihin 10.2.2012

Hei käyttäjät!

Suoritimme tänään 10.2.2012 lyhyen päivityksen Suomi24 Treffeissä ja toimme käyttäjien näkyviin seuraavia parannuksia ja korjauksia:

- Treffien etusivun ulkoasua on muutettu selkeämmäksi ja näyttävämmäksi.
- Etusivun hakuominaisuuksia on parannettu. Nyt voit hakea treffiseuraa sukupuolen, paikkakunnan tai iän mukaan. Voit myös valita haluatko hakea kuvallisia tai online-tilassa olevia treffiprofiileja. Tämän lisäksi voit tallentaa omat hakusi.
- Sisäänkirjautuneelle treffikäyttäjälle näytetään etusivulla vain hänen hakemansa sukupuolen profiileja.
- Megafonihuutoon on lisätty käyttäjän kuva sekä tarkempia tietoja huutajan sukupuolesta, iästä ja paikkakunnasta.
- Ulkomaisiin huijausprofiileihin puututaan jatkossa entistäkin tiukemmin ja kaikki ulkomaisten huijareiden profiilit poistetaan. Tämän lisäksi myös huijareiden muille treffikäyttäjille lähettämät viestit, vieraskirjaviestit ja muut yhteydenotot poistetaan, jolloin palvelun sisäisen roskapostin määrä vähenee.

Tehdyt muutokset perustuvat käyttäjien pyyntöihin ja toiveisiin. Muutokset perustuvat viime vuoden lopulla treffikäyttäjille tehdyn kyselyn tuloksiin sekä asiakaspalveluun tulleisiin yhteydenottoihin. Pyrimme kuuntelemaan käyttäjiämme ja kehittämään trefffipalvelua paremmaksi yhdessä käyttäjiemme kanssa.

Terveisin,
Mari
Suomi24

5

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make49

      Hienoa.

    • sekuli

      tänä iltana

    • Rakentava esitys

      Tuolla Karavaanaripalstalla pitäisi pitää suursiivous. Ainakaan kahteen vuoiteen siellä ei ole käyty minkäänlaista keskustelua karavaanarimatkailusta.

      Yksi ilmeisen sairasmielinen hallitsee koko keskusteluilmapiiriä perversioineen. Esitän, että määräajan kuluessa poistettaisiin kaikki se, mikä ei liity matkailuun tai karavaanareihin ja varsinkin kaikki roska, joka on keskittynyt toisten ihmisten arvostelemiseen.

      Suursiivouksen jälkeen palsta saattaisi taas palvella alkuperäistä käyttäjäkuntaa - karavaanareita.

    • Yksinäinen astmainen

      Tuolla tarkennetun haun puolella voisi olla kysymys kotieläimistä samaan tapaan kuin tupakoinnista ja alkoholin käytöstä.

    • fil.tri

      Huomasin noiden ulkomaisten huijarien profiilien lähettämät viestit poistetun omasta viestikansiosta, mutta mistä tiedetään varmasti, mikä on huijariprofiili ja mikä ei vai onko poistettu kaikki epäillytävän näköiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe