Äiti puree ja uhkaa tappaa

en jaksa enää..

Apua auttakaa nyt eli olen 13v poika ja asun äitin ja pikkusiskon kanssa, isä asuu seinäjoella ja hänellä on alkoholiongelma, ja hän lähti heti äitin kanssa paneskelun jälkeen eli olen vahinkolapsi :( Äiti on pahoinpidellyt minua koko elämäni, pikkusikoni kanssa hän käy kaupungilla ja tekee kaikkea hauskaa. Viime viikoina tämä on riistäytynyt ihan käsistä. En ymmärrä mikä sillä on, se pelaa vaan koko ajan jotain ihme peliä ja se on koko aika ihan niiku jossai psykoosissa.. Ihan toisessa maailmassa. Se on potkassu yhtä mun kaveriakin joten jotainha sillä sillo on muitaki kun muita vastaan.

Eilen se sitte taas kerran suuttu mulle jostai pikkuasiasta siis ihan semmonen hullun ilme kasvoillaan ja uhkas että jos mä nyt kerron sossuille ni "tässä perheessä on yks läski homo vähemmän" APUA!! mitä mä teen auttakaa nyt ennen ku se tekee mulle jotai!

22

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö13vvvvvvvvv

      puhu koulukuraattorille tai terveydenhoitajalle, sun on pakko puhuu jollekkin toiselle aikuiselle sillä tuo on vakavaa tai soita nro 116111 voit puhua ja kertoa ja he antava ohjeita. tsemppiä sulle!

      • musta tuntuu et se äiti on täys Feministi


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        musta tuntuu et se äiti on täys Feministi

        se kivaa purra poikii ku ne huutaa niin hauskasti


    • sged

      Missä isäsi on? Voiko joko sukulainen auttaa?
      Jos ei, niin koulusi kuraattori voi auttaa asiassa.

    • eerikki..<<<<<<<<<<

      Kenellekäs se pikkusiskos on tehty? Jos se isäs luikki tiehensä kun oli pannu sinut alulle? Luultavasti Äidilläs on mielenterveys ondelmia.

    • Venlä

      Hirveetä pahoinpitelyä!!!! Sinun kannattaisi puhua jollekkin muulle aikuiselle, sukulaisille, tai kavereille.! :( Ja hätätapauksessa pitäis soittaa poliisille! Usko, tai älä, mutta mulle on käynyt aik lailla samoin, ja paikat oli kaverillani, ja MUMMILASSA! ( kaverin isä pahoin piteli kaverini äitiä, ja uhkas tappaa sen, ja mut, mummilla taas Vaari tuli hulluks, silläkin on alkoholi ongelmia...)

    • jk

      vai niin

    • sdfretet

      Kerrot HETI jollekkin aikuiselle, sun äidilläsi ei oo mitään oikeutta tehdä sulle noin, mee vaikkapa sen koulukuraattorin tai terkkarin juttusille, oikeasti tee se, mutta sano myös tuo että sun äitisi on uhkaillut sua ettet kertoisi kenellekkään.

    • kerro sossuille

      sossuille >>>>> kerrot ny heti vittu nille sossuille saatana eihä tollane voi jatkuu

    • kerro heti!

      Sinun on kerrottava jollekin. Opettaja, koulukuraattori, kavereiden vanhemmat, sossuille tai poliisille.

      Noin ei saa kellekään tehdä.

      Äitisi tarvitsee todennäköisimmin apua ja voisin veikata, että hänellä on mielenterveysongelmia tai pahimmassa tapauksessa huumeongelma.

      • Kaltoinkohtelu.

        Lapsen kaltoinkohtelu, väkivalta, väkivallan eri muotoja.

        Wikipedia sivustolla käsitellään perheväkivaltaa useista eri näkökulmista

        Voit myös etsiä tietoa netistä hauilla.
        Perheväkivalta.
        Väkivaltainen isä.
        Väkivaltainen äiti..

        Tutustu Wikipedian laajaan koosteeseen.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsen_kaltoinkohtelu
        -------------


    • joku roti..

      Hyvä provo..toivottavasti?? Ei kukaan vanhempi nimittele lastaan "läskihomoksi"..eihän?

    • Vitu666

      Jos et halua että sut ulos otetaa himasta nii et mee puhuu terkkarille koska se voi soittaa sun mutsille ja lasten suojeluu ku sun mutsi voi hakata sua jos se kerran tolleen käyttäytyy ja jos oot sijaisperheessä niin en usko et ne rakastais sua.. Mut on toi perseestä ku sun äitis on kiltimpi pikkusiskolle ku sulle :( mul on samanlaista kokemusta mut mun mutsi ei oo haukkunu tai hakannu mua mut ainaki kannnattaa jos se jopa puukottaa tai hakkaa sut kunnolla nii kantsii puhuu frendille mut jos haaluat päästä mutsistas erol nii sit käännyt viranomaisia vastaa nii sut viedään pois sen luota.. Voimia

    • Teepo

      Minä voin auttaa sinun persettäsi. Minun numeroni 358465214049

      • Paskapuhetta mutta uskon t:Aku Ankka


      • Anonyymi

        Painu vittuun sairas idiootti


    • råttala

      Mene juttelemaan kouluterkkarille. Ne on kyllä sympaattisia, kuuntelee ja osaa ohjata sut oikean henkilön puheille kun kerrot rohkeasti koko tarinasi. Tsemppiä!

    • Onkso sun äiti koira kun se puree

    • Joku_tytteli

      Kerro sosiaaliviranomaisille. Ne auttaa ja etsii sulle uuden perheen joss a sua rakastetaan eikä pahoinpidellä

    • eikseollu

      joulupukki

    • Anonyymi

      POLIISILLE

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe