Katan iltaelämä

reissuuuuuuuuuun

Millaista on Katan iltaelämä? Ollaan oltu Krabin Ao nangissa aikaisemmin ja siellä oli kyllä kiva liikkua iltasella kylillä lastenkin kanssa. Miten mahtaa olla Katalla? Kuinka vauhdikasta meno ja meininki on?

6

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdafasdaf

Kata on phuketin viiskulmasta noin 100 metrin päässä,se on tasaisen staattista aamusta iltaan. Perus "phuket meininkiä". Helvetisti turisteja....Mitä odotit? Shokki tulla krabilta phuketiin on ihan tajuton. Aivan eri planeetalta.

• määkiiiiiiiiiiiiiiii

Katan iltaelämä päättyy klo 23, jolloin baarit suljetaan. Eli Kata Beach on tosi rauhallinen ja kiva paikka lomailla. Ao Nangissa, jossa olin vuosi sitten 2 vkoa, oli myös tosi kaunista ja rauhallista lomailla. Karon Beach on sitten ihan eri planeetalta, sitä menoa minä en jaksa...

• 654778

Vuosi sitten suht rauhallista. Turisteja oli toki paljon, mutta ihan mukavaa kävellä ja katsella paikkoja. Jos ei halua kuunnella myyjien huutelua, niin valitsee vain sen toisen puolen kävellä joka on kaukana myyjistä, kätevää :) Löytyy kyllä hierontapaikkoja, syömispaikkoja ja se Dinopark oli hauska paikka Karonilla käydä minigolfia pelaamassa (tuktukilla pieni matka).

• thaaaimaa

joo, kylläpä edelliset jo faktat taisi sanoa, turisteja on PALJON, mutta sillähän ne paikallisetkin elää... ja tosiaan Kata on kyllä niistä 3 rannasta (kata, karon ja patong) se rauhallisin, ja ihan voi kyllä lasten kanssa turvallisin mielin liikkua. varsinkin kun paikalliset ovat ERITTÄIN lapsiystävällisiä, esim. joissakin ravintoloissa lapsille huolehditaan ruoka-annokset aina ennen aikuisia.
      Mutta pakkohan se on silti myöntää, että rauhallisempaa ei enää phuketista saa millään. 5 vuotta sitten kun käytiin katalla ekan kerran niin huima oli muutos ollut jo kun 2 votta sitten edellinen reissu tehtiin!
      mutta mahtava paikka, se lämpö, ihmiset (räätälit on pahimpia, ne kun eivät ole paikalllisia). matkustan milloin tahansa uudelleen! :)

• mukavaahan täällä

Katalle saisi joku suomalaisyrittäjä laittaa suomibaarin pystyyn ja kunnon lapinhumppaillan pari kertaa viikossa. Olisi niin mukava päästä humpalle (SOUVARIT,EERO MAGGA,KAUKO SIMONEN) näin talviloman kunniaksi.

Muutoin kyllä viihdytään hyvin.

• ja kalakukkova

Voi kiesus!!!

Ja juhlamokkaa, perunamuusia, hk:n sinistä, silliä, kalakukkova ja kanelipullaa.

Jäisitte Suomeen!

Ihan oikeesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      56
      1671
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      125
      1282
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1221
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      816
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      745
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      64
      636
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      37
      492
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      447
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      52