mitä tarkottaa retard?

lollipop kuningatar

moi oon 14vuotias tyttö ja mua sanotaan retardiks voisiks joku kertoo mitä se meinaa. ne sanoo et sen takia oon se kun tykkään katsoa lastenohjelmia ja en tykkää pojista tai kylällä liikkumisesta???ja muutakin

14

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trol

Kehitysvammasta

• ttegdf

"Jälkeenjäänyt, vammainen. Puhutaan esim. pelaajasta joka on huono jossain pelissä."

Sinun tapauksessa sinua haukutaan idiootiksi.

• jjjjjjjjjjjjj

Urbaani sanakirja

• Mahtava mies

Ettekö te idiootit osaa ottaa mistään itse selvää? Tämänkin olisi tarkistanut nopeammin sanakirjasta, mutta pakko oli tulla nuorten palstalle kyselemään tyhmiä. Uusavuttomuus huipussaan.

• hehe.

hehe siitähä tulee yhteenlaskuna kauhia kurppa johon ei tervejärkinen koske tikullakaa. calistan naama.. fox carisma....

• the one

Vammaista.

• hehe.

^^ Sinun tapauksessa sinua haukutaan idiootiksi.^^

• Öölspark

Sanan varsinainen merkitys tarkoittaa jonkin asian hillitsemistä tai estämistä.

• umppalumppahippi

Semmonen ihminen, kun kysyy sitä Suomi24:ssä eikä osaa käyttää englannin sanakirjaa. You got owned~

• HOHHOHHOO

VIHJE: SINÄ OLET SELLAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ÄLÄ TÄÄLLÄ URPUTA TEINI LISSU, JOS ET ASIOISTA MITÄÄN TIEDÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• yksaikalaisneiti

Ei ole tyhmiä kysymyksiä On vain tyhmiä vastauksia... :-)

• hieno trolli hermanni

• jojkpmomo

jälkeenjääny, ne vihjaa että oot ikäistäsi nuorempien tasolla henkisesti, kun teet juttuja joita yleensä tehdään nuoempana eikä enää sun iässä.

• jaa

mäkin oon kysyny tyhmii, esim. mikä on jumpin :DDD ahhahhaa jälkeenpäin nauratti ku sain tietää et mitä se tarkottaa xDD mut ei toi oo mikäää tyhmä kysymys :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1403
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1370
    3. 76
      1155
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1096
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      945
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      38
      912
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      865
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      835
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe