Varoitus Goldcar Rental!!!

Kusetettu...

Varokaa kyseistä vuokrausfirmaa. Upgreidaavat auton ja laittavat kalliin lisävakuutuksen kyselemättä mitään vuokraustilanteessa, vaikka olisitte maksanut jo ennakkoon. Olkaa tarkkana mihin laitatte nimenne. Ottavat allekirjoituksen koneelle ennen sopimuksen näyttämistä!

Homma toimii täysin ammattimaisesti kusettamalla. Jos yritätte kysyä jotain 'asiakaspalvelija' heittäytyy puhumattomaksi ja osoittelee takana jonottavia asiakkaita.

Paljon on reissattu ja autoja vuokrattu, mutta nyt meni vanhakin vipuun ja tuli kiireessä huijatuksi. Vaan eipä tule enää. Levittäkää varoituksen sanaa muille matkaan lähtijöille.

108

13948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteenlaskun tulos
    • hbnnn

      Olen vuokrannut noin 25 kertaa ko firmalta auton. koskaan ei ole ollut ongelmia ja aina on kysytty otetaanko vakuutus. Kerran emme ottaneet ja aamulla oli pienellä kujalla tyhjätty auton rengas...

    • Olly

      Googleta goldcar warning, kyseisestä firmasta löytyy loputtomasti karua luettavaa.

    • KAUHEITA FIRMOJA

      googletin ja tosiaan tuli 8400 vastasuta, sitten katsjoin mitä löytyy AVIS WARNING ja todellakin 3 740 000 löytyi. TODELLA PELOTTAA MILLAISTA TOUHUA TUO AVIS SITTEN HARRASTAA, SAATI HERTZ 6 370 000 TULOSTA GOOGLELLA. IHAN HIRVEETA MILLAISIA NUO OVAT!!!!!!!!!!

      • Olly

        Kannattaisiko noita lukea, eikä vain katsoa määrää? Aviksen ja Hertzin kohdalla suurin osa johtuu siitä, että nuo kaksi sanaa sattuvat olemaan samassa lauseessa. Goldcarin tapauksessa kyseessä on lähes aina varoitus siitä, että Goldcar kusettaa tavalla tai kolmannella.


      • Anonyymi

        Rhodium ja Goldcar ovat samalla tiskillä ainakin Lissabonissa (kentällä). Alkuperäistä autoa "ei löydy" ja jauhavat tunnin aiheesta, palvelevat jonossa muita asiakkaita kunnes olet "pakotettu" hankkimaan kalliimman auton. Ääni siis sille että Goldcarin tiskillä huijataan. (Rekkua laitoin varaussivulle josta autoni otin - siis holidayautos)


    • paska firma

      paska firma..yhden kerran vuokrannut auton firmasta (malagasta) enkä toista kertaa vuokraa...netti vuokrauksessa näkyy muka lopullinen hinta ja autoa haettaessa vuokraaja sanoi että kyseessä auton takuu maksu ja raha palautetaan tilille..ja paskat..tein valitukseen firmaan voivottelivat vaan että ovat pahoillaan aiheuttamastaan mieliharmista

    • Lypsetty

      Sama firma kusettaa Kanarian saarillakin. Ottivat dieselistä etukäteen maksun ja loput olisi hyvitetty, kun autoa palauttaa. No eihän hyvitys onnistunut, koska autoa vastaanottava taho ei yllättäen osannut englantia. Vakuutuksen kanssa oli myös kusetusta. Auto saikin kenkää ja kolhua koko rahan edestä.

    • Kissan Kulta

      Olen vuokrannut Goldcarin auton kahdesti sen oltua edullisin vaihtoehto.
      1. kerta nettivarauksella Mallorcalla 2013 kaikki meni ok. Uuden noin 2000 km ajetun Berlingon moottorin häiriövalo syttyi ja sain toisen noin 3000 km ajetun tilalle.
      2. kerta Lanzarotella 3/2014, hinta neuvoteltiin tiskillä. Sopimuksen loppusumma oli 77 euroa suurempi, johtuen virkailijan mukaan täyden polttoaineen panttimaksusta.
      Pantti luvattiin hyvittää, jos auto palautetaan tankattuna. Palauttivat kuitenkin 21 euroa liian vähän. Vaikuttaa selvästi suunnitellulta rikokselta, harva viitsii ryhtyä tuota summaa vaatimaan takaisin. En minäkään, luettuani edellä olevasta holydaycheckin linkistä, jotta yleensä eivät edes vastaa reklamaatioihin.

      Samalla varoitus Herzin Puerto de la Cruzin vuokraamosta. Se on diileri, jonka vanhoissa romuissa ei ole edes Herzin tarroja. Autojen vastaanotto ja luovutus tapahtuu vilkkaalla kadulla ajoradalla odotellen, parkkipaikat kadun varrella usein varattuja. Jos vakuutukset ostaa muualta (omavastuiden poisto), niin nappaavat luottokortilta 1100 euron varauksen, jonka palautus kesti ainakin viikon. Tiedusteluihin virkailija vastaa "You must wait" ja lyö luurin korvaan, häntä ei edes kiinnosta kuka asiaa kyselee ja mihin sopimukseen liittyen.

      • Malagan lentokenttä

        Polttoaineen takuumaksusta jäi palauttamatta 34e. Huijauksen makua, autoa hakiessa vasta selvisi että ottavat takuumaksun (125e), palautettiin tankki piripintaan täytettynä viereisellä asemalla mutta silti tuo 34e maksu.
        Muuten OK, uusi Audi niinkuin oli varattu ja palautus vaivaton.


    • Älkäävuokratko

      Vuokrasin auton hintaan 195€ Car Trawlerista. Palautin auton tankki piripintaan täytettynä. No, Visalta oli veloitettu vielä GoldCarin toimesta uudet 191€ ja auton tankkauksesta 69€. Tuo 191 euroa vielä selittyy sillä, että otin lisävakuutuksen autoon, mutta summa piti olla minulle "tarjoushintaan" annettu 104 euroa.
      Auton saaminen kaikkine kuljetuksine kesti yli 2 tuntia, oma vaivansa siinäkin lasten kanssa kello 3 yöllä.

      • GoldcarMalaga

        Kusetusta kaikin puolin, tulee ERITTÄIN kalliiksi tämä autovuokraamo. Mikään ei pidä paikkansa. Asiakasta kusetetaan kaikillatavoin ja annat siihen valtuutuksen allekirjoituksella ja luottokortilla. Polttoainetemppu, vakuutustemppu, hiekkaa takakontissa temppu etc. näitä on loputtomasti. Vuokrauksesi voi maksaa tuhansia euroja satasien sijaan.


      • GoldcarMalaga kirjoitti:

        Kusetusta kaikin puolin, tulee ERITTÄIN kalliiksi tämä autovuokraamo. Mikään ei pidä paikkansa. Asiakasta kusetetaan kaikillatavoin ja annat siihen valtuutuksen allekirjoituksella ja luottokortilla. Polttoainetemppu, vakuutustemppu, hiekkaa takakontissa temppu etc. näitä on loputtomasti. Vuokrauksesi voi maksaa tuhansia euroja satasien sijaan.

        Joukkokanne tarvittaisiin ja laajempi keskustelu.


      • Goldcarhuijaus

        Aivan saman koin Malagan Goldcar firmassa. Olin maksanut välittäjälle, Easy Terralle, jo kaiken ja varmistanut, että siihen sisältyy kaikenvaravakuutus. Autoa noutaessani Goldcar vaati minua allekirjoittamaan 327 euron sitoumuksen, johon sisältyi merkillinen Cobertura Super osio. Virkailija selitti minun saavan takaisin maksamani, kun auto palautuu tankki täynnä ja ehjänä. Tämä on ollut yleinen käytäntö muillakin yhtiöillä, on otettu joku takuusumma, enkä näinollen osannut epäillä mitään huijausta. Summasta palutettiin 73 euroa, joten vuokraukseni maksoi 4 kertaa sen, minkä olin maksanut välittäjälle. Välittäjä Easy Terra pesi myös kätensä, vaikka varmasti tietävät Goldcar-yhtiön yleisen huijaustavan.


    • varoitus

      VAROITUS! ÄLÄ KOSKAAN KÄYTÄ GOLDCAR rentalia !!! Puoli vuotta jälkeenpäin käyttivät luottokorttitietoja ja veloittivat 80€ suoranna luottokortilta, vaikka olimme maksaneet paikanpäällä n 300€ kolmen päivän vuokrasta bensoineen , vakutukseineen.
      Tilasimme auton etukäteen netistä ja maksoimme silloin 3pv n 150€. Lentoasemalla kuitenkin meiltä veloitettiin vielä 300€ JA LISÄKSI puoli vuotta myöhemmin 80€
      Korttitapaktumahetkellä olimme kotona, emmekä olleet käyttäneet vuokrauspalvekua huhtikuun jälkeen!!!!
      Heti luottokortti kiinni ja päätös EIKOSKAAN enään tämän firman palveluja! Tämä tapahtui Italiassa Bolognan lentoasemalla. VAROITUS!!!!
      Asia laitetaan pian petostutkintaan !

    • Tyytyväinen

      Ei kyllä kusetettu!
      Tuore kokemus Malagan Coldcarilta parin viikon takaa. Kaikki toimi hienosti. Käyttämättä jäänyt bensakin maksettiin tilille parissa päivävässä.

    • Elvis76

      Eilen palautin GoldCar auton Las Palmasin lentokentälle viikon vuokra-ajan jälkeen. Palvelija otti auton vastaan nopeasti. Tänään tuli sähköposti jossa tehtiin kyseistä polttoainemaksun palautusta, mutta olivat päättäneet että auto tarvitsee erikoissiivousta koska siellä oli muutama roska ja kadulta tullutta hiekkaa matoilla. Pidättivät polttoaineesta noin 28 euroa ja palauttivat 42 euroa joka on ok, koska en kerinnyt tankkaamaan ennen palautusta. Erikoissiivouksesta pidättivät 30 euroa. Tein asiasta valituksen ja katsotaan saanko koskaan vastausta.
      Joka paikassa jossa olen autoa vuokrannut niin en ole koskaa olettanut että turistin pitäisi käydä kaupasta ostamassa imuri ja imuroida vuokra auto ennen palautusta.
      Tässä lukemat:
      - Maksoin rentalcars.comille vuokraa noin 90 dollaria. (vasta tämän jälkeen luin kyseisestä firmasta että huijaavat auton palautuksessa ilmenneistä vioista. Olin lentokoneessa hitaalla yhteydellä varatessa)
      - Tarjosivat minulle lisävakuutusta 75 euroa jonka sitten päätin ottaa etteivät alkaisi tuhansia veloittamaan autossa jo olevista lommoista ja ettei tarvitsisi alkaa turhaa säätämään lomalla.
      - Ilmoittivat että tankki on täynnä ja myivät tankillisen bensaa 70 eurolla jonka saa takaisin jos tankki on täysi.

      Hätäisesti laskettuna maksoin autosta ja polttoaineen ylihinnoittelusta johtuen yhteensä noin 200 euroa tuon 76 euron sijaan (91 USA dollaria).

      Käytännössä tällä kertaa lähes kolminkertainen hinta alkuperäiseen markkinoituun hintaan nähden !!!

      Hyvää bisnestä toi kusetus !!!

      • Höynäytetty suomalai

        Aivan samaa kokemusta kyseisestä COLDCAR firmasta. Otimme auton malagasta ja tein varauksen Rentalcarsin kautta. sain rentalcarsilta tuplavakuutuksen takaisin mutta kuitenkin tuli suhteettoman kallis kokonaisvuokra. Tankki besaa maksoi 91 EUR mihin tuli vielä verot päälle ja jokin 11 EUR dieseltauto maksu. Todella surkea kokemus. Tuuletin myös tuttavaperheelle kun tein varausksen että saatiin hyvä varaus mutta toisin kävi eikä kukaan ollut tässä kohtaa tyytyväinen.

        Eli kannattaa katsoa detskut näiden jauhopäiden kanssa hyvin tarkkaan.


      • selma4
        Höynäytetty suomalai kirjoitti:

        Aivan samaa kokemusta kyseisestä COLDCAR firmasta. Otimme auton malagasta ja tein varauksen Rentalcarsin kautta. sain rentalcarsilta tuplavakuutuksen takaisin mutta kuitenkin tuli suhteettoman kallis kokonaisvuokra. Tankki besaa maksoi 91 EUR mihin tuli vielä verot päälle ja jokin 11 EUR dieseltauto maksu. Todella surkea kokemus. Tuuletin myös tuttavaperheelle kun tein varausksen että saatiin hyvä varaus mutta toisin kävi eikä kukaan ollut tässä kohtaa tyytyväinen.

        Eli kannattaa katsoa detskut näiden jauhopäiden kanssa hyvin tarkkaan.

        Marras/joulukuun vaihteessa vuokrasin Alicanten kentältä Coldcarin auton. Kaikki OK. Ystävällinen palvelu. palauttivat 20€ bensasta.


      • Pete_ins

        Olen vuokrannut ainakin 10 kertaa Coldcarilta auton, ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa minun vuokrauksessani. Tenerifalla pari vuotta sitten paluttivat minun luottokorttitililleni bensasta 5,68€, olin laskenut jotta olen sujut bensasta, joten rehellisesti toimivat.

        Muutama vuosi sitten olimme miesporukan kanssa Tenerifalla. Kaverini vuokrasi auton netistä Coldcarilta meille auton viikoksi, hänellä ei ollut ajokortti mukana, ei osannut sanaakaan mitään muuta kieltä kuin suomea, hän oman mielipiteensä mukaan tuli huijatuksi, kun maksoi tiskillä täys-vakuutuksen, lisäkuljettamaksun minusta. Minun mielestä ei olut mitään filunkia, mutta ....

        Meitä on moneksi vuokraajaksi, moni on ensimmäistä kertaa asialla. Itse ole vuokrannut autoja jatkuvasti ympäri maailman jo 70-luvun alusta saakka, joten tiedän mistä maksan ja mitä haluan vaikka ei ole kieli-maisteri, pitää tulla toimeen insinöörikoulutuksella.


    • PekkaKTampere

      Huono kokemus. Varasin rentalcars.com kautta Alicantesta viikoksi 119€.lla. Sen piti sisältää vakuutuksen 0-omavastuu. Tiskillä sanoivat että ei sisällä. Olisi pitänyt maksaa 138€ lisää. En maksanut. Tankkaus piripintaan. Palauttivat 23€ vähemmän. Toki summat nyt löytyvät kun tutkin vuokraehtoja. Nyt odotan 950€ luottovarauksen purkamista. Takuulla ei tullut uusia kolhuja ja pidin autoa vaimon kanssa siististi.

      Ei ikinä enää. Olen työmatkoilla käyttänyt Herziä tai Europcaria kymmeniä kertoja ilman kitinää. Aina on tankattu ja ei mitään ongelmia palautuksissa. Mieluummin maksan tuplahinnan suoraan.

    • Autovuokralle

      Keväällä 2015 vuokrattiin auto Malpensan kentältä, kaikki piti mennä Ok. Nyt viime viikolla oli Visalta lähtenyt 40 € Goldcar Rentalille ? Onko kukaan törmännyt moiseen, voisiko joku 40 € olla jäsenmaksu, vai mikä ihme kun on niin sopivasti tasaraha.

    • Juhojukkajohannesjuhani

      Kyllä olen testannut firmaa juuri viikko sitten että varasin auton Vaikka omakin on, lopputulos oli että vuokrahinnaksi osottautui hyvin paljon kalliimmaksi kun taas vertailun vuoksi suosikkini "autoreisen" ja "top car autoreisen" ovat luotettavia firmoja j edulliset vuokrahinnat. Goldcar iskillä sanoin että "haistakaa vittu, pitäkää paskanne " mulla on jo auto ja heiluttelin avainia...en siisedes antanut heille mitään korttia, kyselin vaan lopullista hintaa tiskiltä jonka olin netustä varannut !

      Kyllä, kerran kun he saavat luottokorttis numeron alkavat he jälkeenpäin repiä luotoltasi rahaa koko loppuelämäsi pienissä paloissa, vedoten keksittyihin kolareihin ja muihin vaurioihin jotka ovat muka sinun syysi, ja heillä kun on luottokorttinumerroita vanhoilta asiakkailta lukemattomia ja joka päivä repii jokaiselta pieniä summia, he tienaavat miljoonia päivässä !

    • toimivat

      Käyttänyt aina vain avis/hertz/europcar/sixt. Ongelmia ei ole ollut.

    • kaikkihuijaa

      Tässä kun on lueskellut erilaisia kokemuksia Gold Carista, niin tuntuu ilmeiseltä tuo jälkirahastusvaara. Vakuutusleikki taas tuntuu kytkeytyvän aina brokerien käyttöön - hehän eivät myy vakuutusta, vaan hyvityspalvelua. Onko kukaan vuokrannut suoraan GoldCarilta? - siellä on full/full-tankkausoptio & heidän oma vakuutuksensa, jonka hinta nostaa auton hinnan about samalle tasolle kuin autoeuropen hyvitysoptioissa. Herzin ja muiden ns luotettavien toimijoiden hinnat taas lähestulkoon tuplaavat hinnat - ja niissäkin jää vielä 900-2000€ omavastuuksi.

    • Entinenasiakas

      18.1. vuokrasin auton tältä huijaus firmalta enkä koskaan enää tarvitse heidän palveluja.
      112 € piti maksaa, mutta veloittivat 217 €.
      Olimme kuudentena jonossa ja kaikki edellä olevat lähtivät päätä pyöritellen kun kuittasivat heille tuplahinnan luottokortilla.
      Oli sen verran yöllä jonoa etten kysynyt heiltä muuta kuin mistä pitää maksaa. Virkailija sanoi että teillä on vain autolle vakuutus.

    • Varo
    • Vesarne

      Tosiaan,
      goldcar näkyy olevan huijauksella toimiva firma. Minulta onnistuivat viemään varausmaksun varsinaisen vuokran päälle. Keinona kaikenlainen kiireellä ja huonolla ymmärryksellä vedättäminen.
      Varausmaksuhan menee holidaycarsille mutta vuokraaja on coldcar. Silti varaus annetaan ainakin ymmätää olevan osa vuokraa vaan ei niin ollut.

    • Pande10

      Goldcarin liiketoimintalogiikka on huijaus. Netissä hinnat on halvat, mutta perillä nostetaan hinta yli kaksinkertaiseksi ylimääräisillä vakuutuksilla (vain heidän vakuutus kelpaa vaikka olisi jo toinen otettuna), toimistomaksuilla, bensatankin vakuusmaksulla (eivät palauta rahaa, vaikka auto palautetaan täydellä tankilla) ... Seuraavalla viikolla alkaa tulla ylimääräisiä puhdistusmaksuja. Viimeinen kerta kun annan tälle firmalle luottokorttini numeron.

    • ei.enää.ikinä

      Miksei tuota huijarifirmaa saada pois markkinoilta? Annoin todella raskaan palautteen Rental cars.comille, jonka kautta sain tuon surkean Gold carin. Sanoivat vaan, että hyvittävät seuraavalla kerralla, kun vuokraan Rental cars.comin kautta. Enpä enää käytä Rental carsinkaan palveluja ollenkaan. Paras vuokrata paikan päällä joltain yksityiseltä.

    • Minulle tapahtui täsmälleen samaa. Olin tavattoman väsynyt kun kävin noutamassa auton, ja kalliin lisävakutuuksen huomasin vasta kun oli liian myöhäistä. EI MILLOINKAAN ENÄÄ GOLDCARIA. Kun autoa poisviedessäni valitin vakuutuksesta, jota en ollut ostanut, "asiakaspalvelija" heittäittyi hankalaksi. Hyvä, ettei käynyt päälle. Ammattimaista huijausta.

    • GOLDCAR

      Alkaa vähän jännittämään kun pitäisi ylihuomenna vuokrata Mallorcan GOLDCAR:ilta auto. Ehtoja olen lukenut kuin piru raamattua. En ota lisävakuutusta, ja tankki täydestä täyteen.

      Raportoin kuinka homma onnistuu.

    • malagalainen

      Niinpä. Sama täällä. Vuokrasin AutoEuropen kautta 23.3.2016 auton ja firmaksi valikoitui Goldcar, halvan hinnan takia tietysti. 8 päivää(24.3.2016-1.4.2016)153€ nolla omavastuulla. No, nyt on luottokorttitilillä 153€ 191€ 120€ eli 310€ enemmän kun olla piti. Aivan täyttä kusetusta! Olen reklamoinut AutoEuropelle, Goldcarille ja Luottokuntaan, saas nähdä miten käy... tuo 120€ on erikoissiivous, auto oli aivan normaalipölyinen ei siis likainen viikon käytön jälkeen. Ilmesty Visatilille puoltoista viikkoa palautuksen jälkeen. Autoa on tullut vuokrattua Tanskassa ja Saksassa ja ajettukin enemmän eikä mitään ylimääräisiä veloituksia...HUIJARIFIRMA..VAROKAA!!!

    • Epsanja

      En tajua miten joku menee vuokraamaan toistamiseen goldcarilta. En tosin tajua sitäkään miten tälläinen organisoitu huijarifirma voi toimia Euroopassa vuodesta toiseen

    • senorconjos

      Sama vaiva Rahikaisella.

      Netistä Norwegianin sivujen kautta vuokrattu auto otettu 50 euron vakuutus, joka kattaa kaiken ja laskee omavastuun nollaan euroon.

      Gold Carin tiskillä Mallorcalla ensin reilun tunnin jonotus ja auton lisäksi yli 100 euron Gold Carin vakuutus mukana, joka "kattaa kaiken"..

      Otettiin täydestä täyteen Diesel ja sen hyvitys tuli pari päivää auton palautuksen jälkeen normaalisti tilille. Kun reklamoin ns. turhan vakuutuksen niin sain saman jargonian kuin kaikki muutkin asiakkaat. Reklamoin asian kuluttajavalituslautakuntaan.

      Googlesta ja Facebookista löytyy haulla Gold Car Scam ihan riittävästi aineistoa.

    • Oviedo

      Kannattaisiko asioida vuokrafirmojen omien sivujen kautta?
      Goldcar ja Centauro aina toimineet hyvin.

    • Uusiuhri

      Vuokrattiin auto malagasta lentokentältä ja palautettiin lentokentälle. Ennen palautusta tankki täyteen lentokentän huoltoasemalla ja sit parin päivän päästä tulee lasku että 64€ velotettu josta 24€ polttoaineeseen ja 40€ tankkauspalvelusta... Kyllä vi****aa mut enpä näemmä oo ainut jolle käy näin :(
      Muuten kyllä kaikki kävi hienosti jne.

    • suomipoika1234

      Todella varovainen pitää olla tämän huijarifirman kanssa. Ottavat extraa heti jos et osaa kuvioita ja todista toisin. Kaikki printit ja dokumentit mukaan. JA ottakaa tarkat kuvat autosta saadessa ja palauttaessa. Meille tuli viikko varauksen jälkeen meiliin kuvia naarmuista joita emme varmasti olleet aiheuttaneet ja nyt yrittävät pidättää n 800 euroa ómavastuupantista. Kannaattaa varoa tätä firmaa,

    • Visakortti2

      Luottokorttiyhtiö hoitaa. Se on näissä aina turvana. Olen peruuttanut useat huijauslaskut.

    • mchuurre

      Juu, näin meilläkin sattui!
      Espanjassa, Palman Mallorcalla oleva autovuokraamo: Palman Lentokentän Goldcar, jonka asiakkaana olimmekin joulukuun 5.-9, jolloin vuokrasimme auton heiltä.

      Autonvuokra oli maksettu jo etukäteen Rentalcar.com:in kautta, eli Goldcar veloitti ainoastaan ns. "takuusumman", (219,95e), joka piti palautua kokonaisuudessaan myöhemmin. Tiliotteesta käy ilmi, että palautusta on suoritettu, jostain syystä vain osa, (127,00), jolloin maksua on jäänyt palautumatta 92,95e.

      Auton palautus sujui moitteetta, eli tankki oli tupaten täynnä, ei roskia tai muutoin likaa, ei naarmuja, ei navigaattoria, tms, mitään ylimääräisia lisäpalveluja. Vain pelkkä autonvuokraus.

      Auton välittänyt firma, Rentalcars.com, ei ole vastannut kyselyyni, ja he väistävät nettisivuillaan vastuunsa kokonaan, mikäli vuokrafirman ja asiakkaan välillä tulee jotain ongelmia. (kas kummaa....olikohan odottevissa!)

      Olen lähettänyt tapahtuneesta @-postia Goldcar:ille, ilman vastausta. Toisekseen en edes tiedä, meneekö sähköpostini perille, vaikka mitään virhe- perillemeno ilmoitusta ei tulekkaan, mutta seuraaviin osoitteesiin, koska Palman Lentoaseman Goldcar-vuokraamon yhteystietoja ei netistä saa.

      - [email protected]
      - [email protected]

      Puh.numero löytyy, mutta en lähde soittelemaan, koska palveluhinnat voivat olla mitä vain, toisekseen, musiikkia voin kuunnella halvemmallakin ja parempia biisejä, kuin MAMBOLAIJJAATA! Ei enää koskaan Goldcaria ei!

    • mchuurre

      Juupa, auton välittänyt firma: Rentalscars.com vastasi eilen, että olimme kuulemma sopineet 1400 €:n korttilukituksen sijaan, jostain paikallisesta "extravakuutuksesta", vaikka nimenomaan, ilmoitimme että EMME ota mitään lisä, - tai extravakuutuksia autoomme! Eli on täysin Goldcar:in oma virhe, jos eivät korttilukitusta tehneet!
      Mitään lisävakuutusta EI tarjottu, sitä EMME pyytäneet, EMMEKÄ sitä olisi ottaaneet, vaan kuten jo edellä kerroin, ilmoitimme että ei mitään extraa!
      Vaimoni seisoi koko ajan vierelläni, joka voi todistaa!
      Katsotaan mitä luottokorttiyhtiö voi asiassa vielä tehdä?

    • petterim

      Aivan rikollista toimintaa. Autoeurope sekä Coldcar molemmat. Valitusprosessi vielä kesken. Laitan tuohon meidän surullisen autonvuokrausreklamaatiomme heille:

      Malagan lentokentän ColdCarin palvelutiskillä emme saaneet palvelua asiallisella englannin kielellä ja meidät pakotettiin maksamaan alla olevan laskun mukaiset maksut, josta bensiinin osuus 77,00 € kylläkin myöhemmin palautettiin.
      Onko AutoEurope todella sitä mieltä, että tuo lisälasku on oikeutettua toimintaa.
      Lisämaksu: 274,90 €
      Olette varmasti tietoisia ko. ongelmasta koska ohjeissanne mainitsitte tuollaisesta pakkomyynti -lisäveloitus mahdollisuudesta. Käytännössä heidän toimintansa tiskillä on lähempänä rikollista toimintaa kuin autonvuokrausta.
      Ei voi olla niin, että jokaisen vuokraajan on soitettava teille ja alettava tinkimistaisto ColdCarin kanssa.
      Ilmoitimme heille, ettemme halua mitään lisävakuutuksia ja olemme teidän kanssamme maksut jo hoitaneet. He vaativat digitaalisen allekirjoituksen ennen kuin huomasimme tuo kauhistuttavan lisäsumman. Autoa ei olisi saanut ilman näitä epämääräisiä maksuja vastaan lainkaan vuokralle.
      Vaadimme, että neuvottelette ColdCarin kanssa ja saamme meiltä vääryydellä laskutetut rahat takaisin.
      Lisäksi auto oli kolhuja täynnä ja niiden kännykkäkuvaamiseen meni ainakin puoli tuntia ennen kuin pääsimme väsyneinä jatkamaan matkantekoa.

      t.seppo virtanen

    • Ehdottaisin joukkokannetta ko.firmaa vastaan!

    • mchuurre

      Tämä meidän "case" päättyi sitten lopulta hyvin- tosin piiiitkien ja monenkertaisten selvitysten kera! Auton välittänyt Rentalcars.com vastaili vain vakiolauseitaan, etteivät ole olleet paikalla, jne, eli ei mitään järkevää- saati ohjeita tullut heiltä! Tuntuukin, että ovat TÄYSIN tietoisia Goldcar:in petos- ja vilppitoiminnasta, kun eivät esim vastaa suoriin kysymyksiin, että eivätkö tiedä, ole lukeneet, saati kuulleet näistä lukuisista varoituksista mitä Goldcar:ista on kirjoiteltu nettiin!

      Itse Goldcar ei koskaan vastannut mitään, ja AINOA mistä saimme sitten lopulta avun, sekä hinnanoikaisun, oli luottokortti-osuuskunta! Kiitos vielä heille ja Siunausta!

      Mutta varoittakaa ihmeessä naapureitanne & tuttavianne, kuinka tuollainen "monikansallinen ja iso"- firma voi tehdä tuollaista petos- ja vilppi toimintaa häikäilemättömästi, ilman että kukaan siihen puuttuu!

      • samaa.peliä

        Joo, melkoista käsien pesua Rentalcars.com:ilta. Kolme vuotta sitten Lanzarotella vaimon kanssa vuokrattiin Goldcarin auto, joka oli varattu Rentalcars.comin kautta jo Suomesta. Kaikki meni päin peetä. Piti esim. ottaa vielä ylimääräinen vakuutus jo Suomessa maksetun lisäksi, bensasta jouduimme maksamaan ainakin kaksi kertaa todellisen kulutuksen verran. Lisäksi luottokortilta oli pidätetty epämääräisiä lisiä.

        Heti Suomeen palattuamme soitin Rentalcars.com:iin ja kerroin kaiken. Siellä ihmeteltiin, että eivät he ole koskaan kuulleet mitään negatiivista Goldcarista. Sanoin vielä, että internetkin on täynnä Goldcaria koskevia huijauskertomuksia, niin suomalaisia, kuin kansainvälisiäkin, valitettavasti minäkin perehdyin niihin vasta Suomeen palattuamme. Siellä vaan ihmeteltiin. Sen verran tulivat vastaan, että lupasivat jonkin verran alennusta seuraavasta Rentalcars.com:in kautta tekemästämme auton vuokrauksesta. Sanoin, että valitettavasti seuraavaa kertaa ei tule, eikä ole tullut.

        Merkillistä käytöstä Rentalcars.com:ilta. Jos niillä on listoilla yksi huijarifirma, niin yhtä hyvin niitä voi olla muitakin. Ja tällainen maine leviää, kuten nyt täälläkin.


      • FINLANDCUSTOMERLASTTIME

        VAROKAA COLDCAR VUOKRAAMOA JOKA PAIKASSA MISSÄ HE TOIMIVAT,
        OVAT TÄYSIÄ ROISTOJA; BLOKKAAVAT LUOTTOKORTILTA SATUMOISIA PERUSTEETTOMIA SUMMIA MILLOIN MISTÄKIN!!
        ERITOTEN ROOMA FIUMICHINO !!

        PLEASE ALL PEOPLE IN EUROPE ;

        AVOID ALL THID RENTALCOMPANY!!!!!!!!!!!!
        ARE TAKING BLOCKED 700-800 EUROS FROM CREDIT Cards, WITHOUT REASONS!!!!!!


    • kiitos_varoituksesta

      erittäin hyviä kirjoituksia ja varoituksia mm. minulle, joka aioin vuokrata auton rentaicarn kautta coldcarilta, vaan enpä vuokraakkaan vaan suoraan noilta neljältä suuremmalta, vakkakin kallimmalla

    • Täysin totta mistä puhut! Samoin kävi meidän perheelle. Varoituksen sana kaikille jotka tämän lukevat. Ei ikinä Goldcaria. Rosvojoukko eikä mikään autonvuokrausfirma.

    • huijauksen.uhri

      Goldcarin harjoittaman huijauksen täytyy olla ylemmältä taholta johdettua toimintaa. Yhden vuokrausfirman kohdalle ei mitenkään voi osua tuhansia ja taas tuhansia huijaustapauksia yksittäistapauksina. Nettikin on pullollaan valituksia Suomesta ja monesta muusta maasta. Ihme, että tuollainen toiminta saa jatkua vuosikausia. Siitähän kärsii muutkin, kuten esim. koko Rentalcars.com, jonka asiakas minäkään en tule koskaan enää olemaan.

    • litopika

      Lueskelin näitä huijaustapauksia, joita riittää!! Minkä firman kautta sitä uskaltaa vuokrata auton. Olemme heinäkuussa menossa Banalmadenaan ja aikomus on vuokrata Malagan lentokentälle valmiiksi auto 6:lle hengelle. Aurinkomatkojen kautta voi varata täältä : cars.cartrawler.com. Onko tietoa tuosta?

      • FINLANDCUSTOMERLASTTIME2

        VAROKAA COLDCAR VUOKRAAMOA JOKA PAIKASSA MISSÄ HE TOIMIVAT,
        OVAT TÄYSIÄ ROISTOJA; BLOKKAAVAT LUOTTOKORTILTA SATUMOISIA PERUSTEETTOMIA SUMMIA MILLOIN MISTÄKIN!!

        PLEASE ALL PEOPLE IN EUROPE ;

        AVOID ALL THID RENTALCOMPANY!!!!!!!!!!!!
        ARE TAKING BLOCKED 700-800 EUROS FROM CREDIT Cards, WITHOUT REASONS!!!!!!


    • Kaksi_autoa_viikoksi

      Hei,

      tiskiltä varattaessa meille sanottiin että palauttaessa auto täydellä tankila saamme palautuksessa takaisin125 € maksamastamme 285 € etukäteen 57 € varauksestamme. Saimme takaisin 87 € ja kyselyymme miksi näin vähän emme ole saaneet vastausta ensinnäkin puhelinpalvelusta (jossa toistettiin jotakin liturgiaa) ja varsinkaan sähköpostitse josta ei ole tullut mitään vastausta. Kahden auton osalta jäimme siis 76 € köyhemmiksi. Ensi keralla joku muu vuokraamo, esim. Firefly tai muu.

    • TosiPettynyt

      Sama firma operoi nimella Rhodium tai Rhodium Promo. Kuuluu mm Bravofly:n paketteihin.

      Kun tajusin homman nimen, olen yrittänyt perua viisi kertaa etukäteen. Nyt olen myös tehnyt valituksen Luottokorttiyhtiöön.

      Tekevät kaiken mahdollisen:
      1. Varauksessa väärä puhelinnumero
      2. Nettisitellä ei voi perua, ilmoittaa että tiedot on väärin
      3. Puhelinnumeroissa puhutaan englantia
      4. Antavat puhelinnumeroita, jotka eivät enää käytössä ja niissä kerrotaan tämä ranskaksi tai italiaksi
      5. Lupaavat palauttaa rahat, mutta eivät sitä tee (Viisi kertaa jo nyt tehty, joten kyse ei ole sattumasta)

    • kerralla.oppii

      On se kumma, että Rentalcars.com ei ole tietävinäänkään Goldcarin touhusta. Kun soitin sinne, sanottiin vaan, että ai, ei me olla mistään huijauksista kuultu. Kyllähän asia on niin, että jos Rentalcars.com pitää listoillaan yhtä huijarifirmaa, saattaa niitä olla muitakin. En siis koskaan enää vuokraa autoa Rentalcars.comin kautta.

      Kannattaa vuokrata auto joltain yksityiseltä vuokrausfirmalta. Oltiin juuri vaimon kanssa Madeiralla ja siellä meillä oli paikallisen, Madpoint rent a car-vuokraamon auto koko viikon ajan. Kaikki toimi jopa paremmin, mitä olimme odottaneet. Auton pystyi varaamaan netissä jo Suomesta käsin. Ei tarvinnut antaa mitään luottokorttitietoja etukäteen, vaan sai maksaa joko käteisellä, tai pankkikortilla paikan päällä, eikä edes mitään etumaksuja. Auto tuotiin meille lentokentälle, jonne myös palautimme sen. Hinta oli 25euroa/vrk, sisältäen kaikki vakuutukset.

      Näimme ajellessamme useita Goldcarilta vuokrattuja autoja ja totesimme, että voi turistiparkoja, eivät tiedä vielä, mitä tuleman pitää. Kolme vuotta sitten Lanzarotella meillä oli Rentalcars.comin kautta vuokrattu Goldcarin auto ja kokemus oli karmea. Juuri tuota samaa vedätystä, mistä tässäkin ketjussa kerrotaan. Silloin päätimme, että ei enää ikinä yhtään Goldcaria, eikä yhtään Rentalcars.comin välittämää autoa.

      • Renttaus

        Täytyihän tätä Goldcaria kokeilla kun sitä on niin paljon parjattu. Meitä oli isompi porukka liikenteessä eli tarvitsimme kuusi autoa, joista neljä vuokrattiin golcarilta ja kaksi rentalcarsin kautta europecarsilta. Viisi autoa vuokrattiin Roomasta ja yksi Milanosta. Kaikki goldcarin varaukset tehtiin suoraan heidän omilta sivuilta ja niihin otettiin heidän" super relax covery" lisävakuutus.
        Ennen varausta luin kohdan terms and conditions. Sieltä selviää lisämaksut ja muut ehdot. nämä kannattaa lukea!! Meidän oma varauksemme oli Seat Leon tai vastaava. Hintaa varaukselle tuli yhdeltätoista päivältä seuraavasti. Auto 137,28€ ja vakuutus 211,46€. Varausta päivitin kaksi kertaa kun heidän sivuillaan oli erikoistarjouksia. Tässä ei ollut mitään ongelmia, poistin vain vanhan varauksen ja tein uuden edullisemman. Varmistin ennen varauksen tekoa tämän heidän asiakaspavelijaltaan chätissä ja vastaus tuli saman tien, että ok sulla on oikeus perua varaus 24h. ennen ajankohtaa.
        Milanossa tiskillä maksoin vuokrauksen ja vakuutuksen. Auto oli full full systeemillä ja tankista tehtiin varaus luottokortille 126€. Muuta varausta ei tehty kun oli super relax. Viereisellä tiskillä oli mies joka oli tehnyt varauksen rental carsin kautta ja hänelle virkailija yritti pakkomyydä vakuutusta. Kolmesti kysyi ennenkuin uskoi, että kaverilla oli vakuutus toista kautta. Kysyin omalta virkailijalta vielä, että mitä jos tulee lommoja autoon? Tähän vastasi, että "ei mitään huolta, sulla on vakuutus!".
        Viimeiset kuusi kilometriä majapaikkaamme piti ajaa soratietä pitkin, jossa oli paljon irtokiveä.Niinpä tietysti pari kiveä sinkosi helmapeltiin ja seurauksena kaksi lommoa. Jossain parkkipaikalla myös joku peruuttanut keulaan ja puskuriin tuli pieni painauma. Kun palautin auton kysyin näistä ja sama vastaus. Hei sulla on vakuutus, no poblem!
        Ennen kun lähtee liikenteeseen kannattaa auto kuvata tarkkaan, koska luulen, että nämä lommot jotka vakuutus kattaa, saatetaan kyllä yrittää rahastaa joltakin muulta. Itse en tällä kertaa edes kuvannut autoa, koska oli se vakuutus.
        Myös eräs toinen autokuntamme onnistui pyyhkisemään puskurinkulman betoniseinään josta jäi jäätäävät naarmut. Tästäkään ei seurannut extraveloitusta. Automme tankkasin piripintaan viimeisellä huoltoasemalla ennen lentokenttää ja siitäkään ei tullut seuraamuksia.
        Kokemuksemme goldcarista oli myönteinen. Millekkään porukalle ei tullut jälkikäteen veloituksia. Kaikki mitä oli sovittu varausta tehdesä piti paikkansa.
        Neuvona voin sanoa, että älkää pihistekö niitä viimeisä euroja, vaan ottakaa se vakuutus!!
        Minä maksan mielellään pari sataa, kun ei tarvitse kahta kolmea kuukautta vuokrauksen jälkeen tapella omavstuista. Niin Ja kannattaa tehdä se varaus suoraan goldcarin omilla sivuilla!

        Ps.Huono kello on tainnut kuulua kauas; sillä ruuhkat oli jossain muualla kun goldcarin tiskillä!!


    • Iivs

      Kiertäkää tämä firma kaukaa! Sori kun teksti englanniksi. Kirjoitin sen trustpilottiin, enkä jaksa kirjoittaa myös suomeksi.
      Avoid-avoid-avoid!!!! Rented a car in Nice France for a couple of days. It eventually costed me around 500 euros for a small citroen! Booked online and payed 180 euros for the whole car hire with full insurance. Everything should have been set. When we went to colect our car at the airport they said that the insurance I bought online was no good and we had to pay an extra 80 euros to get full coverage. Then after our trip I reseived an email from goldcar saying I had received a speeding ticket and they had to charge me extra 55 euros of administration fees. They adviced me to wait for the fine to come by post and then pay it. Just 8 days later there was an identical email sent and again 55 euros of admin costs charged from my bank account. And again "pay the ticket as it arrives by post".
      I was panicking, were they going to charge me again and again 55 euros while I was left to wait for the ticket!? What could I do? After googling I found a page online where I could pay the fine. The fine was at first 17 euros but now that it was not payed in time, it was 117 euros!
      Have sent many many mails to goldcar asking them to return me atleast the one admin charge for what has happened. Also had to make a costly phone call to the customer service. But they wont do anything.
      Just now I received an email saying "thank you for your feedback.. wait for the ticket to arrive by post and pay it then". Such bad customer service and will now recommend everyone to avoid this company!

    • FINNLANDCUSTOMER100917

      VAROKAA COLDCAR VUOKRAAMOA JOKA PAIKASSA MISSÄ HE TOIMIVAT,
      OVAT TÄYSIÄ ROISTOJA; BLOKKAAVAT LUOTTOKORTILTA SATUMOISIA PERUSTEETTOMIA SUMMIA MILLOIN MISTÄKIN!!

      PLEASE ALL PEOPLE IN EUROPE ;

      AVOID ALL THID RENTALCOMPANY!!!!!!!!!!!!
      ARE TAKING BLOCKED 700-800 EUROS FROM CREDIT Cards, WITHOUT REASONS!!!!!!

    • AlicanteGoldcars

      Hyviä kokemuksia Goldcarista! Alicantesta otettu auto 2015 kuukaudeksi ja 2016 kolmeksi viikoksi. Nyt tarkoitus jouluna taas lähtea Torreviejaan. Onhan se vakuutus kallis, mutta kun kolmen lapsen kanssa reissaa ja paljon ajetaan niin aika stressitön vaihtoehto. Nolla omavastuu ja auton voi vaan palauttaa kentälle. Kukaan ei edes tarkasta sitä. Avaimet postilaatikkoon. Viimeksi olivat palauttaneet polttoaineesta muutaman kympin, vaikka tankki oli melkein tyhjä. Ainoa tärkeä vinkki on että jos vuokraa Rentalcarsin kautta, niin ei kannata ottaa mitään lisävakuutusta. Goldcar myy sen sitten tiskillä. Viimeksi olin ottanut, mutta antoivat puhelinumeron tiskillä josta sain sen peruttua. Jos kolmannella kertaa tulee ongelmia niin palaan tänne reissun jälkeen tammikuussa. -Jarno

    • Tmam

      Goldcar ja norwegian yhdessä huijaavat omalta osaltaan. Myydään vakuutuksien vakuutuksia päällekkäin. Polttoaineen piti kuulua mutta laskuttivat vielä erikseen tämänkin teneriffalla. Älkää vuokratko autoa norwegianin kautta tai ainakaan goldcarista.

    • JVSL

      KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!!!!!SAMANLAINEN HUIJAUS JATKUU EDELLEEN. KESÄKUUSSA VERONAN LENTOKENTÄLLÄ
      GOLDCARIN VIRKAILIJA SAI MEIDÄTKIN MENEMÄÄN HELPPOON. LISÄVAKUUTUS OLI KUULEMMA OTETTAVA JA SE MAKSETAAN TAKAISIN ,JOS MITÄÄN VAHINKOA EI TAPAHDU. YLLÄTYS , YLLÄTYS MITÄÄN EI SAATU TAKAISIN JA JOULUKUUN ALUSSA VELOITETAAN VIELÄ JOSTAIN LISÄMAKSUA TILILTÄ.

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KÄYTTÄKÖ GOLDCARIN PALVELUJA. JA KERTOKAA SE MYÖS TUTTAVILLENNE.

      • Kusetusjatkuu

        Aiemmin olen käyttänyt Goldcarin palveluita kaksi kertaa ilman ongelmia. Nyt kolmannella kerralla laskutettu tuplasti ylimääräistä. Enää en vuokraa täältä.


    • DonPauli

      HEI !
      Olen täysin samaa mieltä nytkin oli papereissa kuukauden pituisesta vuokrauksesta että luottokortilla sisään jäävä varausraha on 1100 mutta sitten se olikin yht äkkiä 1440 ? ja maksoin tankillista naftaa 70 € ja vielä ryökäleet ottivat uudenman maksun 62,64 vaikka tankkiin jäi noin 25 l ( tankin koko 55) ja minun olisi kuulunut saada hyvitystä tuosta 25 l
      petollista kaupankäyntiä , voisiko tuon se hyvä EU komissio laittaa yhtenäisiä säännöksiä, nytkin auto piti olla ford mutta olikin katumaasturi fiat 500 joka oli huono pienillä teillä
      että COLDCAR OVEA JA PALVERLUKSIA EMME TARVITSE TOISTA KERTAA
      KIITOS

    • THHH

      Vuodenvaihteesta on kokemus, jossa jälkikäteen veloitettiin luottokortilla 200€ "lommosta". Auto oli erittäin kolhuinen jo vuokratessa, eikä uusia kolhuja tullut. Autoa palauttaessa ei ollu mitään puhetta lommosta. Nyt jälkikäteen Goldcarilta ei oikein saa palautetta. Luottokorttiyhtiölle tein oikaisupyynnön, kun asia ei edisty ollenkaan. Näyttää , että en ole yksin (ks. esim. Trustpilot).

      • Anonyymi

        ---


    • MissäEspanjanValtionTeot

      Nettisivustoilla Goldcar tarjoaa autojaan erittäin halvoin vuokrahinnoin, mutta veloittaa lisärahaa luottokorttitiedot saatuaan asiakkaan luottokortilta jälkeenpäin ilmoittamatta miksi se sitä tekee, rahaa vain häviää kortilta. Jos joutuu asioimaan Goldcarin kanssa, niin kyseinen luottokortti on syytä lopettaa ja ottaa käyttöön uusi luottokortti. Goldcar ei vastaa kyselyihin puhelimitse, joten on erittäin vaikea tietää mistä on kyse. Jos seuraa kansainvälisiä sivustoja Goldcarista, niin huomaa, että Goldcar on ongelmayritys ja sen kanssa asioivilla ihmisillä on suuria ongelmia Goldcarin kanssa.

    • JV61

      Jep, aikalailla pitää ylläolevat varoitukset kutinsa. Odottelen 1500€ takuusumman palautusta pääsiäisen ajalta. Auto oli kyllä hyvä, tosin hieman korotettu alkuperäisestä tiposta tuliterään Audi A3 80€ lisämaksulla Rentalcarsin varaukseen 253€ 8 pv. sisältäen täyden vakuutuksen ilman omavastuuta. Vakuutus korvaa myös vuokraamon lisäveloitukset johtuen esim. konerikon hinauskuluista yms. Pitäisi olla selvä peli. Tiskillä alkaa sitten vääntö ja nitinä. Millään sovitulla ei ole merkitystä. Venkoillen vakuutuksien kanssa, onko voucheria yms. Annoin iPadin ja kerroin, että on. Onko paperista? Ei, katsotaan koneelta. Ei kelvannut, olisi pitänyt ottaa heiltä 90€ vakuutus tai 1500€ takuusumma. Valitsin takuusumman, koska alkuperäisessä sopimuksessa on selvät vakuutuspaperit. Vielä ei ole palautusta näkynyt. Tankkauksesta ei kannata puhua, bensat oli myyty etukäteen. Auton palautus tapahtui siten, että jannu näytti postilaatikkoa johon avaimet jätetään. Yksi virkailija autohallin kopin tiskillä palveli noin puoltakymmentä asiakasta kyseisen kaverin lisäksi. Kysyin, että tuleeko mitään papereita? Vastaus oli, että ei. Palautus oli noin yhdentoista maissa illalla. Tuota vakuutuskauppaa kyllä vääntää Malagassa ainakin Hertz aivan samoin. Rentalcars, booking ja muut syö varausbisnestä ja myy omat vakuutukset. Vuokraamot ovat todennäköisesti painettu aikaa tiukalle ollakseen mukana vertailevasta tarjonnassa ja vakuutuksia yritetään myydä päällekkäin paikkaamaan tulosta. Asiakkaan kannalta tosi kurjaa puliveivausta. Suoraan vuokraaminen ilman ennakkovarausta saattaa olla parempi tai sitten ei. Pitää kokeilla, nykyinen lentolippujen yhteydessä varaaminen alkaa kyllästyttää.

      • samassa.veneessä

        Missähän maassa tuo tapahtui? Varasitko ehkä Rentalcars.comin kautta?


    • NeverColdcarAgain

      Varasin Auto-Europen kautta Goldcarilta auton ja maksoin täyden Super Cover vakuutuksen etukäteen huhtikuun alussa. 23.4-18 menin Alicanten kentältä hakemaan autoa. Ok, anna voucher sanoi lady tiskillä ja veloitti yhdensuunnan maksun (palautus toiselle paikkakunnalle). Tämän jälkeen ilmoitti että koska sinulla ei ole vakuutusta otat 300€ kattavan vakuutuksen tälle vuokraukselle. SIIS MITÄH?? En ota minulla on SUPERCOVER - kattaa kaiken. EI OLE-ON-EI OLE jatkui vähän aikaa jonka jälkeen ilmoitin että perun kaiken. Kysyi ymmänkö että menetän kaikki rahani jotka olen jo maksanut Auto-Europelle. Ymmärrän kyllä mutta Goldcar ei saa enää latiakaan minulta. Goodbye -minä otan taksin.
      Otin yhteyttä Auto-Europeen, joka alkoi selvitellä asiaa. Ilmoitti päivää myöhemmin palauttavansa maksamani summan. Samalla selvisi että on muutama vuokraaja jotka koko ajan yrittävät samaa "pissautusta" mutta he eivät sitä hyväksy missään tapauksessa.
      Tällä hetkellä alla Auto-Europen kautta Centaurolta vuokrattu auto ja kaikki tässä vaiheessa niinkuin pitääkin.

    • Goldikoijjaa

      VAROKAA GOLDCARIA!!

      Meillä seuraavanlainen kokemus Rentalcarsin kautta Goldcarista.

      Viikko auton palautuksen jälkeen veloittivat luottokortilta melkein 400e ja lähdimme selvittämään asiaa. Lopulta he ilmoittivat että autosta on löytynyt vaurioita vaikka todellisuudessa mitään vaurioita ei ollut syntynyt. Palauttivat omavastuun pantin slilloin ihan normaalisti muutama päivä palautuksen jälkeen ja kaikki oli silloin palautushetkellä kunnossa, mutta viikon päästä ei ollutkaan. Asiasta on reklamoitu ja jätetty lasku maksamatta ja mielenkiintoista nähdä miten asiassa edetään. Tämä kortti katsotaan loppuun saakka.

      ÄLKÄÄ VUOKRATKO KYSEISESTÄ FIRMASTA JOS HALUATTE MUKAVAN LOMAN!

    • Juntti

      Älkää käyttäkö noita brokereita, ne vasta kusettaa osaavatkin. Itselläni ei huonoja kokemuksia Goldcarista, mutta brokereista sitäkin enemmän. Niillähän ei ole muuta tekemistä kuin myydä halpoja autonvuokrauksia, jotka eivät riitäkään sitten oikealle autonvuokraajalle. Brokeria ei enää koskaan, mutta luultavasti kyllä Goldcar.

    • Nure

      Rentalcars ja goldcar tuplalaskuttavat. Varmaankin suunniteltua kusettamista. Rentalcars pesi kätensä kun alettiin selvittämään asiaa. Näitä kumpaakaan ei kannata käyttää.

    • Goldcar-kokemuksia

      Laitanpä tämän tännekin jos tämä auttaisi välttämään kuvion toistumisen taas jollekin. Heti alkuun: Mikäli jo varasit auton Rentalcar.com:n kautta edullisesti ja vuokraamo on Goldcar, harkitse vakavasti varauksesi peruuttamista.

      Avoid Goldcar, Never use Goldcar, Älä vuokraa Goldcar, Huonoja kokemuksia Goldcar, Älä autovuokraamo Goldcar

      Heinäkuu 2018 Barcelonan lentoasema, Rentalcars.com ja Goldcar yhdistelmä. Samaa tarinaa kuin niin monella muullakin ja täysin samaa toimintaa henkilökunnan toimesta. Erotuksena ehkä se, että vaikka autoon otettiinkin lisävakuutus vielä palvelutiskillä niin joku katevaraus muilutettiin kuitenkin meidän tietämättä luottokorttitilille. Tämä ilmeni paluulennon laskeuduttua Suomeen kun laitoin puhelimen päälle. Sähköpostissa 300e:n lasku muka meidän viikon aikana kadottamasta Ford Focuksen hattuhyllystä. No ei sitä tietenkään ollut autoa hakiessammekaan. Kyseistä 300e:n katevarausta ei luottokorttitilillä näkynyt, mutta päätin soittamalla sulkea koko luottokortin. (Tyhmänä googletin Goldcar:n vasta laskun nähtyäni ja samantien kortti sulkuun.) Ajattelin ehtiväni ajoissa, mutta yölentomme vajaan neljän tunnin aikana oli kuitenkin kirjautunut tilille 148e 152e tapahtumat, eli Goldcar oli toiminut välittömästi selkämme käännettyämme 300e:n velotuiksella. Mielenkiintoista, että summa oli otettu kahtena eri veloituksena. Rentalcars.com kautta tehty varaus, vakutus, Economy bookersin lähettämä voucheri auton noutamiseksi jne jne, samaa soopaa tässäkin tapauksessa. Eli tämä alunperin Rentalcar.com:n kautta vuokrattu 236e/vk maksanut Goldcar -yhtiön musta Ford Focus tuli maksamaan 236e 245e 148e 152e = 781e. Olen vuokrannut autoja reissuilani kolme kertaa aiemmin, eli en ole ns. ”ammattilainen” ja kaikki on mennyt hienosti. Aajatus oli tällä kertaa vuokrata ja maksaa auto ennakkoon ja noutaa se Barcelonan lentoasemalla toimivalta yritykseltä koska pidin sitä jotenkin luotettavampana paikkana kun ns. pientä kadunvarsivuokraamoa. Kuinkakohan moni muu meistä on tuonkin hattuhyllyn maksanut.
      Tämä on vakavaksi varoitukseksi muille, ei sen kummempaa. Aiemmista kirjoituksista kukin saa kyllä hyviä ohjeita miten tulee toimia, enkä siis ohjeistusta kaipaa enää itselleni. Tyydyn kiittämään varoituksista ja ohjeista joita en siis lukenut ajoissa. Olen nyt siinä käsityksessä, että vaikka toimit miten Goldcar:n palvelutiskillä ja vaikka valitset mitä tuotteita heidän repertuaaristaan niin henkilöpapereittesi käytyä luottokorttisi kanssa yhtiön työntekijän tiskillä ja naarmutettua kuittauksesi siihen elektroniseen allekirjoitusalustaan, Pandoran lipas on auki ja vain heidän alhainen mielikuvitus rajana.
      Nerokasta tässä systemissä on se pieni portti jonka asiakas mielellään jättää auki: Mahdollinen polttoainepalautus maksetaan tilillesi. Kukapa sen toivossa menisi korttinsa kuolettamaan heti reissusta palattuaan. Eri foorumeilta voi sitten lukea kuukaudenkin päästä veloitetuista siivousmaksuista jne. koska et voi tietää kuinka kauaksi aikaa sinun tietämättä tehty esim. 1000e:n katevaraus on avoin.

    • NeverAgain

      GoldCar Huijari yritys, en koskaan vuokraa enää autoa heiltä.
      Toivottavasti ihmiset Boikotoivat yritystä niin oppivat tavoille.

    • 6kertaavuodessavuokraava

      Edelleen totta. Pysykää erossa Goldcarista ja Rhodiumista.

      • Tottunutreissaaja

        Kannattaa vuokrata suoraan firman omilta sivuilta ja ottaa täyskasko. Ja tietysti full/full vaihtoehto. Aina on toiminut eikä ikinä ole tullut mitään yllätyksiä. Vakuutusehtoihin kannattaa perehtyä huolella, niin ei tule yllätyksiä tiskillä. Välittäjät antavat väärän kuvan siitä, mitä myymäänsä pakettiin kuuluu.

        Eikä nuo hinatkaan ole pahoja täyskaskolle esim Goldcarilla. Eihän se ole mitään realismia, jos vuokraus satasen viikolta eli saman kuin täällä päivässä.


      • Twave

        Samaa mieltä. Miksi nämä huijatuksi tulleet eivät vuokraa suoraan vuokraamoiden sivuilta, vaan käyttävät välittäjiä. Koskaan ei oo ollut ongelmaa kun ottaa parhaan vakuutuksen ja suoraan vuokraajalta. Saa jopa hymyn.


    • Kusetettu

      VAROKAA tätä Coldcar vuokraamoa. Varasin auton Renalcars`n kautta . Hinta oli edullinen ja otin myös täysvakuutuksen. Las Palmasin kentältä hakiessani autoa siellä ei ollutkaan antaa varaamaani autoa vaan pienempi "sitikka". Luottokortilta ottivat polttoaine vakuuksen jota eiollut velottu vaan korttilaskulta vasta huomasin että oli velottu vakuutuksia lähes 200 €. Niistä puhuttu autoa hakiessa mitään. Se siitä edullisesta vuokrasta!!!

    • niin.kovin.tuttua
    • kaksinketainen-huijaus

      Espanja Alicante. Suosittelivat tiskillä että kannattaa jättää auto heille tankattavaksi koska aamulla ei ole besa-asemia auki lähistöllä. Kuitenkin oli (1.huijaus). Halusin kuitenkin sopimuksen että auto palautetaan tankattuna. Sanoivat palauttavansa 126 euroa kun palautan auton tankattuna. Ei ollut ketään paikalla ja 126 euroa jäi saamatta. Lisäksi meni rahaa tankilliseen bensaa.

    • Finjääveli

      Espanja, Malaga helmikuu 2019. Kiertelin ovelta ovelle kysymässä tarjouksia neljästä eri firmasta auton vuokrauksesta viidelle päivälle. Kallein tarjous oli 380 euroa ja halvin Goldcar 175 euroa. Diili tehtiin Goldcarin kanssa Super Relax -vakuutuksin. Polttoainepanttia halusivat 70 euroa ja kertoivat että se veloitetaan luottokortilta, mutta palautetaan jos tankki on täynnä autoa palautettaessa. Auton vaurioita ei sen tarkemmin katsottu lähtiessä, koska Super Relax. Kuitenkin sähköpostiin lähettivät vauriokuvauksen, mikä vähän pisti miettimään että miksi.

      Palautin auton tankki täynnä, mitään lisäkuluja ei tullut ja homma hoitui juuri niin kuin oli sovittu. Polttoainepantin veloitus ei edes näkynyt luottokortilla, eli meni vähän toisin kuin kertoivat, mutta lopputulos oli sama.

      Opiksi varmaan kaikille se, että Goldcarin toimintamalli on se, että haluavat myydä tuon Super Relax vakuutuksen vuokrauksen ohella. Ottakaa se, tai sitten vuokratkaa jostain muualta,

      • GoldcariaSyytäVaroa

        Oletus on suurten epäonnistumisien äiti. Goldcariin eivät päde tavanomaiset säännöt, jos seuraa myös Goldcaria arviovia kansainvälisiä nettisivuja. Siitä vaan kokeilemaan Goldcaria seuraavalla kerralla, onko onni myötäinen autonvuokrauksen suhteen. Moni ei kokeilisi onneaan näiden nettisivustojen mukaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Otimme auton holiday car:n kautta. Kyseinen firma välitti meille auton gold carilta. Neljän päivän hinta oli 100e sis täys kaskon 0e omavastuulla. Paikan päällä he ottivat 300e pantti summan josta myöhemmin palauttivat 90e. Sähköposti kyselyihin ei vastattu ja puhelimessa perusteltiin ryöstöä lentokenttä veroilla, automallin muuttumisella ja palvelumaksuilla. En suosittele holiday caria ja gold caria kenellekkään.

    • Anonyymi

      Kahdesti vuokrattu auto Mallorcalla, 207 ja 2018, aina kattavalla vakuutuksilla, aina saatu uudenveroiset autot eikä mistään ole valitettu. Helppoa ja siistiä toimintaa.

    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa, että nykyään Goldcarin omistaa autonvuokrausyhtiö Europcar? Goldcarin meno näyttää jatkuvan samanlaisena kuin aina ennenkin. Tarkoittako tämä sitä, että Goldcarin epämääräinen yrityskulttuuri tunkeutuu myös Europcariin, jos Goldcarin toimintaa ei saada normaalin autonvuokrausyrityksen kaltaiseksi toiminnaksi niinkuin näyttää tapahtuvan? Pitääkö tässä ruveta välttämään myös vuokraamasta autoa myös Europcarista? Onko muilla palstalaisilla kokemuksia Europcarista?

    • Anonyymi

      VAROKAA KYSEISTÄ FIRMAA JA RENTALCARS.COM!!!!! Toimivat luultavasti yhdessä rikollisella tavalla, jos tässäkin ketjussa on jo 2012 käynyt sama kuin meillä nyt heinäkuussa, eikä kumpikaan firma tee toimenpiteitä jotta asia saataisiin kuriin. Kuinka vaikeaa on laittaa koneesta tulostumaan paperi jossa on asiakkaan omalla äidinkielellä, tai edes englanniksi kerrottu että mitä hän on allekirjoittamassa, ennen kuin hän lyö koneelle nimensä. Mutta eihän sitä tehdä kun firmalta jää rikollisella tavalla ansaitut eurot saamatta. Ja kuinka pöyristyttävää ettei Suomessa tähän toimintaan ole puututtu, kun kyseessä on kumminkin iso toimija ja äärimmäisen julmalla tavalla ihmisiltä varastetaan rahat. Ikävä kyllä luotin Rentalcar’s yritykseen ja valitsin halvimman tarjoajan siitä syystä kun ylimääräistä rahaa ei ole, ja sen takia nämä ylimääräiset varastetut sataset kirpasee meidän perhettä kovasti.

      • Anonyymi

        Ihan samalla tavalla kävi, halpa auto muuttui todella kalliiksi. Ja millainen auto? Loppuunajettu
        paska, renkaat sileet ikkunat niin likaiset että piti pysähtyä niitä pesemään että voi ajaa pimeessä. Hirvee jono vuokrauksessa 2 tuntia jonotusta yöllä, 50 eurolla pääsi jonon ohi ja tietysti kaverit meni myös.


    • Anonyymi

      GoldCar Alicante. Aina menny aivan loistavasti ja oon vuokrannu sieltä vähintään 15 kertaa auton noin 1-2 viikoksi. Aika edullinen muihin verrattuna kun on täysvakuutus ja vaikka key'n'go tai click'n'go paketilla niin ihan loistava ei tarvi jonottaa. Sen ku otat automaatista autonavaimet ja poistut auton kans kentältä. Ja joo tarjoaahan GoldCar niin kuin lähes kaikki muutkin autonvuokrafirmat poskettoman halpoja tarjouksia nettisivuillaan mutta en vaan voi käsittää miten ihmiset kuvittelee, että kelvollisen auton voi saada autovuokrafirmalta siihen rahaan oli se sitten mikä tahansa firma. Niin esimerkiksi jos on joku 5€/pv tarjous (ilman vakuutuksia) ja ottaa huomioon mitä autot maksaa niin eihän noi 5€/päivä hinnat oo mitään realistisia vaan sellasia, että saadaan ihmiset ja myös ne halvan-kiiman-perässä-juoksevat-ihmiset käymään kattomassa mitä tarjontaa on. Ei siinä ole mikään eroa ku jos menee mihin tahansa vaikka televisiota katteleen kaupasta jonku ilmoituksen perusteella joka on poskettoman halpa mutta ei sitä kenenkää oo tarkotus ostaa vaan sen joka on siinä vieressä ja se on vähä kalliimpi kun mitä tulit katsomaan. Jos ottaa tollasen naurettavan halvan tarjouksen niin voin kuvitella, että siellä on rivissä muutamat myös niitä 150000km ajettuja autoja just sellasta varten jonka sitten voi antaa sillä 5€/päivä käyttöön.

      Jos toimit näin: niin kaikki menee taatusti ilman ongelmia oli kyseessä GoldCar tai joku muu vuokrausfirma. Vertailet vähä millasta autoa haluat ja valitset netistä heidän omilta sivuilta auton kaikilla vakuutuksilla ja maksat sen etukäteen. No se nyt sitten maksaa vaikka 6 kertaa enemmän kun se halvin vakuutukseton vaihtoehto ja on vaikkapa sen ~30€/päivä (mikä ei nyt sitten kuitenkaan oo oikeastaan kallis vs mitä saa) ja ei tarvi harmitella jos joku on marketin pihassa tehny siihen naarmun. Ei tarvi lomaa pilata pelkäämällä mitään järkyttävän kokoisia omavastuita vaikka veisit rusinan kokosena takas sen. Ja vaikka sillä autolla ajelee ite kuinka varovasti ja mitään ei satu. En voi käsittää miten kukaan uskaltaa laittaa nimen sellasen sopimuksen jossa tuollainen riski ilmoitetaan kun et läheskään aina ite voi vaikuttaa tuleeko jostain joku naarmu autoon jonka takia riski realisoituis. Sellasia soppareita ei kuuluisi kenenkään uskaltaa allekirjotella mutta se halvan kiima tuntuu menevän usein ohi loogisesta ajattelusta kun se naurettavan ja epärealistisen pieni hintalappu kiiltää siinä silmien edessä niin ajatellaan, että kyllä riski kannattaa ottaa - no ei kannata!

      Sitten sillä, että ajattelet vähä edes ennenkuin kirjotat sopparia niin sillä tuut auton kans lomalta takas ja sen kun tiputat laatikkoon avaimet ja lähdet kohti kotia. Niin kohta 0-2h sisällä siitä tulee perässä spostia, että asia selvä ja kiitos, että käytit palvelujamme - gracias.

      P.s. Ja sitten tankkauksesta vielä kun tekee niin, että tankkaa sen ihan oikeasti täyteen ja lentokentän läheltä eikä ajele sillä tankkauksen jälkeen sitä ~60km sillä varjolla ku se ei näy vielä auton polttoainemittarissa. Niin eipä oo koskaan näkyny itellä näitäkään lisämaksuja... ei GoldCar:lta eikä miltään muultakaan firmalta. Sitten jos oot ottanu sen naurettavan hintasen 5€/päivä auton ilman vakuutuksia ja sulla sattuu käydä munkki, ettei omavastuu kolhujen osalta realisoidu sillä kertaa niin sitten voi olla, että tällä tankkausmaksulla otetaan edes vähä kattamaan kuluja vaikka olisit tankannu täyteen mikä on toki fcking väärin.

      • Anonyymi

        Luulisi Goldcarin toimivan ilmoittamiesi pelisääntöjen mukaan, mutta kun se ei toimi niin. Kaikkialla maailmalla, missä Goldcarilla on toimintaa varoitellaan Goldcarin toimintatavoista. Ehkä itse selvisit Golcarin käsittelystä ehjin nahoin (ehkä sillä hetkellä töissä olleen tavallista moraalisemmin toimivan virkailijan ansiosta), mutta älä nuolaise ennen kuin tipahtaa, sillä Goldcarilla on tallessa sinun luottokorttisi tiedot ja mitä vain voi vielä tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi Goldcarin toimivan ilmoittamiesi pelisääntöjen mukaan, mutta kun se ei toimi niin. Kaikkialla maailmalla, missä Goldcarilla on toimintaa varoitellaan Goldcarin toimintatavoista. Ehkä itse selvisit Golcarin käsittelystä ehjin nahoin (ehkä sillä hetkellä töissä olleen tavallista moraalisemmin toimivan virkailijan ansiosta), mutta älä nuolaise ennen kuin tipahtaa, sillä Goldcarilla on tallessa sinun luottokorttisi tiedot ja mitä vain voi vielä tapahtua.

        Juuri noin, kuten kerrot. Itse koin rajun kusetuksen Goldcarin taholta Lanzaroten lentokentällä v. 2014. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tuon puljun palveluja käytän ja olen tehnyt parhaani rummuttamalla Goldcarin ala-arvoisuutta, jotta muut eivät joutuisi kokemaan samaa. Ihmeellistä, että Rentalcars.com hyväksyy moisen huijarin listoilleen. Ainakaan minä en enää ikinä varaa mitään autoa Rentalcarsin kautta, vaan etsin paikan päällä lomakohteessa jonkun yksityisen vuokraajan, jolloin kaikki säännöt ja vakuutukset neuvotellaan kasvotusten. Käytäntö on osoittautunut tosi hyväksi.

        Tietenkin, jos joku haluaa hakata päätään seinään, niin ei muuta kun autoa vuokraamaan Goldcarista..

        Tässä tarinaa Coldcarin toiminnasta noin niinkuin kansainvälisesti. Valitustarinoita on tuhansia ja tuhansia, niin kansainvälisillä kuin suomalaisillakin sivuilla.
        https://www.which.co.uk/news/2018/10/goldcar-complaints-on-the-rise/


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Olen kolmesti vuokrannut goldcarilta, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. AINA kaikkein parhaalla mega relax covery vakuutuksella ja full/full tankkauksella. Autoa ei tarvitse kuvata, eikä käydä vahinkoja läpi, kun on tuo vakuutus. Vuokrauksen jälkeen vain palautat avaimet ja thats it! Lommot mitä sinä , tai joku muu on aiheuttanut, rahastetaan niiltä jotka vakuutusta ei ota. Bensapantti on aina palutettu kun tankki on ollut täysi.
        Kun sinulla on tämä omavastuun poistovakuutus, luottokortillesi ei tehdä varausta muusta kuin polttoaineesta. Jos vakuutusta ei ole, sinne tehdään varus vahinkojen varalta. Jos olet huristellut nopeudenvalvontakameraan, niin virkavalta lähestyy autovuokraamoa tiedustelupyynnöllä ja tästä selvittelystä lähtee lasku auton vuokraajalle. Tästä voi johtua ne muutaman kympin veloitukset kuukausin päästä.
        Kannattaa tutustua niihin terms and conditions juttuihin. Ei tule niin paljon yllätyksiä. Sieltä löytyy vastaukset kaikkeen. Olen 100% samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että halpojen tarjousten perässä juoksevia huijataan. Se on ihan sama mikä vuokraamo on kyseessä. Maksakaa enemmän, sillä saa mielenrauhan.


    • Anonyymi

      Tekevät niin edelleen 2020 eli välttäkää huijarifirmaa !!

      • Anonyymi

        Ottavat vakuutusmaksun vaikka sellainen jo on, sanovat palauttavansa rahat mutta eivät tee niin. Asiakaspalvelu ei yhteydenottoon vastaa.
        Tämä on huijarifirman normaali tapa toimia ja tuleekin kalliiksi auton vuokraus heiltä.
        Näin siis Malaga 03/20.


    • Anonyymi

      Tässä tietoa Madeiralta vuodelta 2019.
      Siis Goldcar rankattu Euroopan surkeimmaksi autovuokraamoksi.

      https://www.madeiraislandnews.com/2019/05/gold-car-scandal-worst-car-hire-company-in-europe.html

      • Anonyymi

        Torvea höynäytetään aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torvea höynäytetään aina

        Ihmisten on vaikea uskoa, että täysin vailla moraalia toimivia autovuokraamoita on olemassa, olit torvi tai et ole. Jos et itse tietäisi Goldcarin toimintatavoista etukäteen ja erehtyisit allekirjoittamaan sopimuksen, jossa on luottokorttitietosi, niin et käytännössä viimekädessä pysty vastaamaan Goldcarin huijauksiin muuta kuin palkkaamalla paikallisen lakimiehen ajamaan asiaasi. Jokatapauksessa kärsit taloudellisesti, vaikka voittaisit jutun Goldcaria vastaan.


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä todeta, että niin vain tämä firma osaa kusettaa.
      Itse varasin auton netistä Tui:n kautta Teneriffan kentältä ja maksoin etukäteen auton ja laajan vakuutuksen. Autoa noutaessani minun täytyi maksaa vuokra ja vakuutus uudelleen. 120€ autovuokrasta maksoin 430€. Onhan se törkeää huijausta.
      Eihän tällaista toimintaa voi kenellekkään suositella. Hiukan on petetty fiilis.

    • Anonyymi

      Goldcar velotti puolenvuoden jälkee 35€ enkä tiedä miksi .kusetus firma sanon minä

    • Anonyymi

      Espanja valtion pitäisi tehdä autojen koevuokrauksia Goldcarilta ympäri Espanjaa ja viedä pienimmätkin epäselvyydet paikalliseen oikeuteen. Esoanjan valtio saisi korvauksia ja juttujen suuri määrä voisi pakottaa Goldcarin luopumaan vaikkapa konkurssin uhalla Espanjan toiminnoistaan.

    • Anonyymi

      FIREFLY Malagan kentällä toimii samoilla periaatteilla kuin GOLDCAR. Eli petetään asiakasta ja viedään rahat. Kiertäkää kaukaa nuo firmat. GOLDCAR on muuten sama firma kuin INTERRENT. Varokaa.

    • Anonyymi

      Valitettavasti minulle kävi samoin malagassa huhtikuussa kyseisen firman kanssa!!! Cartrawler pesee kätensä asiasta ja sanoo voi, voi, olemme pahoillamme emme voi mitään!! Onko edes rehellisistä firmaa olemassa espanjassa?

    • Anonyymi

      Huomaathan että kaikki sopimukset täytyy tarkistaa ennen allekirjoitusta, muuten sopimusta ei ole luotu.
      Näin 20-23 vuosittain useita kertoja vuodessa ja kaikki toimii loistavasti. Ehkä asiat ovat parantuneet 12vuodesta

      • Anonyymi

        Miten tarkastat espanjankielisen sopimuksen osaamatta espanjaa?


    • Anonyymi

      Valitettavasti minulle kävi keväällä huhtikuussa 2023 malagan lentokentällä

    • Anonyymi

      Mulla sama Espanjassa. Lisävakuutukset laitettu kysymättä. Myös tankkauslisä eli ei olisi tarvinnut tankata kun se oli jo maksettu.
      Hyvä puoli oli se että narkkarit tyhjensi auton joten lisävakuutus tuli tarpeeseen :) Eli ryöstössä ikkunan rikkomisesta eivät kehdanneet ottaa lisää maksua.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset vuokratko autoa Goldcarista, Euroopan huonoiten kuluttajatesteissä menestyneestä autonvuokrausyrityksestä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe