tehtävät

kaasonen

ystäväni häät ovat heinäkuun lopussa ja minä en ole vielä tehnyt mitään häitten hyväksi. morsian ei ole ehdottanut mitään, enkä minäkään tiedä mitä minun tulisi tehdä.

olenko huono kaaaso?

mitkä tehtävät teidän mielestänne kuuluvat ilman muuta kaason tehtäviin ennen häitä ja häiden aikana?

3

1732

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melli

Itse ainakin sanoin kaasoilleni, että toivon heidän olevan tukenani hääjuhlassa. Samoin sovimme, että he "juontavat" ohjelman ja päivän kulun yhdessä bestmanin kanssa.

Omasta aloitteestaan kaasot ovat sitten halunneet osallistua askarteluihin (kutsukortit, karkit, pöytäkartat) ja he ovat olleet mukanani vaateostoksilla. Perinteisestihän kaaso järjestää myös polttarit.

Antaisin siis vinkikisi, että tarjoudu itse morsiamelle avuksi JOS jotain haluat tehdä. Lisäksi voisit kysyä morsiamelta myös, minkä hän toivoisi sinun roolisi olevan hääjuhlassa. Keskustelemalla asiat yleensä selviää :) Morsian varmaan tykkäisi myös, jos järjestäisi hänelle polttarit vaikka "rennon yhdessäolon" merkeissä.

• melli jatkaa

Lisäksi kaasot toimivat "henkisenä tukena" hääaamuna ja auttavat pukemisessa...

• Malla

No ei mun mielestä mikään "kuulu" silleen, että kaikille "kuuluu" samat tehtävät. Kumminkin jos mua pyydettäisiin kaasoksi niin etsisin itsekin tietoa ja kysyisin morsiamelta suoraan onko hänellä jotain toiveita. Kun mut pyydettiin työn puolesta tulemaan leikkitädiksi työkaverini lastenkutsuille, otin itse selvää lapsiin liittyvistä leikeistä ja puuhista, vaikka ne ei mua muuten mitenkään ole lähellä. Musta jos ottaa jonkun tehtävän itselleen niin ois hyvä olla itse aktiivinen ja kysyä siltä morsiamelta toiveita jo siinä vaiheessa kun kysytään kaasoksi. Osaa sitten päättää siinä samalla että onko se homma ok vai odotetaanko liikoja.

Malla

Malla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1008
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      876
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      75
      720
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      631
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe