moi oon 14vuotias tyttö ja mua sanotaan retardiks voisiks joku kertoo mitä se meinaa. ne sanoo et sen takia oon se kun tykkään katsoa lastenohjelmia ja en tykkää pojista tai kylällä liikkumisesta???ja muutakin
mitä tarkottaa retard?
14
1064
Vastaukset
- trol
Kehitysvammasta
- ttegdf
"Jälkeenjäänyt, vammainen. Puhutaan esim. pelaajasta joka on huono jossain pelissä."
Sinun tapauksessa sinua haukutaan idiootiksi. - jjjjjjjjjjjjj
Urbaani sanakirja
- Mahtava mies
Ettekö te idiootit osaa ottaa mistään itse selvää? Tämänkin olisi tarkistanut nopeammin sanakirjasta, mutta pakko oli tulla nuorten palstalle kyselemään tyhmiä. Uusavuttomuus huipussaan.
- hehe.
hehe siitähä tulee yhteenlaskuna kauhia kurppa johon ei tervejärkinen koske tikullakaa. calistan naama.. fox carisma....
- the one
Vammaista.
- hehe.
^^ Sinun tapauksessa sinua haukutaan idiootiksi.^^
- Öölspark
Sanan varsinainen merkitys tarkoittaa jonkin asian hillitsemistä tai estämistä.
- umppalumppahippi
Semmonen ihminen, kun kysyy sitä Suomi24:ssä eikä osaa käyttää englannin sanakirjaa. You got owned~
- HOHHOHHOO
VIHJE: SINÄ OLET SELLAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄLÄ TÄÄLLÄ URPUTA TEINI LISSU, JOS ET ASIOISTA MITÄÄN TIEDÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - yksaikalaisneiti
Ei ole tyhmiä kysymyksiä On vain tyhmiä vastauksia... :-)
hieno trolli hermanni
- jojkpmomo
jälkeenjääny, ne vihjaa että oot ikäistäsi nuorempien tasolla henkisesti, kun teet juttuja joita yleensä tehdään nuoempana eikä enää sun iässä.
- jaa
mäkin oon kysyny tyhmii, esim. mikä on jumpin :DDD ahhahhaa jälkeenpäin nauratti ku sain tietää et mitä se tarkottaa xDD mut ei toi oo mikäää tyhmä kysymys :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81945
- 38912
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831