Valhe mukana

Todellinen luuseri

Kuinka paljon mahtaakaan olla valehtelua muka uusperheen puolisoilla, sillä usein on kiireen vilkkaa ängetty yhteen, vailla seurustelua ja toisen tuntemista.
Ei edes toisen lapsiluvusta ole tietoa, joten saattaa olla aika hämmästynyt olo kun asiat valkenee, näin todella kävi eräälle tutulleni, lapsia ja monia suhteita alkoikin ilmaantua, mutta kaveri oli osannut sitä ennen hyysätä itsensä saman katon alle, eli oikein kuunon valetelija.

Samoin tämä kavei on antanut ymmärtää saaneensa korkean koulutuksen , periaatteessa totuuden tultua esiin, ei ole juuri minkäänlaista koulutusta, eli kaikki suurta valhetta.

33

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi kun oot sääl

Ahdistaako Lissu ??????

• todellinen luuseri

Ei ahdista. Mutta sinua olisi syytä ahdistaa, sillä kun kerran silmät avautuu ei ole edessä mitään hyvää. Ja ne varmasti avautuu, siitä olen sata varma.

• Voe Lissua!

Buahahahahahahahahahahaaaa.........

• Voi voi lissua

Johan taas lissu saa parhaat naurut aikaan...mies pyysi kyllä pysymään pois tältä palstalta kun luki näitä lissun kirjoituksia, ja sanoi että toi on selvästi joku mielenterveyspotilas, että älä vaan siell kirjoittele. Nauroi rankasti ja totesi sitten vaan äijämeiningillä että' HULLU SE ON EIKÄ SIIS IHME ETTÄ ON YKSIN.
        Voi sua lissu, kun tajuaisit tehdä lopun tosta tuskastas

• missä kossusi?

lissulla taas kerran, vit***en viikonloppu,ja yksinäinen, mutta lissu otappa pullo esiin niin saadaan taas nauraa sun katkeraa vuodatustasi.

• todellinen luuseri

Kun en käytä pullotuotteita lainkaan, selviän ihan elämässäni selvin päin.
      Parisuhteeni on kunnossa kaikin puolin, rahaakin on elämiseen , en tarvitse laskea euroja riittääkö leipään, ja matkoihin.
      Harrastan ihan kivoja asioita.

Kuulepas "missä kossusi" en kirjoittele itseni vuoksi lainkaan, vaan sen mukaan mitä ympärilläni tapahtuu, sillä toivoisin muidenkin voivan nauttia tällaisesta mukavasta elämästä.
      On varsin kiintoisaa aina katsoa, mitä vastailet, sillä koen sinulla olevan jonkinlaisia traumoja, joita yrität noilla vastauksilla saada mielestäsi pois.
      Onko sinun ongelma kalja, viina, seksi vai mikä, mutta varmasti jokin on, sillä muutoin et tuollaisia vastauksia laittelisi lainkaan näkyviin.

Voit kyllä parantua asiosita, kun itse haluat ja haet sitä apua, toivon todella sinulle onnellisimpia aikoja.

• JJ

Jos sulla olisi asiat hyvin, et notkuisi uusperhepalstalla vikisemässä.

• kateellise ihmiset

Tämä lissuttelu on saanut mahtihuomion. Hänet koetaan erittäin täkräksi ihmiseksi ja mielipiteiden kirjotitajaksi. Jos kukaan ei häntä kunnioittaisi, ei kukaan edes hänelle vastaisi.
      Monet ovat todella jääneet koukkuun hänen nerokkaille avauksille ja vastauksille.
      Yleensä mitättömät mielipiteet ei saa kannatusta eikä niinin vastata, mutta lissulla on monenmielestä paljon hyviä ohjeita ja avauksia.

• gykjklm,l.

Ei kukaan kunnioita, ainoastaan vihaa ja säälii !
        Vai täkrä ihminen :D

• lissu ry
        gykjklm,l. kirjoitti:

Ei kukaan kunnioita, ainoastaan vihaa ja säälii !
        Vai täkrä ihminen :D

Näyttää kunnioittavan ja erittäin kiinnostaa, sinuakin. Jos ei, et vastailisi. Mutta eihän sulla olekkaan mitään sanottavaa, senkun tyhjää puhut.

Mutta kakeellinen olet ja lissun asiat on sulle erittäin tärkeitä, myönnä pois että ne kiinnostaa, ei siinä ole mitään hävettävää.

Lissu on sunkin hyväkaveri.

• Itse itseään kehuu

Ei sua Lissu kukaan koe TÄKRÄKSI, Ja se mitä KIRJOTITAKSI on pelkkää sontaa.

• Lissu lopeta viimein
        lissu ry kirjoitti:

Näyttää kunnioittavan ja erittäin kiinnostaa, sinuakin. Jos ei, et vastailisi. Mutta eihän sulla olekkaan mitään sanottavaa, senkun tyhjää puhut.

Mutta kakeellinen olet ja lissun asiat on sulle erittäin tärkeitä, myönnä pois että ne kiinnostaa, ei siinä ole mitään hävettävää.

Mitä on KAKEELLINEN?
        Kerro Lissu? Ja turhaan itsellesi kehuja kirjoitat, sut kyllä virheistä tunnistaa.

• olet sairas
        lissu ry kirjoitti:

Jos nyt ekaksi opettelet termit, kateus, katkera , kauna, kunnioitus ja arvostus.
        Tuollaiselle mielenvikaiselle ei kukaan ole kade, ja mistä me sulle oltais katkeria ???? ja kukaan sua ei täällä kunnioita ja arvosta, ainoastaan säälii ja kauhistelee.
        Ainoastaan sinä itse puolustat itseäsi ei kukaan muu, etkä sinä itse huomaa miten sairas olet.

• tuttua juttua

samat kirjoitusvirheet "kateellise ihmiset"-kirjoittajalla, kuin ketjun aloittajalla , mistähän johtuu ?!

• todellinen luuseri

Tässä juuri huomaan, että otetaan kantaa kirjoitusvirheisiin ja kaikkeen muuhin, millä todellisuudessa ei ole mitään merkitystä asioiden kanssa, joista tätä keskustelua käydään.

Joku tuossa heitti herjaa, että miksi roikun täällä uusperheiden palstalla jos kaikki on itselläni kunnossa, niin minulla on asiat ihan kunnossa, en ole siksi täällä, mutta lähelläni olevalla ihmisellä eivät asiat ole kunnossa.

Olen seurannut sitä helvettiä, jonka hän on läpikäynyt jo ihan hengenvaarassa ja toivon hänen niinkuin jokaisen muunkin ymmärtävän, että eron jälkeen uusperhe ei todellakaan ole tarvittavin asia. Te eronneet ihmiset siinä ennen eroa ja heti eron jälkeen olette todellisessa vaarassa, sillä tietenkin omat ajatuksensa ovat suorastaan sekavassa tilassa ja ihan ymmärrettävistä syistä. Silloin saatatte kertoa tuntemattomillekin henkilöille liiankin arkoja asioita ja saatte näitä terapeutteja vierellenne, jotka todellisuudessa ovat varsin usein ainakin jos toista sukupuolta täydellisä susia, heidän elämänsä on jo aikaisemmin mennyt vikaan ja nyt sitten pitää etsiä ja etsiä sitä seuraa ja jos kuka niin juuri teidän tilassanne oleva ihminen on uhri johon isketään.

Joku saattaa ajatella, saan tuolta seksiä, kun ilmeisesti on ollut puutteessa, saan tuolta katon pääni päälle, nämä laskelmoivat, se suuri rakkaus on hyvin kaukana.

Olen täällä siksi, että varmasti osaan nähdä asioita, sen verran elämää olen kokenut, olen tavannut paljon ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa. Olen myöskin saanut psygologista koulutusta, että osaan lukea ihmistä muutoinkin kuin puheista, tunnistan valheen.

Voin kertoa sen verran, että eteeni tuli ihmisiä, jotka ryystivät itkeä eli yrittävät vedota asioiden hoidossa tällä tavoin, sama ihminen teki aina samoin. Sitten oli nämä hyvin itsetietoiset varmat henkilöt, jotka yrittivät aina kävellä yli, kyllä heidätkin heti eroitti. Työssä minun täytyi ensin tunnistaa keskustelijani, jotta pystyin näkemään pelin , jota usein pelataan. Piti tunnistaa valehtelu, jotta en tekisi väärää päätöstä.
      Tiedän myöskin tämän luuserin ihmissuhteissa, kun työni vuoksi jouduin paneutumaan ihmisen asiaan, jouduin myös menemään keskustelussa syvemmälle, eli tietämään vähän pitemmältä menneisyyttä. Tietenkin itselle, sanoisinko pahoja asioita yritetiin peitellä, mutta kyllä sen huomaa ja jossakin asiassa tulevat esiin tavalla tai toisella.
      Tietenkin oli kanavia joista voin todeta ihmisen tavan toimia omissa asioissaan, se kertoi ilman mitän puheita hyvin paljon.

Todellakin kun seuraat ihmistä ja hänen toimintatapojaan varmasti selviää moni asia, siksi olisi erittääin tärkeää, että ihmissuhteita ei tehdä pikapäätöksinä. Eron jälkeen olisi hyvä pidättäytyä kaikista toisen sukupuolen kanssa viihteellä tapaamisista, sillä silloin voit joutua todella hyväksikäytetyksi.

Seurustelussa pitää elää ihan tavallista arkea, silloin näkee hyvin, miten se sujuu, viihteellä aina oleva ihminen on viihteellä myös liitossaan, joten se että on hyvä tanssija, puhuu rakkauden sanoja, lähettelee henkeviä viestejä, koskettelee, ei kerro ihmisestä oikein mitään, tuo kaikki saattaa olla vain flirttiä, joka loppuu siihen hetkeen kun hän pääsee saman katon alle.
      Silloin olet ehkä itse rakastunut ja et huomaa lainkaan että olet joutunut pervon, luuserin kynsiin. Et tunne , etkä tiedä kenen kanssa oikein olet tekemisissä.

Sanon vielä että naljailkaa vaan kirjoituksilleni, mutta toivon että jokin asia jää mieleenne ja välttyisitte joltain pahalta elämässänne.
      Että lissuja jutuista knnattaisi jotakin painaa mieleenkin, nämä lissut eivät teitä petä, mutta itse tuolla lissuttelulla petättä itseänne.

Eikös se hyvä elämä olisi kuitenkin parasta kaikille. Perhe joss on luottamus puolisoiden välillä.
      Aikanaan päätin, että en valehtele puolisolleni mitään asioista ja lapsia koskeviss aasioissa meidän pitää olla samaa mieltä, roinen ei voi luvat ja toinen kieltää, pitää olla yhteinen näkemys, sitä olemme noudattaneet.
      Minunkin puoliso yritti joskus murjottaa eikä kuunnella. Samoin silloin, että istu tuohon ja kuuntelu ja kerro oma kantasi, en luvannut huuttaa. Asiat ovat hoituneet ilman riehumista aina.

• samaa mieltä

Juu se ihmetyttää et jos ei oo sitä uusperhettä ei saisi kommentoida mitään eikä olla täällä.

Monella ei ole kotieläimiä, mutta käuyydät lemmieläin palstoilla, joillaa ei ole lapsia, tai omakotitaloa, venettä tai muuta.. silti käyvät ja kommentoivat kyseisillä sivuilla. Mikä tee uusperhepalstasta paremman tai yksilöidyn?

Suomessa ei ole kieltoa ettei saisi puhua siitä mitä ei ole, vaan on sananvapaus, saa kommentoida kaikkia asioita vapaasti.

Ei täällä muiden kirjoitusvirheistä välitetä, paitsi lissun, hänessä kukaan ei näe miitään hyvää, koska ei ole aina samaa mieltä kuin muut, tai sanoo oamt asiat suoraan! Se on jollekin korkea kynnys myöntää omat heikkoutensa.

• cftuiyguiknl,m.
        samaa mieltä kirjoitti:

Juu se ihmetyttää et jos ei oo sitä uusperhettä ei saisi kommentoida mitään eikä olla täällä.

Monella ei ole kotieläimiä, mutta käuyydät lemmieläin palstoilla, joillaa ei ole lapsia, tai omakotitaloa, venettä tai muuta.. silti käyvät ja kommentoivat kyseisillä sivuilla. Mikä tee uusperhepalstasta paremman tai yksilöidyn?

Suomessa ei ole kieltoa ettei saisi puhua siitä mitä ei ole, vaan on sananvapaus, saa kommentoida kaikkia asioita vapaasti.

Ei täällä muiden kirjoitusvirheistä välitetä, paitsi lissun, hänessä kukaan ei näe miitään hyvää, koska ei ole aina samaa mieltä kuin muut, tai sanoo oamt asiat suoraan! Se on jollekin korkea kynnys myöntää omat heikkoutensa.

Lissu se taas kehuu itseään. vittu miten säälittävä pelle !
        HANKI ELÄMÄ JA PYSY EROSSA MUIDEN ELÄMÄSTÄ !!!!

• Terve Lissu!
        samaa mieltä kirjoitti:

käuyydät lemmieläin
        miitään
        oamt

Ole Lissu jo hiljaa!

• Lissu on LOL!
        samaa mieltä kirjoitti:

Jos haluat esiintyä jonain muuna kuin itsenäsi Lissu, niin kirjoita edes oikein. Sut kyllä tunnistaa juuri näistä maneerisista virheistäsi. Ja kukaan muu kuin sinä itse, omilla sivupersoonillasi, ei sinua arvosta eikä täällä kehu.

• Tyhjät tynnyrit koli
        samaa mieltä kirjoitti:

Minä en ainakaan käy sivustoilla jotka eivät kosketa minua mitenkään. Esim. en käy erä- ja metsästys sivuilla kun se ei minua kiinnosta, enkä sitä harrasta, en käy kissa-, koira-, lehmä-,puutarha-, matkailusivuilla jne jne koska ne eivät minua kiinnosta eikä kosketa. Enkä noihin aiheisiin esitä kommentteja koska en niistä tiedä juurikaan mitään. Mutta sinä esiinnyt kaikkitietävänä UP-palstalla, vaikka et siitä omakohtaista kokemusta omaa, outoa minusta.

• lissu on sairas
        samaa mieltä kirjoitti:

Kuules lissu siinä se juju onkin, kun sinä et ymmärrä uusperheistä yhtään mitään, kun sulla ei ole omakohtaisia kokemuksia ja muutenkin olet aikas yksinkertainen ja silti luulet olevas hyväkin expertti, jota et tosiaanka ole, vaan olet sairas mieleltäsi.

• Niin kerrohan

Lissu se taas kehuu itseään. ***** miten säälittävä pelle !
      HANKI ELÄMÄ JA PYSY EROSSA MUIDEN ELÄMÄSTÄ !!!!

Kerrohan tarinasi, mikä sinua vaivaa???

• Miksi olette älyttöm

"Kuules lissu siinä se juju onkin, kun sinä et ymmärrä uusperheistä yhtään mitään, kun sulla ei ole omakohtaisia kokemuksia ja muutenkin olet aikas yksinkertainen ja
        luulet olevas hyväkin expertti, jota et tosiaannka ole, vaan olet sairas mieleltäsi."

"Lissu se taas kehuu itseään. ***** miten säälittävä pelle !
        HANKI ELÄMÄ JA PYSY EROSSA MUIDEN ELÄMÄSTÄ !!!!ti "

Nimimerkeille lissu on sairaj ja Niin kerrohan.

Molemmilta nyt odottaisin sitä tiedon antoa, mitä en tiedä ja te tiedätte. Minä pysinkin muiden elämästä pois, itse ette ole pysyneet, muutenhan ette olisi uusperhe.

Kertokaa ihmeessä, miksi se uusperhe usein pettämällä aloitettu on teille niin suurta, Etttekö pelkää että pettäminen jatkuu, kuten muuten yleesnsä tekeekin.

Onko nämä pätläelämät elämään, ei ainakaan minulle.
        Aina olet rakentamassa pohjalta uutta kotia, mutta lapsenne ovat unohtuneet.
        Sillä tänään sain siitä niin vahvan todisteen, pieni juuri ja juuri puhelinta osaa käyttää uusperheen lapsukainen oli jätetty yksin kotiin, kun oli flunssainen, hän soitti minulle ja kertoi asioita, joita en voi teille kirjoittaa, mutta se ei ole kaunista kerrottavaa. Kun tämä lapsi olisi helposti saatu ihan hyvään ja turvalliseen hoitoon, mutta sitäkään kun ei voi tehdä, sillä uusperhen vanhemmat pelkäävät lasten kertovan asioita ja näin sitten lasten totaalisesti kärsivät tästä teidän niin ihanasta uusperhestä. Tiedän, että tämä olisi lastensuojeluasia, mutta odotan kyllä että se ensihuuma katoaa ja järki astuu päähän lasten äidille, ja vihdoin haluaisi olla äiti lapsilleen ihan ilman tuot auusperhettä.

Nämä lapset ainakin tarvitsisivat turvallisen ja välittävän kodin. Tosin pelkään pahoin, että lapsia saa räyhäystä tästäkin hänen soittamastaan puhelusta, jossa ei todellakaan ollut muuta kuin lapsen paha olla yksin ja soitti jollekin, että sai edes hetken jutella hänelle rakkaan ihmisen kanssa.

• Lissun stoori n.4768
        Miksi olette älyttöm kirjoitti:

"Kuules lissu siinä se juju onkin, kun sinä et ymmärrä uusperheistä yhtään mitään, kun sulla ei ole omakohtaisia kokemuksia ja muutenkin olet aikas yksinkertainen ja
        luulet olevas hyväkin expertti, jota et tosiaannka ole, vaan olet sairas mieleltäsi."

Molemmilta nyt odottaisin sitä tiedon antoa, mitä en tiedä ja te tiedätte. Minä pysinkin muiden elämästä pois, itse ette ole pysyneet, muutenhan ette olisi uusperhe.

Kertokaa ihmeessä, miksi se uusperhe usein pettämällä aloitettu on teille niin suurta, Etttekö pelkää että pettäminen jatkuu, kuten muuten yleesnsä tekeekin.

Sillä tänään sain siitä niin vahvan todisteen, pieni juuri ja juuri puhelinta osaa käyttää uusperheen lapsukainen oli jätetty yksin kotiin, kun oli flunssainen, hän soitti minulle ja kertoi asioita, joita en voi teille kirjoittaa, mutta se ei ole kaunista kerrottavaa. Kun tämä lapsi olisi helposti saatu ihan hyvään ja turvalliseen hoitoon, mutta sitäkään kun ei voi tehdä, sillä uusperhen vanhemmat pelkäävät lasten kertovan asioita ja näin sitten lasten totaalisesti kärsivät tästä teidän niin ihanasta uusperhestä. Tiedän, että tämä olisi lastensuojeluasia, mutta odotan kyllä että se ensihuuma katoaa ja järki astuu päähän lasten äidille, ja vihdoin haluaisi olla äiti lapsilleen ihan ilman tuot auusperhettä.

Nämä lapset ainakin tarvitsisivat turvallisen ja välittävän kodin. Tosin pelkään pahoin, että lapsia saa räyhäystä tästäkin hänen soittamastaan puhelusta, jossa ei todellakaan ollut muuta kuin lapsen paha olla yksin ja soitti jollekin, että sai edes hetken jutella hänelle rakkaan ihmisen kanssa.

Buahahahahahahahaaa.......

• uusonni.
        Miksi olette älyttöm kirjoitti:

Meidän elämä ei ole pettämällä aloitettu, kun rakastuttiin niin oltiin oltu yksin jo monta vuotta ja minun lapset jo aikuisia, meillä asuu mieheni tytär joka jo 16v.
        Hänellä on turvallinen ja rakastava koti ja hän menestyy elämässään loistavasti.
        hänellä myös hyvä suhde äitiinsä ja myös minä tulen erinomaisesti hänen äitinsä kanssa toimeen.
        Tyttö asuu meillä olosuhteiden pakosta ja tykkää asua meillä, koska hänen äitinsä on työnsä takia jatkuvasti ulkomailla.
        Minä tykkään tytöstä paljon, kun minulla ei ole tyttöä,minun aikuiset lapseni poikia.
        Poikani tulevat myös tytön kanssa hyvin toimeen.
        Ei kaikille ole käynyt niinkö sinulle ja tämä liitto kestää, koska rakastamme ,kunnioitamme ja arvostamme toisiamme.

• tosi on on on

Sillä ne uudet sussut pärjää kun valehtelee ja leikkii kovista.

• Todella surkeaa

"Buahahahahahahahaaa."...... nimimerkki Lissun stoori n 4768 k

Hei kuinka älykkäältä näyttää tämä kirjoitus, kun vastaukset ovat täällä tätä luokkaa, kertoo se todellakin ihmisten suuresta hädästä, kun ihmisen kirjoitus on kuin älykääpiön todella surkeaa. Mitähän tuossakin päässä oikein enää on tallella.

• kajfajlajöajöa

Tuommoinen vastaus tarkoittaa varmaan sitä, että sillä ihmisellä ei ole antaa parempia ajatuksia, ei omia mielipiteitä eikä mitään sanottavaa. Omasta mielestä nämä buahhhhaa...;lut on sitä että yritetään mitätöidä toisten ajatukset ja yrittää esittää tosi fiksua. Mutta pieleen menee.. buhailut antaa ymmärtää että sen esittäjä on erittäin mielenhäiriöinen ja elää tyhjää elämää.

• ctuyfiujlkm,-.
        kajfajlajöajöa kirjoitti:

Tuommoinen vastaus tarkoittaa varmaan sitä, että sillä ihmisellä ei ole antaa parempia ajatuksia, ei omia mielipiteitä eikä mitään sanottavaa. Omasta mielestä nämä buahhhhaa...;lut on sitä että yritetään mitätöidä toisten ajatukset ja yrittää esittää tosi fiksua. Mutta pieleen menee.. buhailut antaa ymmärtää että sen esittäjä on erittäin mielenhäiriöinen ja elää tyhjää elämää.

Taas lissu-rukka vastailee itselleen. Olet kyllä säälittävin otus maan päällä.
        Hullu, hullumpi, LISSU

• Buahahahahahahah

Buhahahahahahahahahah on aivan riittävän älykäs vastaus Lissulle

• Voi Lissua!
        kajfajlajöajöa kirjoitti:

Buahahahahahahahahahahahaaaaa Lissuuuuu.........

• lissu ry
        Buahahahahahahah kirjoitti:

Buhahahahahahahahahah on aivan riittävän älykäs vastaus Lissulle

Vrsinkin sellaisilta, joilla itsellään ei tuo äo ole minkäänmoinen. Kun ei keksi fksua vastausta niin ei sittenkeksi. Onneksi sentään luet niitä kirjoituksia, sivistät vähän itseäsi.

• zyrdugiykm,.-
        lissu ry kirjoitti:

Vrsinkin sellaisilta, joilla itsellään ei tuo äo ole minkäänmoinen. Kun ei keksi fksua vastausta niin ei sittenkeksi. Onneksi sentään luet niitä kirjoituksia, sivistät vähän itseäsi.

Vrsinkin minkäänmoista fksua sittenkeski
        BUA-HAH-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tyhmä, tyhmempi LISSU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe